-

سپیدار کارتون؛ بهترین شرکت کارتن سازی در کشور

با مشاهده اولیه به بسته‌بندی تمامی محصولات احتمالا شاهد بسته‌بندی از جنس کارتن آن خواهید بود که برای محافظت از انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیرباز تا به امروز از انواع کارتن‌ها به منظور بسته‌بندی محصولات برای حمل و نقل ایمن آن‌ها استفاده می‌شود. کارتن‌ها انواع متنوعی دارند و هر یک با توجه به نوع خود به منظور بسته‌بندی، تبلیغات یا خرده‌فروشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با شناخت انواع کارتن‌ها و کاربردهای آن می‌توانید متوجه اهمیت صنعت کارتن سازی در جامعه شوید.

کارتن سازی

کارتون و کاربرد های مختلف آن

استفاده‌های گسترده انواع کارتن‌ها موجب شده است تا در صنایع مختلف به منظور حمل و نقل ایمن کالاها و محصولات متنوع از آن‌ها استفاده کنند. برای مثال فرض کنید قصد جابه‌جایی منزل را دارید و می‌خواهید لوازم برقی یا دیگر لوازم خود را در ایمنی و سلامت کامل منتقل نمایید. در این زمان برای انجام چنین کاری به کارتن نیاز پیدا می‌کنید تا لوازم را بسته‌بندی کرده و از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری نمایید.

ما در مجموعه سپیدار کارتن با تولید و ارائه انواع کارتن‌های باکیفیت در تلاش هستیم تا نیاز شما را نسبت به این محصول به بهترین نحو برآورده کنیم. در این بخش از مطلب شما را با مهم‌ترین کاربردهای کارتون آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • لوازم اداری

شما می‌توانید از کارتن‌ها برای بسته‌بندی لوازم اداری خود در محیط کار استفاده کنید تا لوازم شما همیشه تمیز، سالم و نو باقی بمانند.

  • کتاب‌ها

کتاب‌ها از آن مواردی هستند که بهتر است برای نگهداری و جابه‌جایی آن‌ها از کارتون استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن‌ها را در تعداد بالا حمل و نقل نمایید.

  • غذا و نوشیدنی

با نگاهی به بسته‌بندی اغلب سفارشات رستورانی متوجه جنس بسته‌بندی آن‌ها می‌شوید که از نوع کارتن‌هایی با ظرافت و جنس خاصی هستند.

  • تبلیغات

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در تبلیغات مجموعه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند کارتن‌هایی با کیفیت بالا هستند.

آشنایی با انواع کارتون

کارتن‌ها قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند، به همین دلیل است که استفاده از آن‌ها در صنایع مختلف بسیار به چشم می‌خورد. در واقع ما روزانه از انواع کارتن‌ها به دلایل مختلف در مکان‌های متعدد استفاده می‌کنیم اما ممکن است این مسئله چندان برای ما قابل توجه نباشد. در صنایع کارتون سازی کارتن‌ها که اغلب به شکل جعبه‌ای تولید می‌شوند به منظور محافظی کامل برای محصولات متنوع شناخته خواهند شد.

اغلب کارتن‌ها سبک وزن هستند و پایداری لازم را برای محافظت و نگهداری از محصولات مختلف ارائه می‌دهند. شما می‌توانید به راحتی انواع کارتن‌های مورد نیاز خود را در مجموعه ما سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در این قسمت از مطلب می‌خواهیم شما را با انواع کارتن‌های تولیدی در صنایع کارتن سازی آشنا کنیم که شما موارد زیر می‌شوند:

  • کارتن سه لایه

کارتن‌های سه لایه اغلب برای بسته‌بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای سه لایه به نام‌‌های اینور، فلوتینگ و آرشیو هستند.

  • کارتن سینگل فیس

این نوع از کارتن‌ها به کارتن‌هایی گفته می‌شوند که یک طرف آن‌ها دارای پوشش و طرف دیگر آن‌ها خالی است و اغلب برای بسته‌بندی لوازم‌التحریر و کتاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • کارتن پنج لایه

کارتن‌های پنج لایه نوعی کارتن مقوایی به شمار می‌روند که دارای سطحی صاف و نرم بوده و کاملا مناسب چاپ و بسته‌بندی محصولات خواهند بود.

  • کارتن هفت لایه

کارتن‌های هفت لایه از دیگر انواع کارتن‌ها به شمار می‌روند که از هفت لایه مختلف تشکیل شده‌اند و مقاومت بیشتری نسبت به سایر کارتون‌ها دارند.

مراحل کارتن سازی

برای تولید یک کارتن مرغوب و کاربردی در صنایع کارتن سازی باید مراحلی طی شود تا نتیجه دلخواه به درستی حاصل گردد. هر چه مراحل تولید کارتون‌ها با دقت بیشتری طی شوند کیفیت محصول نهایی بالاتر خواهد بود و می‌توان از آن در صنایع مختلف به صورت گسترده استفاده کرد. در این بخش شما را با مهم‌ترین مراحل تولید کارتن در مجموعه سپیدار کارتون آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تولید خمیر کاغذ

به عنوان اولین مرحله باید به تولید خمیر کاغذ اشاره کنیم که حتما باید از مواد باکیفیت و مرغوب در انجام این امر استفاده شود تا نتیجه نهایی مطلوب حاصل گردد.

  • تولید کارتن کارتون

سپس باید ورق‌های کارتنی توسط دستگاه‌های مخصوص انجام این امر آماده شوند تا در ساخت لایه‌های کارتن از آن‌ها استفاده گردد.

  • دایکات و خط چاک

دایکات و خط چاک مرحله‌ای است که به منظور برش دادن کارتن‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به جعبه در صنعت کارتون‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع به عنوان بخش‌های انتهایی تولید کارتن به شمار می‌روند.

  • لب چسب و منگنه

در مرحله آخر به منظور فیکس کردن کاغذهای کارتن‌ها در لایه‌های مختلف به یکدیگر از دستگاه‌های مخصوص این کار همچون دستگاه‌های لب چسب و منگنه‌زن استفاده می‌شود تا کارتن‌ نهایی آماده گردد.

خدمات کارتن سازی در شرکت سپیدار کارتون

تنها با نگاهی گذرا به دور و اطراف خود متوجه کاربردهای گسترده انواع کارتن‌ها در زندگی روزمره خود می‌شویم. برای اغلب ما پیش آمده که در منزل غذایی رستورانی سفارش دهیم و آن‌ها در پک‌های کارتنی درب منزل تحویل بگیریم. چنین پک‌های کارتنی هم جنبه نگهداری و جابه‌جایی غذاها را دارند و هم در نقش تبلیغ‌کننده نام آن رستوران یا مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ما در مجموعه سپیدار کارتن با تلاش شبانه‌روزی همواره سعی می‌کنیم کارتن‌هایی باکیفیت و کاربردی برای صنایع مختلف تولید کنیم. در مجموعه ما کارکنان وظیفه‌شناس و مشاوران برجسته‌ای درحال فعالیت هستند که روز به روز موجب پیشرفت ما خواهند بود. ما با دارا بودن سال‌ها تجربه کاری در حوزه تولید انواع کارتن‌ها قادر به دریافت سفارشات خاص و پرحجم شما هستیم.

به یقین یکی از برترین مجموعه‌های ایرانی در زمینه تولید و ارائه انواع کارتن‌ها در طرح، شکل و رنگ‌های متنوع مجموعه سپیدار کارتن است. شما می‌توانید با اطمینان کامل با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل کرده و سفارشات خود را در هر تعداد و ابعادی به ثبت برسانید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن‌ آن‌ها را دریافت کنید. از سویی دیگر انجام خدمات و تولید کارتن در مجموعه ما با قیمت بسیار مناسبی انجام می‌شود که این مورد به عنوان یکی از برترین مزیت‌های شرکت سپیدار کارتن به شمار می‌رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین