شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 99983
تاریخ انتشار: 1402/10/13 06:20
شرکت غرفه سازی | غرفه ساز گرید A | شرکت سرو پارس

بهترین غرفه ساز ایران انتخاب شد / چرا سرو پارس مهم است؟

به گواه شرکت های معتبر دولتی و بخش خصوصی، شرکت غرفه ساز سرو پارس جزو مجموعه های برتر در حوزه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی است.
بهترین غرفه ساز ایران انتخاب شد / چرا سرو پارس مهم است؟

شرکت سرو پارس با بیش از ۲۵ سال تجربه در صنعت نمایشگاهی و دارا بودن توان بسزا در طراحی و غرفه سازی، معتمد خوبی برای درخشش شرکت های بزرگ تجاری و صنعتی در رویدادهای نمایشگاهی ایران خواهد است.

غرفه ‌سازی در صنعت نمایشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا غرفه نقطه مرکزی برخورد میان شرکت‌ ها و مخاطبان در یک نمایشگاه است. طراحی و ساخت یک غرفه با کیفیت و جذابیت بالا، توانایی جلب توجه و جذب بازدیدکنندگان را دارد. این امر نه تنها اثر مستقیم بر تصویر شرکت و برند دارد بلکه میزان موفقیت در ایجاد ارتباط مثبت با مخاطبان را تعیین می‌کند.

غرفه ‌های زیبا و حرفه ‌ای نه تنها فرصتی برای ارتقاء شناخت برند ایجاد می‌ کنند بلکه محیطی مطمئن و دلنشین را برای برقراری ارتباطات تجاری فراهم می‌ سازند. با توجه به رقابت فراوان در این صنعت، انتخاب راهکارهای غرفه‌ سازی مناسب به‌ عنوان یک استراتژی کلان در موفقیت شرکت‌ ها در نمایشگاه‌ ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

شرکت سرو پارس یکی از شرکت های سرآمد در حوزه غرفه سازی کشور است که سال ها است با توجه به رقابت های پر شتاب اقتصادی در دنیای امروز سعی کرده در زمینه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، خدماتی شایسته شأن والای مشتریان خود ارائه کند. مدیریت شرکت سرو پارس، که همواره طراحی غرفه های نمایشگاهی را به صورت یک پروسه متشکل از مراحل مختلف می بیند، پیش از هر چیز سعی دارد تا فرآیند طراحی غرفه ها را از یک سو با در نظر گرفتن هویت سازمانی، جایگاه و پیشینه مشتریان و از سوی دیگر هماهنگ با فعالیت های حرفه ای آنان، در همان مقطع زمانی انجام می دهد. شرکت سرو پارس، اگرچه شهرت و اعتبار خود را به واسطه خلاقیت و ارائه خدمات مطلوب در زمینه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی برای سازمان ها کسب کرده، از خدمات رسانی در دیگر زمینه ها نیز غافل نبوده و همواره سعی داشته تا به سازمان های مراجعه کننده راه حلی جامع و کامل ارائه دهد.

این شرکت با تکیه بر طراحان جوان و نوآور، در نظر گرفتن طراحی های روز جهان و توجه به عنصر خلاقیت، توانایی کم نظیری در ارائه طرح ها و ایده های بدیع به مشتریان داشته و با به کار گیری مواد اولیه ، لوازم مناسب و اجرائی مبتنی بر معیارهای جهانی همواره موفق شده ایده های ذهنی و مورد تأیید مشتریان را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد.

این گروه با انجام عملیات غرفه های نمایشگاهی در کارگاهی مجهز، همیشه بدون کاهش سطح کیفی ساخته هایش، سفارش مشتریان خود را در زمان تعین شده به اتمام رسانده و سازه مورد نظر را پس از انجام مرحله Finishing در محل نصب می کند.

این شرکت در حوزه های مختلف مانند غرفه سازی ساخت و ساز، مدولار، طراحی داخلی و معماری، ثبت نام و مشاوره نمایشگاهی، پاویون های داخلی و خارجی، طراحی غرفه و پاویون، اجاره تجهیزات نمایشگاهی و... فعالیت داشته و توانسته در این حوزه رتبه اول غرفه سازی کشور را به دست آورد.

شرکت سرو پارس با بیش از ۲۵ سال تجربه در صنعت نمایشگاهی و دارا بودن توان بسزا در طراحی و غرفه سازی سرو پارس معتمد خوبی برای حضور شما در تمام نمایشگاه های ایران خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kxmnd