شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 35712
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/03 04:26

بهترین برند کلید مینیاتوری کدام است؟

اگر به دنبال بهترین برند و کمپانی برای خرید کلید مینیاتوری هستید؛ تا بتوانید با اعتماد بیشتری ایمنی سیستم برق کشی خود را تامین کنید.
بهترین برند کلید مینیاتوری کدام است؟

اگر به دنبال بهترین برند و کمپانی برای خرید کلید مینیاتوری هستید؛ تا بتوانید با اعتماد بیشتری ایمنی سیستم برق کشی خود را تامین کنید. این مطلب به شما کمک می‌کند تا با برندهای معتبری چون: لگراند، هیوندای، اشنایدر، هاگر و ... آشنا شوید و در نهایت با آگاهی بیشتری اقدام به تهیه بهترین برند کلید مینیاتوری کنید.

قیمت کلید مینیاتوری هیوندای

در تعیین قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای عواملی نظیر موارد زیر بسیار تاثیر گذار هستند:

  1. نرخ دلار

  2. میزان آمپر

  3. تعداد پل های کلید مینیاتوری که شامل: یک پل، دو پل یا سه پل است.

  4. نوع فیوز مینیاتوری

که قاعدتا در مراکز معتبر فروش و نمایندگی لوازم برق صنعتی هیوندای در محدوده قیمت معقولی برای مطابقت با نیازهای کاربران خانگی و صنعتی نگه داشته می‌شود. از این رو جهت آگاهی از قیمت مصوب MCB هیوندای بهتر است به نمایندگی های مجاز و معتبر این برند در بازار لاله زار تهران مراجعه فرمایید. تا علاوه بر اصالت محصول، مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید را نیز داشته باشد.

بهترین برند کلید مینیاتوری کدام است؟

برترین برندهای کلید مینیاتوری در بازار تهران:

فیوزهای مینیاتوری یا MCB ها از مجموعه ابزارهای ایمنی محسوب می‌شوند که در برابر شوک‌های احتمالی و نوسانات الکتریکی از مدار محافظت می‌کنند. از این رو کمپانی‌های تولید کننده این قطعات، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و بکارگیری نیروهای کاملا متخصص سعی در تولید باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین کلیدهای مینیاتوری در بازار جهانی می‌کنند.

انتخاب بهترین کلید مینیاتوری می‌تواند دشوار باشد، زیرا گزینه‌های متنوعی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد، خوشبختانه، ما توانستیم فهرستی از برترین برندهای کلید مینیاتوری در بازار تهران را برای شما آماده کنیم.

برای گردآوری لیست بهترین کلیدهای مدار مینیاتوری، طیفی از پرفروش ترین کلیدهای مدار مینیاتوری موجود در بازار را بررسی و ارزیابی کرده‌ایم. انتخاب برتر ما، فیوز مینیاتوری هیوندای است هرچند که مابقی گزینه ها نیز عالی هستند. ما تا جایی که توانستیم تمام اطلاعات مفیدی را که باید قبل از خرید آگاهانه MCB بدانید، برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

  • لگراند(LEGRAND):

برترین برند MCB موجود در هند Legrand است. از مزایای فیوز مینیاتوری لگراند می‌توان به:

  1. قیمت مناسب

  2. دوام و ایمنی

  3. کیفیت بسیار بالا

  4. امکان نصب کنتاکت کمکی و موتور های اتوماتیک

آن‌ها اشاره کرد. متقاضی می‌تواند Legrand MCB را با اطمینان خاطر به دلیل فناوری مهندسی فرانسوی که ارائه می دهد، انتخاب کند. درواقع لگراند بهترین مارک MCB جهت استفاده در خانه، محل کار، ساختمان های اداری و ... محسوب می‌شود.

  • زیمنس (Siemens):

زیمنس یکی دیگر از کمپانی‌های شناخته شده در این صنعت است، اما افراد زیادی از آن مطلع نیستند. زیمنس در زمینه تجهیزات الکتریکی شناخته شده است و همچنین کالاهایی تولید می کند که در مصرف انرژی، بسیار بهینه عمل می‌کنند. این کمپانی به دلیل نوآوری و کیفیت ساخت خود در جهان مشهور است.

