-
شروین حاجی پور

ببینید | عصبانیت خواننده برای از مردم | شروین حاجی پور به سیم آخر زد

شروین حاجی پور : زاده ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ مازندران، آهنگساز،ترانه سرا،خواننده ایرانی است. در ادامه معرفی زندگینامه و بیوگرافی کاملی از شروین حاجی آقاپور خواننده و آهنگساز است .

ببینید  | عصبانیت خواننده برای از مردم  | شروین حاجی پور به سیم آخر زد

شروین حاجی پور : زاده ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ مازندران، آهنگساز،ترانه سرا،خواننده ایرانی است. در ادامه معرفی زندگینامه و بیوگرافی کاملی از شروین حاجی آقاپور خواننده و آهنگساز، و "شرکت کننده عصر جدید" به همراه تصاویر و عکسهای جدید و فعالیت های اخیر و آهنگ ها و آیدی اینستاگرام شروین حجای پور جوان نسل امروز و اخبار و حواشی جدید درباره او را در حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور و خواهرش

شروین حاجی آقاپور مشهور به شروین حاجی پور، در ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در هادیشهر بابلسر در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته اقتصاد و عضو کانون موسیقی دانشگاه مازندران است‌. او یک خواهر به نام کمند دارد و پدر و عموی او.. سبک شروین حاجی پور زمانی بر روی زبان ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت کرد و با اجرایی بی نظیر توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد.

خانواده

از کودکی علاقه وافری به دنیا موسیقی و سازها داشت و دوست داشت بطور حرفه ای این هنر را دنبال کند، از حدود هشت سالگی نوازندگی را با ویولن شروع کرد و تمرینات خود را آغاز کرد. از اولین ترانه ها و ترک های شروین که بطور رسمی منتشر کرده میتوان به شاید بهشت خراب، اگه برگردی، خونه و تمام من… می باشد.

همسر شروین حاجی آقاپور

این هنرمند جوان در حال حاضر مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است

سبک موسیقی و خوانندگی

وی علاوه بر سبک پاپ ، قطعاتی در سبک موزیک فولک، سنتی نیز کار میکند که یکی از قطعات موزیک ترکی «کوچه لره» است که به زبان ترکی اجرا کرده است. او با شناخت از همه سبک‌ها و تجربه آنها به سبک ویژه خودش رسیده و در نوازنده پیانو نیز مهارت دارد.

 شروین حاجی آقاپور

موزیک ها و آهنگ های جدید

در اخبار جدید درباره شروین حاجی آقا پور باید گفت که در جدیدترین فعالیت های خود موزیک «دردسر» از دنیا دادرسان ، پرتقال من از مرجان فرساد و قطعاتی از زدبازی، سوگند، عرفان و مهرداد هیدن عطر تو» کاوه آفاق، خاطرات تو سیروان خسروی و اشارات نظر میلاد درخشانی و … را بازسازی و کاور کرده است.

 شروین حاجی آقاپور

استقلالی دو آتیشه ست و رنگ آبی را دوست دارد، غذای مورد علاقه اش خورشت فسنجون آن هم با طعم شیرین است‌.

هشتگ کاور و اورجینال:

شروین درباره علت درج هشتگ اورجینال و کاور برای آثارش؛ در صفحه شخصی‌اش گفته: «رفقا واسه این‌که دوباره نپرسین کار کیه از کجا دانلود کنیم، بگم کارایی که هشتگ کاور نداره، کارای اورجیناله و یعنی مال خودمه که قرار بود با دوستم رضا منتشر کنیم که یه وقفه بابت یه سری مسائل پیشومد…!» او صاحبان آثار را هم در هر پُست، تگ یا منشن می‌کند. او مانند دیگر افراد در دوران قرنطینه در لایوی با ترلان پروانه خاطرات مدرسه را تعرف کرد و از شیطونی های دوران نوجوانی در مدرسه دخترانه گفت که در جواب ترلان پروانه گفت: شانس ماعه!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین