-

۵ فروشگاه برتر صنایع دستی

در این مطلب قصد داریم 5 فروشگاه برتر صنایع دستی را به شما معرفی کنیم. گرایش به استفاده از محصولات طبیعی و دست‌ساز در میان عموم مردم موجب شده که بازار فروش صنایع دستی بیش از پیش پررونق شود.

۵ فروشگاه برتر صنایع دستی

خرید صنایع دستی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه روز تولد، روز زن و سایر مناسبت‌های ویژه است. علاوه‌بر این، بسیاری از ادارات و شرکت‌ها نیز از انواع صنایع دستی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی و سازمانی استفاده می‌کنند؛ چرا که این محصولات با سلیقه اغلب افراد سازگار هستند و هر فردی از دریافت این محصولات نفیس و ارزشمند خوشحال و ذوق‌زده می‌شود.

درصورتی‌که تمایل دارید با برترین فروشگاه‌های عرضه صنایع دستی در کشور آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع صنایع دستی نفیس ایرانی

صنایع دستی مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟

صنایع دستی ایرانی که در زمره محصولات صادراتی نیز به‌حساب می‌آیند، شهرت جهانی دارند. کارشناسان این حوزه بر این باورند که ایران در میان 3 کشور برتر تولیدکننده صنایع دستی در دنیا قرار دارد. فروشگاه‌های متعددی اعم از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی برای عرضه صنایع دستی در مناطق مختلف ایران ایجاد شده‌اند.

سؤالی که برای بسیاری از علاقمندان به آثار هنری مطرح می‌شود این است که آیا از هرفروشگاهی می‌توان محصولات صنایع دستی را تهیه نمود؟

در پاسخ باید گفت که متأسفانه عرضه محصولات صنایع دستی تقلبی و جعلی در بازار بسیار زیاد شده است؛ به‌طوری‌که برخی سودجویان از مواد اولیه نامرغوب و غیرطبیعی برای ساخت آثار هنری تقلبی استفاده می‌کنند اما ظاهر محصول را مشابه نمونه اصلی طراحی می‌کنند و به این شیوه مصرف کنندگان را گمراه می‌کنند.

بنابراین برای خرید صنایع دستی ایرانی مرغوب باید به فروشگاه‌های معتبر و خوشنام مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی 5 فروشگاه برتر صنایع دستی در ایران می‌پردازیم.

معرفی 5 فروشگاه برتر صنایع دستی

فروشگاه برتر صنایع دستی: فروشگاه صنایع دستی آرامان

آرامان یک فروشگاه اینترنتی عرضه انواع صنایع دستی نفیس ایرانی است که دفتر فروش حضوری آن نیز در بازار مرکزی تهران در خیابان پانزده خرداد واقع شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته و متمایز این فروشگاه، عرضه انواع صنایع دستی تولید شده در شهرها و روستاهای مختلف ایران است؛ به همین دلیل، مشتریان این فروشگاه، آن را یک فروشگاه مرجع در حوزه عرضه صنایع دستی تلقی می‌کنند.

ویژگی دیگر این فروشگاه، عرضه محصولات باکیفیت از نظر نوع ساخت و مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده است؛ به‌طوری‌که محصولات عرضه شده در این فروشگاه، حاصل هنر دست و خلاقیت هنرمندان و صنعتگران ایرانی در نقاط مختلف این مرز و بوم هستند.

در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات صنایع دستی نظیر فیروزه کوبی، مینا روی سفال، نگارگری، قلمکاری، مسگری، پته دوزی، ملیله کاری، خاتم‌کاری، الماس تراش، آبگینه و نظایر آن را مشاهده و خریداری نمایید.

شایان ذکر است که امکان خرید از فروشگاه اینترنتی آرامان در هرزمانی از 24 ساعت شبانه روز امکان‌پذیر است و سفارشات انجام شده در اسرع وقت در بسته‌بندی‌های مناسب به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

قندان فیروزه‌کوبی

قندان فیروزه‌کوبی نفیس که در فروشگاه آرامان موجود است در 4 اندازه مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و بزرگ بزرگ عرضه می‌شود. جنس زیرساخت این محصول از مس مرغوب است و سطوح بیرونی آن با استفاده از تکه‌های فیروزه اصل نیشابوری تزئین شده است. قندان فیروزه‌کوبی که از جنبه هنری و کاربردی بسیار ارزشمند است، می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی در زیباتر کردن دکوراسیون خانه و محل کار شما داشته باشد.

این محصول را می‌توانید بر روی میز جلومبلی یا میز عسلی قرار دهید و نمایی فاخر به فضای اتاق نشیمن خانه ببخشید. همچنین می‌توانید آن را در بوفه و باکس منزل نگهداری نمایید.

قندان فیروزه کوبی

فروشگاه صنایع دستی چونک

فروشگاه صنایع دستی چونک در سال 1393 در شهر یزد راه‌اندازی شده است. در این فروشگاه می‌توانید محصولاتی نظیر صنایع دستی تزئینی، مبلمان، دست‌بافته‌های متنوع، لوازم پذیرایی و آشپزخانه و لوازم روشنایی نظیر انواع لوستر را خریداری نمایید. شایان ذکر است که اغلب محصولات این فروشگاه به‌صورت پکیج عرضه می‌شوند.

