-

ایونت پایان سال - بهانه ای برای دیده شدن

در دنیای رقابتی کسب و کار، مشاغل همواره به دنبال راه‌هایی برای دیده شدن و تاثیرگذاری طولانی مدت هستند که ایونت های پایان سال شرکتی با اهداف چند وجهی خود  می‌توانند هم فرصتی باشد برای تکریم دست آوردهای فردی کارکنان و موفقیت‌های جمعی شرکت و هم ابزاز قدرتمندی برای تبلیغات.

در دنیای رقابتی کسب و کار، مشاغل همواره به دنبال راه‌هایی برای دیده شدن و تاثیرگذاری طولانی مدت هستند که ایونت های پایان سال شرکتی با اهداف چند وجهی خود می‌توانند هم فرصتی باشد برای تکریم دست آوردهای فردی کارکنان و موفقیت‌های جمعی شرکت و هم ابزاز قدرتمندی برای تبلیغات. در ادامه، به بررسی چگونگی تاثیر های پایان سال بر تقویت برند، اتحاد تیمی، تعامل با مشتریان و ایجاد چشم اندازی مثبت در سال پیش رو خواهیم پزداخت.

قدردانی از کارکنان : چنین رویدادهایی فرصتی هستند برای تکریم زحمات سالانه کارکنان که میتواند باعث افزایش بازدهی شرکت و انگیزه سفیرانتان باشد. تشویق کارکنان موجب ایجاد فرهنگ سازمانی سرشار از انگیزه، همدلی و انرژی می‌شود و مزایای قابل‌توجهی برای شما و تیمتان به ارمغان خواهد داشت چراکه ارزش‌های سازمان هم‌جهت با ارزش‌های فردی قرار می‌گیرند. همچنین حفظ سطح روحیه کارکنان یکی از اهداف مهم تیم‌های چابک و فعال است.

تیم سازی : ایونت های سالانه موجب انسجام بیشتر تیم‌های کاری، تقویت روابط و بهبود عملکرد و همکاری آن‌ها می‌شود. یک تیم متحد خلاقیت بیشتری از خود نشان می‌دهد و مهارت حل مساله موثرتری دارد. تیم سازی به عنوان تکنیکی برای توسعه و مدیریت تیم‌های مؤثر در محیط کار استفاده و کارایی دارد. در بیشتر سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف بلند مدت سازمانی و نیاز به انجام مکرر فعالیت‌های سازمانی، تیم سازی انجام می‌شود. از طریق تیم سازی می‌توان نقاط قوت و ضعف هر یک از اعضا را شناسایی کرد .

نگاهی به دست آوردها : نگاه به موفقیت و دستاوردهای سال سبب مرور و تحلیل روند پیشرفت شرکت و افرایش انگیزه سفیرانتان برای سال آتی خواهد بود. گزارش‌های سالانه می‌توانند با توجه به نیاز شرکت یا سازمان اهداف مختلفی را دنبال کنند و مزایای گوناگونی را نیز به همراه داشته باشند. انتشار گزارش‌های مالی، بیان دستاوردها، تبلیغات، جذب سرمایه‌گذار جدید، اعتمادسازی و … همه از اهداف یک گزارش سال هستند.

4 . تعیین سمت و سوی شرکت در سال جدید : تعیین چشم اندازی واحد، مثبت و روشن برای سال جدید سفیرانتان را پر انرژی در یک راستا همسو می‌کند. هدف سازمانی ابزاری است برای کنترل و هدایت کلیه تلاش های اعضای سازمان به گونه ای که حصول به موقع هدف را تضمین کند .

  • چگونه اهداف شرکت را تعیین کنیم؟
  • ۱ . مطمئن شوید که اهداف با رهبری سازمان هماهنگ باشند
  • ۲ . اعضای تیم را در فرایند هدف‌گذاری درگیر کنید
  • ۳ . از زبانی استفاده کنید که تیم شما آن را درک می‌کند
  • ۴ . اهداف شرکت را به اهداف فردی گره بزنید
  • ۵ . «چرا» را توضیح دهید
  • ۶ . اشتیاق نشان دهید
  • ۷ . اهداف را مرتبا مرور کنید

5 . تبلیغ برند : ایونت های آخر سال بهانه‌ای برای تبایغ برندها هستند. تولید محتوا، تهیه و نمایش آمار مثبت و طراحی لوگوی سالگرد منطبق با نام تجاری از جمله مثال‌هایی است که می‌توان برای این بخش بیان کرد. تبلیغات برند نوعی استراتژی است که شناخت بر‌ند، وفاداری مشتری و ایجاد روابط پایدار با مشتریان را توسعه می دهد. هدف تبلیغ برند جلب توجه مردم، ایجاد هویت مثبت برند، اعتبار برند و آگاهی است.

6. تعامل با مشتری : میزبانی یک مهمانی یا برنامه نمایش و فروش همراه با جشن می تواند هم مشتریان کنونی و هم مشتریان احتمالی را درگیر خود کند و با القای حس احترام و ارزش، روابط تجاری را تحکیم بخشد. تعامل مشتری به رابطه بین مصرف کننده و شرکت گفته می شود. این کار را می توان از طریق کانال های مختلف انجام داد، از جمله ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد ، خرید مجدد و موارد دیگر. این رابطه برای تشویق وفاداری مشتری، افزایش آگاهی و بررسی رضایت مشتری مهم است. مشارکت مشتری ارتباط عاطفی بین مشتری و نام تجاری است.

علاوه بر تمامی اینها، مهمانی‌های پایان سال فرصتی هستند مناسب برای کاهش فشار و استرس، ایجاد خاطرات مشترک و ساختن لحظاتی خوش برای خود و سقیرانتان. چنین رویدادهایی روابط داخلی در کسب و کار شما را بهبود می‌بخشتد و بدین سبب حس دوستی یا حتی صمیمیت یک خانواده محیط کاری را مزین خواهد کرد.

تیم یارندی ایونت متخصص در برگزاری صفر تا صد انواع ایونت ها و رویداد ها با بیش از 15 سال تجربه میتواند شمارا در برگزاری رویداد پایان سال مد نظرتان همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین