-

سینا سینری کیست؟ آشنایی با کارآفرین موفق و میلیون دلاری

سینا سینری کیست؟ آشنایی با کارآفرین موفق و میلیون دلاری

سینا سینری ، یک کارآفرین موفق و پرتلاش است که با تحصیل در رشته International Business از دانشگاه Staffordshire انگلیس - شعبه مالزی، شروع به ساختن بیزینس خود کرد. او ابتدا در یک شرکت E-Commerce کار می‌کرد، اما بعد از یک سال تصمیم گرفت که شغلش را عوض کند و در یک شرکت چینی که در زمینه ساخت‌‌وساز و تأمین مصالح ساختمانی فعال بود، مشغول شد. این تغییر شغلی برای او فرصتی بود تا با مفهوم بیزینس بیش از پیش و عملیاتی‌تر آشنا شود. وی خیلی زود متوجه شد که کارآفرینی آن مسیریست که باید در آن قدم بگذارد. او به‌دنبال شغلی بود که بتواند به‌صورت آنلاین، بدون محدودیت زمانی و مکانی و با آزادی بیش‌تر به آن بپردازید و با ان کارآفرینی نیز بکند. هم‌اکنون او به یک میلیونر تبدیل شده که تمام درآمد دلاری خود را از طریق کسب‌وکارهای دراپ‌شیپینگ به‌دست آورده است. بیش‌تر دراپ‌شیپرها می‌خواهند بدانند که سینا سینری کیست و چگونه توانست مسیر موفقیتش را طی کند. خوشبختانه تیم myfxzone زیر نظر مستقیم سینا سینری مدیریت می‌شود و می‌تواند تمام پرسش‌های دراپ‌شیپرها و افراد علاقه‌مند به دراپ‌شیپینگ را پاسخ دهد.

بیوگرافی سینا سینری

اگر می‌خواهید بدانید که سینا سینری کیست، باید به این موضوع توجه کنید که او متولد 12 آگوست 1992 و کارآفرینی است که در یک بازه زمانی کوتاه توانست به درآمد یک میلیون دلاری برسد. او این درآمد را مدیون دانش و تجربه خود در بخش تجارت آنلاین و دراپ‌شیپینگ می‌داند. همچنین، او بنیان‌گذار تیم myfxzone است که در سایت و اینستاگرام myfxzone بخش‌های مختلف تجارت آنلاین و دراپ‌شیپینگ مشغول به انتقال تجربه هستند.

اوایل زندگی

سینا سینری در شمال ایران متولد شد، ولی عمده‌ دوران کودکی‌اش را در بندرعباس، شهری در جنوب کشور، سپری کرد. وقتی 17 ساله بود، سینا برای ادامه‌ تحصیل در رشته‌ مهندسی برق به مالزی رفت؛ اما پس از گذشت دو سال، متوجه شد که این رشته مناسب او نیست. از این‌رو تصمیم گرفت که رشته خود را به رشته‌ تجارت بین‌المللی تغییر دهد. او در این رشته بسیار موفق بود و توانست با نتیجه درخشانی فارغ‌التحصیل شود. سینا سینری همچنین در دوران دانشجویی به مدلینگ علاقه‌مند شد و این فعالیت را به‌عنوان یک هویت شخصی پیش گرفت. او با شرکت در چندین آزمون مدلینگ، مهارت خود را ثابت کرد و توانست مدلینگ را به یک حرفه‌ پایدار تبدیل کند. کارهای مدلینگ او هنوز هم پس از چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. تا این‌جا تا حدودی دانستیم که سینا سینری کیست و چه اهدافی را در سر دارد.

در آغاز کار

حتماً می‌خواهید بدانید که سینا سینری کیست و کار خود را چگونه آغاز کرد؟ برای پی‌بردن به این موضوع، باید این را بدانید که سینا سینری یکی از دانشجویانی بود که پس از اتمام تحصیلات خود در مالزی، به علت شرایط اقتصادی نامساعد، ناچار به بازگشت به ایران شد. او با تکیه به اراده و پشتکار خود، توانست مهارت‌ها و تجربیاتی که در مالزی کسب کرده بود را در ایجاد روابط با تاجران و افراد موفق استفاده کند. او توانست روابط خوبی با افراد مختلف برقرار کند و موفق شد در یک شرکت خصوصی که مالک آن یک تاجر چینی بود، استخدام شود.