  • دورمن اسمیت(Dorman Smith):

این کمپانی محبوب با بیش از 130 سال تجربه در طراحی و تولید تابلو برق، به ارائه تجهیزات با کیفیت بالا جهت توزیع برق ولتاژ پایین و حفاظت مدار ادامه می دهد.مجموعه محصولات دورمن اسمیت، همراه با ابزار اندازه گیری پارامترهای کلیدی الکتریکی و حفاظت از نوسانات، می‌تواند پاسخگو سخت ترین نیازهای بازار باشد.

بهترین برند کلید مینیاتوری چیست

از محبوبترین محصولات این برند می‌توان به انواع کلیدهای مینیاتوری، رله و کنتاکتور اشاره کرد که علاوه بر کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

  • اشنایدر(Schneider):

این شرکت که در سال 1836 توسط دو برادر تأسیس شد، پس از خرید Merlin Gerin در سال 1975، تمرکز این کمپانی از تولیدات فولاد و محصولات صنعتی به سوی برق و انرژی رفت. امروزه محصولات توزیع برق اشنایدر الکتریک و اجزای مدیریت انرژی در 40 تا 60 درصد از ساختمان‌ها در تمام شهرهای بزرگ در سراسر جهان نصب می‌شوند.

از سری محصولات تولیدی اشنایدز می‌توان به انواع کابل و داکت شبکه، پریز و کلید ساختمانی و کلیدهای صنعتی اشاره نمود.

  • هاگر(Hager):

هاگر استرالیا یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های نصب برق برای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری است.

در طول پنج سال گذشته، Hager راه‌حل‌های ویژه استرالیا را در دستگاه‌های حفاظت مدولار، محفظه‌های مسکونی، متر باکس‌ها، سوئیچ‌ها و پریزها، سنسورهای حرکت، تایمرها، مدیریت انرژی، و اتوماسیون خانگی... برای ساده‌سازی و ایمن‌سازی تاسیسات الکتریکی توسعه داده و معرفی کرده است.

  • هیوندای(HYUNDAI):

از سال 1977در کره جنوبی، هیوندای الکتریک به عنوان یک شریک متعهد برای مشتریان خود در مسیر رشد آنها در بخش ماشین آلات الکتریکی سنگین خدمت کرده است. و تاکنون توانسته محصولات خود را در سراسر جهان به فروش برساند. از سویی هیوندای هم اکنون در کشورهای مختلف نمایندگی داشته و به دلیل قیمت مناسب به نسبت کیفیت عالی محصولات خود، در میان متقاضیان این صنعت محبوب است. از سری محصولات تولیدی این کمپانی معتبر می‌توان به موتورهای الکتریکی، ژنراتور، انواع سوییچ و کلید مینیاتوری هیوندای اشاره نمود.

معتبر ترین برند کلید مینیاتوری کدام است؟

انواع فیوز مینیاتوری هیوندای :

  1. کلید مینیاتوری

  2. کلید مینیاتوری محافظ جان

  3. کلید مینیاتوری قطع و وصل

  4. مینی بریکر

در نهایت

انتخاب فیوز مینیاتوری مناسب برای تاسیسات الکتریکی بسیار مهم است؛ زیرا از آسیب به دستگاه‌های الکتریکی ولتاژ پایین در برابر خطای ناشی از اضافه بار یا اتصال کوتاه محافظت میکند. پس از مطالعه راهنمای انتخاب بهترین برند کلید مینیاتوری می توانید به راحتی MCB مناسب برای سیتم برق رسانی خود انتخاب کنید.

هنگام انتخاب کلید مینیاتوری باید پارامترهای چون: نوع، جریان نامی و تعداد پل‌های کلید مینیاتوری در نظر گرفته شود. قیمت کلید مینیاتوری هیوندای نیز بر اساس همین موارد بعلاوه نرخ ارز و حمل و نقل تعیین می‌شود، که در صورت مراجعه به نمایندگی معتبر لوازم برق صنعتی هیوندای می‌توان از یک قیمت مصوب و محصولات اصلی به همراه ضمانت نامه بهره برد.

آرک هیوندای یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش لوازم برق صنعتی هیوندای در بازار لاله زار تهران است که با سابقه 10 ساله خود در امر فروش توانسته یک پل ارتباطی همیشگی با مشتریان خود داشته باشد. فروشگاه آرک هیوندای پخش کننده انواع کنتاکتور، فیوز مینیاتوری، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک و بی متال برند هیوندای است که با ارائه بهترین قیمت، به همره ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان سعی در رضایتمندی مشتریان خود می کند.

منبع : آرک هیوندای 


 


 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lwd77