فروشگاه صنایع دستی ظریفا

ظریفا، یک فروشگاه اینترنتی صنایع دستی است که با عرضه محصولات صنایع دستی خاتم‌کاری، میناکاری و فیروزه‌کوبی فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون به عرضه محصولات صنایع دستی متنوع‌تری اشتغال دارد.

این فروشگاه عمدتاً محصولات صنایع دستی استان اصفهان را عرضه می‌کند. از محصولات این فروشگاه می‌توان به‌عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی نیز استفاده نمود.

فروشگاه صنایع دستی چارق

شرکت صنایع دستی چارق که در تهران واقع است، انواع صنایع دستی نظیر محصولات میناکاری، قلمزنی، سفالگری، خاتم‌کاری و تندیس و تابلوهای نقره را عرضه می‌نماید.

این شرکت به برگزاری دوره‌های آموزشی تولید صنایع دستی نیز اشتغال دارد. در دسته‌بندی محصولات این فروشگاه، امکان خرید زیورآلات سنتی، تزئینات سنتی، دکوراسیون سنتی، هدایای مناسبتی و لوازم جانبی را خواهید داشت.

فروشگاه صنایع دستی چادیشو

فروشگاه صنایع دستی چادیشو که در زمره زیرمجموعه‌های شرکت تیماج صناعت پارسه قرار می‌گیرد، در شهر یزد واقع شده است و انواع محصولات صنایع دستی را که برای خرید در مناسبت‌هایی نظیر روز زن، شب یلدا، تولد، سالروز ازدواج و مانند آن مناسب است، عرضه می‌کند.

این فروشگاه نیز یک فروشگاه برتر صنایع دستی به‌حساب می‌آید و در دسته‌بندی محصولات آن، انواع صنایع دستی، لوازم خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیورآلات و اکسسوری و لوازم التحریر قابل مشاهده هستند.

انواع صنایع دستی چوبی خاتم کاری

نکات مهم درباره فروشگاه برتر صنایع دستی

در این مطلب به معرفی 5 فروشگاه برتر صنایع دستی در ایران پرداختیم و به ویژگی‌های متمایز هریک از آن‌ها اشاره کردیم. در ادامه، به‌صورت خلاصه به مرور نکاتی درباره برترین فروشگاه صنایع دستی می‌پردازیم:

  • برترین فروشگاه صنایع دستی به فروشگاهی اطلاق می‌گردد که محصولاتی با زیرساخت و مواد اولیه مرغوب و کیفیت ساخت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد.
  • ویژگی دیگری که می‌توان برای بهترین فروشگاه صنایع دستی درنظر گرفت، تنوع محصولات عرضه شده توسط آن است. باتوجه به اینکه صنایع دستی ایرانی بسیار متنوع هستند و از هنرهایی نظیر ترمه بافی، فلزکاری، خاتم‌کاری، شیشه‌گری، قلمکاری، قلمزنی، تشعیر، نگارگری و نظایر آن حاصل می‌شوند، لازم است که نمونه‌های متنوعی از محصولات هریک از این هنرهای دستی در فروشگاه موردنظر وجود داشته باشند تا مصرف کنندگان امکان انتخاب از میان مجموعه‌ای از آثار هنری نفیس را داشته باشند.
  • ویژگی دیگری که فروشگاه برتر صنایع دستی باید داشته باشد، تسریع در ارسال محصولات و سفارشات است. بسیاری از مشتریان برای مناسبت خاصی برنامه‌ریزی کرده‌اند و تمایل دارند در زمان مورد نظر محصولات صنایع دستی سفارش داده شده را دریافت نمایند تا با اهدا کردن آن به دوستان و عزیزان خود، آن‌ها را سورپرایز نمایند. درصورتی‌که سفارشات موردنظر در زمان مناسب به دست مشتریان نرسد، اعتبار فروشگاه نزد آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین فروشگاه صنایع دستی باید به آن توجه داشته باشد، نوع بسته‌بندی محصولات و سفارشات است. بسته‌بندی مناسب محصولات علاوه‌برآنکه هنگام جابه‌جایی از شکسته شدن و آسیب دیدن محصول جلوگیری می‌کند، ظاهر زیباتری نیز به محصول می‌بخشد و هنگام تحویل، در نظر مشتری جذاب‌تر جلوه می‌کند.

برای مشاهده و خرید بهترین صنایع دستی شهرهای ایران ، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی صنایع دستی آرامان مراجعه کنید. در وب‌سایت این فروشگاه انواع محصولات صنایع دستی مرغوب به‌صورت کاملاً دسته‌بندی شده و منظم قرار گرفته‌اند؛ ضمن آنکه محتواهای ارزشمندی نیز برای معرفی انواع محصولات و راهنمایی شما برای خرید در این وب‌سایت وجود دارد. کافی است محصولات موردنظر خود را انتخاب کرده و سفارش بدهید تا در اسرع وقت با بسته‌بندی جذاب تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*