شروع کارآفرینی

شاید بپرسید که مشوق سینا سینری کیست؟ تجربه زندگی در خارج از ایران و آشنایی با بزرگان دراپ‌شیپینگ، باعث ایجاد انگیزه در او شده است. سینا پس از گذشت چند سال، با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، تصمیم گرفت که کارآفرین شود و شرکت خود را تاسیس کند. او برای این‌که از حمایت مردم و دولت خود برخوردار شود و به توسعه اقتصادی کشورش کمک کند، به شهر محل تولد خودش در ایران بازگشت و فعالیت خود را در بخش صادرات و واردات میوه آغاز کرد. او با مواجهه با چالش‌های مختلف، از جمله رقابت بازار، مشکلات گمرکی و مالیاتی و مسائل حمل‌و‌نقل، توانست به موفقیت چشم‌گیری دست یابد. سینا که می‌خواست کسب‌وکار خود را گسترش دهد، برای چند سال تصمیم گرفت به تجارت محصولات مختلفی مانند زغال‌چوب و ادویه‌جات بپردازد، اما همچنان احساس می‌کرد که می‌تواند کارهای بیش‌تری انجام دهد. سرانجام، سینا سینری به این نتیجه رسید که شروع یک تجارت آنلاین، انتخاب درستی است؛ زیرا اینترنت بی‌حد و مرز است.

شروع کسب‌وکار دراپ‌شیپینگ

سینا سینری در سال 2019 وارد حوزه تجارت الکترونیک شد و با استفاده از مدل دراپ‌شیپینگ، وب‌سایت خود را ایجاد کرد. این وب‌سایت به او امکان کسب درآمد ماهانه 10023 دلار را داد. پس از موفقیت اولین پروژه خود، آقای سینری با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی در خانه کودکی خود در جنوب کشور روبرو شد. او تصمیم گرفت برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر خود، از کشور مهاجرت کند.

سینا سینری

شروع مهاجرت و موفقیت های بیش تر

تا این‌جا دانستیم که سینا سینری کیست و چگونه توانست کسب‌وکار دراپ‌شیپینگ خود را آغاز کند. او برای پیش‌برد کار خود به استانبول ترکیه مهاجرت کرد و فعالیت تجاری خود را در آن‌جا ادامه داد. اما این بار با بهره‌گیری از تمام دانشی که کسب کرده بود، با برنامه‌ریزی دقیق و اعتماد به قانون جذب، کسب‌وکار جدید خود را در سطح جهانی گسترش داد و درآمد روزانه 95000 دلاری کسب کرد. پس از یک سال و نیم، به یکی از اهداف خود، یعنی 1,000,000 دلار رسید که این تنها آغاز مسیر کارآفرینی او بود. سینا سینری با بررسی تجربیات گذشته، تصمیم گرفت آکادمی خود را راه‌اندازی کند و روش‌های خود را به کارآفرینان آینده آموزش دهد. او از آکادمی myfxzone برای کمک به رشد و توسعه این افراد استفاده کرد.

به عنوان یک دراپ شیپر چه چیزی از سینا سینری یاد می گیرید؟

  • نحوه پیدا کردن و فروش محصولات دراپ‌شیپینگ با قیمت ارزان و تقاضای بالا
  • نحوه راه‌اندازی فروشگاه Shopify با یک محصول پرتقاضا
  • چگونه از بازاریابی ایمیلی و تبلیغات فیسبوک برای رشد تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
  • چگونه برند شخصی‌تان را توسعه دهید و موفقیت خود را به‌عنوان یک دراپ‌شیپر حرفه‌ای به نمایش بگذارید
  • چگونه بر چالش‌ها و شکست‌ها در سفر تجارت الکترونیک خود غلبه کنید

سینا سینری

بیش‌تر دراپ‌شیپرها دوست دارند بدانند که سینا سینری کیست و از تجربیات او استفاده کنند. سینا سینری یک نمونه الهام‌بخش از کارآفرینی است که با تعلیمات بین‌المللی و تجربه‌های متنوع، بیزینس خود را راه‌اندازی کرد. او همیشه به‌دنبال ایده‌های ناب و باارزش بود. سینا سینری می‌خواست شغلی داشته‌باشد که به او امکان کار آنلاین، بدون محدودیت زمانی و مکانی و با آزادی بیش‌تر را بدهد. او با تحقیق و بررسی، با مفهوم دراپ‌شیپینگ آشنا شد و تصمیم گرفت که در این زمینه فعالیت کند. او با استفاده از دانش و تجربه‌ای که کسب کرده بود، بیزینس‌های موفقی راه‌اندازی کرد و درآمد دلاری قابل توجهی را از این طریق کسب نمود. او اکنون میلیونری است که مجموعه myfxzone را مدیریت می‌کند. شما می‌توانید در اینستاگرام سینا سینری با او بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*