پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 18972
تاریخ انتشار: 1401/05/24 00:16

چطور با بازاریابی پیامکی فروش خود را افزایش دهیم ؟

چگونه می‌توانیم برای کسب و کار خود مشتریان بیشتر جذب کنیم؟ مدرن‌ترین روش افزایش فروش چیست؟ بازاریابی پیامکی چه تأثیری در افزایش فروش دارد؟ در تجارت مدرن روش‌ها و تکنیک‌های بسیار زیادی برای تبلیغات و بازاریابی وجود دارد اما تمامی کسب و کارها به دنبال روشی هستند که در مقایسه با سایر روش‌ها بهتر و تأثیرگذارتر باشد.

 

چطور با بازاریابی پیامکی فروش خود را افزایش دهیم ؟

 

 یکی از روش‌های مدرن و خوبی که امروزه می‌توان از آن برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر استفاده کرد، بازاریابی اس ام اس است. این نوع از بازاریابی بیش‌تر از آن چه که فکرش را کنید می‌تواند بر توسعه کسب و کار، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش شما تأثیر داشته باشد. امروزه به لطف تکنولوژی می‌توان از روش‌های بسیار ساده‌تر و سریع‌تری برای رساندن صدای خود به دیگران استفاده کرد؛ یکی از این روش‌ها استفاده از پنل پیامکی است! در این راهنما قصد داریم ضمن پاسخ به سوالات فوق، با بهترین مرجع ارائه‌دهنده پنل پیامکی در ایران نیز آشنا شویم. با ما همراه باشید!

معرفی بازاریابی پیامکی

بازاریابی اس ام اس در حقیقت یک تکنیک بازاریابی مشابه با بازاریابی ایمیلی می‌باشد که به کسب و کارهای مختلف اجازه می‌دهد تا از طریق سامانه پیامکی پیام‌های عمومی و تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان هدف ارسال کنند. پیام‌های بازاریابی می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله پیامک تبلیغاتی، راه‌اندازی محصولات، فروش، خطوط جدید و... ارسال شوند. اگر می‌خواهید که با دنیای مدرن هم‌گام باشید، باید از این روش بازاریابی برای توسعه کسب وکار خود استفاده کنید!

پنل پیامکی؛ ابزاری برای جذب مشتریان بیشتر

امروزه تلفن همراه دست کمی از اعضای بدن ندارد! چرا که هیچ‌وقت از ما جدا نمی‌شود!! اکثر افراد جامعه ترجیح می‌دهند که برای انجام کارهای روزمره خود از تلفن همراه استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید در طی دوران قرنطینه مردم بیشتر وقت خود را صرف گشت و گذار در اینترنت با گوشی‌هایشان می‌کردند و این موضوع تا حد بسیار زیادی در توسعه وب‌سایت‌های فروشگاهی و به طور کل فروش آنلاین تأثیرگذار بود.

اگر بخواهیم با کسی تماس برقرار کنیم نزدیک‌ترین و بهترین راه زنگ زدن به تلفن همراه یا ارسال پیام به گوشی وی است! حال چرا از این مزیت به نفع کسب و کار خود استفاده نکنیم؟ بهره‌گیری از پنل پیامکی مزیت‌های زیادی را می‌تواند به همراه داشته باشد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • اگر می‌خواهید که پیام شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مخاطب برسد می‌توانید از بازاریابی پیامکی برای انجام این کار استفاده کنید.
  • این نوع از بازاریابی از قابلیت انعطاف‌پذیری برخوردار است؛ به این معنا که شما می‌توانید پیام‌ها را دسته‌بندی کرده و با هدف مشخص در تعداد معین به مشتریان هدف ارسال کنید. 
  • بازار پیامک بسیار گسترده است؛ به این معنا که تمامی افراد در رده‌های سنی مختلف دارای تلفن همراه هستند و می‌توان به تمامی آن‌ها پیام مورد نظر را ارسال کرد. 

