چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 516
تاریخ انتشار: 1400/06/03 21:30

آغاز به کار نمایشگاه سلیمانیه با حضور شرکت های ایرانی

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی DBX سلیمانیه با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی DBX سلیمانیه با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی امروز سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد.

این رویداد با حضور هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه، شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، رییس شورای استان سلیمانیه،‌ معاون اتاق بازرگانی این استان و رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان گشایش یافت.

این نمایشگاه با سرپرستی اتاق بازرگانی و صنایع سلیمانیه و همکاری نهادهای مرتبط و نظارت استانداری سلیمانیه برگزار شده و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا طی برگزاری آن، رعایت می‌شود.

 

این نمایشگاه از ۲۵ الی ۳۰ اوت (۳ الی ۸ شهریور) به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه محصولات خود در زمینه‌های خوراک، صنایع ساختمان، قطعات و لوازم خودرو، فناوری، شوینده ها، محصولات بهداشتی و زیبایی، پوشاک، مطبوعات و کتاب، بسته بندی، برق، لوازم منزل، و...را به نمایش می‌گذارند.

شرکت هایی از کشورهای ایران، ترکیه، مصر، آذربایجان، فرانسه، ایتالیا، لبنان، اردن و شرکت‌های تابعه وزارت صنایع عراق و شرکت‌های اروپایی و امریکایی که در اقلیم نمایندگی دارند، در این نمایشگاه مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز پایون جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بیش از ۳۰ شرکت از جمله ۱۴ شرکت دانش بنیان در حوزه های صنعت، مواد غذایی، کشاورزی، لباس، کیف و کفش و... در این نمایشگاه حضور دارد.

منبع: گسترش‌نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/74p7a4