جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 104257
تاریخ انتشار: 1402/11/18 13:12

گردهمایی بزرگ فعالان حوزه مادر، نوزاد و کودک در تهران

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران ۱۴۰۲ (MBC) از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
گردهمایی بزرگ فعالان حوزه مادر، نوزاد و کودک در تهران

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران به عنوان یک رویداد مهم و تخصصی، نقشی کلیدی در ارتقای سطح سلامت و رفاه مادران، نوزادان و کودکان ایفا می کند. این نمایشگاه با گرد هم آوردن فعالان این حوزه از سراسر ایران ، فرصتی بی نظیر برای تبادل دانش، تجربیات و ایده های نوین فراهم می کند.

این نمایشگاه بستری مناسب برای ارائه اطلاعات و آموزش های روزآمد به مادران، پدران و سایر افراد مرتبط با حوزه کودک و نوزاد است. در این نمایشگاه، متخصصان و فعالان این حوزه از طریق سمینارها، کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی، به ارائه آخرین یافته های علمی و تجربیات خود در زمینه های مختلفی مانند سلامت، تغذیه، آموزش و پرورش و ... می پردازند.

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران فرصتی مغتنم برای فعالان اقتصادی این حوزه است تا با معرفی محصولات و خدمات خود به طیف وسیعی از مخاطبان، به رونق کسب و کار خود کمک کنند. این نمایشگاه همچنین زمینه را برای عقد قراردادها و ارتباطات تجاری جدید فراهم می کند.

این نمایشگاه با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و معرفی محصولات ایرانی به بازارهای داخلی و خارجی، نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه صنعت مادر، نوزاد و کودک ایران در سطح جهان ایفا می کند.

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران با تاکید بر موضوعات مهمی مانند سلامت مادر و کودک، تغذیه سالم، بهداشت و ایمنی، به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک می کند.

همچنین این نمایشگاه با ایجاد فرصت های شغلی جدید برای افراد متخصص و جویای کار، به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند.

در همین راستا سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران ۱۴۰۲ (MBC) از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شرکت کنندگان در این رویداد تولیدات، خدمات و توانمندی های خود در گروه های کالایی سیسمونی شامل، لباس نوزاد، ملحفه و روتختی، پتو و کیسه خواب، تشک و بالش، حوله و لوازم حمام، لوازم بهداشتی و شوینده، کریر و کالسکه و...، پوشاک، تغذیه، بهداشت و سلامت، اسباب بازی و... را در معرض بازدید فعالان و متخصصان و علاقه مندان به این حوزه قرار خواهند داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gwxod