ویژگی‌های یک پنل پیامکی خوب چیست؟

برای این که بتوانید از بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش و رشد کسب وکار خود بهره‌مند شوید، باید ویژگی‌های یک پنل پیامکی خوب را بدانید تا در هنگام تهیه آن بتوانید بهترین پنل را خریداری کنید. در ادامه با ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی آشنا خواهیم شد:

قابلیت ارسال و دریافت پیام عادی و انبوه

یک پنل اس ام اس خوب باید از قابلیت ارسال و دریافت پیامک عادی و انبوه برخوردار باشد. با کمک پنل پیامکی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با سرعت بالا پیام‌های مورد نظر خود را به صورت تکی یا انبوه به مخاطبین ارسال نمائید. دریافت پیامک نیز بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که با فراهم بودن امکان دریافت پیامک از سوی مخاطبان یک روند تعاملی ایجاد شده و می‌توان از این قابلیت برای دریافت انتقاد، پیشنهاد، نظرسنجی یا حتی مسابقه استفاده کرد.

قابلیت ارسال پیام هدفمند و منطقه‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بازاریابی پیامکی اهمیت دارد، امکان ارسال هدفمند پیام و به صورت منطقه‌ای است. به عنوان مثال محل ارائه خدمات شما در سید خندان تهران می‌باشد؛ با استفاده از این قابلیت می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به شهروندان خود در منطقه مورد نظر ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی از طریق دکل‌های مخابراتی (BTS)

یکی دیگر از امکاناتی که انتظار می‌رود یک پنل پیامکی معتبر از آن برخوردار باشد، ارسال پیام با استفاده از دکل‌های مخابراتی است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید پیام تبلیغاتی مورد نظر خود را به افرادی که در شعاع دکل مخابراتی مدنظر شما حضور دارند ارسال نمائید.

ارسال پیام بر مبنای مشاغل

با استفاده از این ویژگی می‌توانید پیام تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خود را بر اساس اصناف و شغل‌های خاص به کسانی که مرتبط با شغل مورد نظرتان هستند ارسال کنید. به عنوان مثال شما عرضه‌کننده لوازم تحریر هستید، با استفاده از این ویژگی پنل پیامکی ، میتوانید اس ام اس تبلیغاتی خود را برای دانش‌آموزان و دانشجویان ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی برای چه مشاغلی کاربرد دارد؟

همان‌طور که گفته شد، پنل پیامکی می‌تواند در افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر تأثیر به‌سزایی داشته باشد. اما از این سرویس برای چه مشاغلی می‌توان استفاده کرد؟

  • از سرویس اس ام اس می‌توان برای معرفی محصول یا خدمات جدید بهره برد.
  • با کمک پنل پیامکی امکان فروش و ارائه پیشنهادات به مخاطبین هدف وجود خوهد داشت.
  • یادآوری تحویل کالا، یادآوری روزهای مهم و خاص، اخبار مهم و هرگونه اطلاع‌رسانی با استفاده از پنل پیامکی امکان‌پذیر است.

اکنون که با بازاریابی پیامکی، ویژگی‌های پنل اس ام اس و کاربردهای این سرویس مفید آشنا شدیم، به نظر شما در میان انبوه وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی به کدام باید اعتماد کرد؟ کدام سرویس معتبرتر است؟ آمار رضایت مشتریان کدام وب‌سایت عرضه‌کننده سرویس اس ام اس بیشتر است؟

پیامیتو؛ معتبرترین سرویس ارائه‌دهنده پنل پیامکی

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شما ، پس از بررسی‌های لازم قصد داریم که بهترین ارائه‌دهنده پنل پیامکی را معرفی کنیم. «پیامیتو» یکی از خوش‌نام‌ترین سرویس‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی در ایران محسوب می‌شود که می‌تواند در مسیر بازاریابی پیامکی به شما کمک شایانی کند. تنها کافیست که به سایت https://payamito.com مراجعه کرده و از امکانات سامانه و تعرفه‌های پنل پیامکی، خطوط اختصاصی و ارسال پیامک انبوه مطلع شوید. پیامیتو با ثبت آمار رضایت بیش از پنجاه هزار مشتری در کارنامه حرفه‌ای خود توانسته است در حیطه بازاریابی پیامکی در جایگاه اول قرار گیرد. دیگر نیازی نیست که نگران راکد ماندن بازار فروش خود باشید؛‌ چرا که پیامیتو با ارائه خدمات تخصصی پنل پیامکی این مشکل را برطرف کرده است! برای اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه سوال یا ابهام می‌توانید علاوه بر مراجعه به وب‌سایت پیامیتو با شماره‌ ۰۳۵۳۶۲۹۹۱۲۵ نیز تماس حاصل فرمائید. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45aobx