سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 108674
تاریخ انتشار: 1403/01/31 19:32

بهترین روش های خرید از دیجی کالا که خبر ندارید!

فروشگاه های اینترنتی تغییر قابل توجهی در سبک زندگی افراد داشته اند. به طوری که سهم بالایی از خرید کالا، از طریق این فروشگاه ها و به صورت آنلاین انجام می شود.
بهترین روش های خرید از دیجی کالا که خبر ندارید!

فروشگاه های اینترنتی تغییر قابل توجهی در سبک زندگی افراد داشته اند. به طوری که سهم بالایی از خرید کالا، از طریق این فروشگاه ها و به صورت آنلاین انجام می شود. همین موضوع سبب شده تا افراد به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها باشند. یکی از بزرگترین فروشگاه هایی که برای اکثر افراد آشناست،  دیجی کالا می باشد که طیف وسیعی از انواع کالا را به فروش می رساند. به همین دلیل است که کد تخفیف دیجی کالا در بین افراد به عنوان یکی از روش های کاهش هزینه همواره مورد توجه است.

در ادامه قصد داریم تا علاوه بر معرفی مختصر این فروشگاه و خدمات آن، روش هایی که به کمک آنها می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید را معرفی کنیم. ممکن است با برخی از این روش ها آشنا باشید و از آنها هم استفاده کرده باشید، اما به طور حتم از تمام این راهکارها اطلاع ندارید.

معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا از سال 1385 فعالیت خود را با تولید محتوا در خصوص کالای دیجیتال از طریق یک وب سایت آغاز کرد. پس از مدتی و با استقبال کاربران، فروش محصولات دیجیتال از طریق این سایت آغاز شد و این مسیر تا به امروز ادامه داشته است. به طوری که در حال حاضر بیش از 7 میلیون محصول از طریق این فروشگاه قابل خریداری است. علاوه بر خدماتی که به کاربران در خرید کالا ارائه می شود، فروشندگان بسیاری نیز از طریق دیجی کالا محصولات خود را به فروش می رسانند که این موضوع خود باعث ایجاد رونق کسب و کارهای کوچک گشته است.

چه محصولاتی در دیجی کالا قابل خریداری است؟

همانطور که اشاره شد، دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه عمومی، محصولات مختلفی را در گروه کالایی متعددی ارائه می کند. به طوری که نیاز اکثر کاربران به خرید کالا از طریق این فروشگاه قابل رفع است. برخی از دسته بندی های اصلی این فروشگاه عبارتند از:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • لوازم خانگی برقی
  • مد و پوشاک
  • ساعت، طلا و جواهرات
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کالای سوپرمارکتی
  • کتاب و لوازم تحریر
  • ابزار آلات و تجهیزات
  • خودرو و موتور سیکلت
  • ملزومات ورزش و سفر
  • محصولات بومی محلی

راه های کاهش هزینه به هنگام خرید از دیجی کالا

حال که با فروشگاه دیجی کالا و محصولات قابل ارائه توسط آن آشنا شدید، می رسیم به روش هایی که با استفاده از آنها می توانید هزینه های خود را کاهش بدهید. اگرچه ممکن است برای کاربران با شرایط مختلف، روش های متفاوتی نیز برای دریافت تخفیف و کاهش هزینه ها وجود داشته باشد، اما روش های زیر برای عموم کاربران قابل استفاده خواهد بود:

استفاده از کد تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف دیجی کالا بهترین و ساده ترین روش دریافت تخفیف از این فروشگاه است. انواع مختلفی از کد تخفیف مانند کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان، کد تخفیف دیجی کالا خرید اول، کد تخفیف دیجی پلاس و... برای این فروشگاه قابل استفاده است. کافی است پس از یافتن کد تخفیف مورد نظر، خرید خود را از طریق این فروشگاه نهایی کنید.

خرید در طرح و جشنواره ها

دیجی کالا در بازه های زمانی مختلف طرح ها و جشنواره های گوناگونی را برگزار می کند. بسیاری از این طرح ها فرصت مناسبی برای خرید کالای مورد نظر است. چراکه با ارائه تخفیف های بالا بسیار شگفت انگیز، می توانید خرید خود را انجام دهید. یکی از بهترین طرح های این فروشگاه، تخفیف 80 درصدی دیجی کالا است. علاوه بر این جشنواره هایی مانند یلدای شگفت انگیز، بازگشت به مدرسه، حراج آخر سال و... نیز در بین کاربران طرفداران خودش را دارد.

خرید در حراج دیجی کالا

حراج دیجی کالا یکی از بهترین فرصت ها برای خرید هر چیزی است که نیاز دارید. انواع مختلف کیف و کفش، لوازم خانگی، لباس مردانه و زنانه، اسباب بازی، انواع گوشی موبایل و... در این حراج قابل خریداری است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه فرصت استفاده از این حراج را از دست ندهید.

چگونگی دسترسی به کد تخفیف و جشنواره های دیجی کالا

روش ها و کانال های مختلفی برای اطلاع از تخفیف ها و پیشنهادهای دیجی کالا وجود دارد. برخی از آنها توسط خود دیجی کالا اطلاع رسانی می شوند. معمولا این موضوع از طریق ارسال یپامک و یا اپلیکیشن دیجی کالا رخ می دهد. در برخی موارد که جشنواره در سطح بزرگ برگزار می شود، از طریق تبلیغات محیطی و تلویزیونی نیز ممکن است اطلاع رسانی انجام بشود. اما بهترین کانالی که می توانید از طریق آن از جدیدترین رویدادهای دیجی کالا و سایر فروشگاه ها و خدمات دهندگان مطلع شوید، مراجعه به پلتفرم های اطلاع رسانی تخفیف نظیر آفردیلی است.

سوالات متداول

آیا تخفیف های دیجی کالا واقعی است؟

می توان اینطور اظهار داشت که بیشتر تخفیف های دیجی کالا واقعی بوده و می توان به آن اطمینان داشت. با این حال با استفاده از نمودار قیمت هر محصول که در صفحه مشخصات آن ارائه شده است، می توانید روند تغییر قیمت (افزایش یا کاهش) را در 30 روز اخیر بررسی کنید.

استفاده از کد تخفیف دیجی کالا رایگان است؟

بله، استفاده از کد تخفیف دیجی کالا کاملا رایگان بوده و برای تمام کاربران قابل استفاده است. کافی متناسب با شرایط خود، بهترین کد را برای استفاده انتخاب کنید.

چگونه از آخرین شرایط خرید از دیجی کالا مطلع شویم؟

برای این منظور می توانید به سایت یا اپلیکیشن منتشر کننده کد تخفیف و اطلاع رسانی جشنواره های اینترنتی مراجعه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/279obd