سایبان بازوئی

سایه بان بازویی امروزه به دلیل افزایش هزینه انرژی و توجه به مسئله محیط زیست،مورد استقبال بسیاری از صنوف و اشخاص قرارگرفته است. در تولیدی آقای سایبان، از پوشش ضد آب برای این سایبان استفاده میشود.

سایبان بازوئی

معرفی سایه بان بازویی

نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد. همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید. علاوه بر آن، در فصول سرد سال از شما در مقابل رطوبت برف و باران محافظت میکند. با استفاده از ریموت شما میتوانید سایبان بازویی را حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید.

سایبان بازویی و مزایای استفاده از آن

عدم محدودیت در ابعاد سایبان جکی

یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی، عدم محدودیت در انتخاب ابعاد این سایبان ها است. البته استانداردهایی برای تولید این سایه بان ها وجود دارد که رعایت این استانداردها برای افزایش ایمنی و استفاده طولانی و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی، ضروری است.

تنوع در رنگ روکش سایبان اتوماتیک بازویی

روکش سایبان بازویی نقش بسیار زیادی در زیبایی آن دارد. بدین ترتیب شرکت های تولید کننده سایه بان، با توجه به سلیقه مشتری می توانند روکشی با رنگ دلخواه برای سایه بان انتخاب نمایند. بدین ترتیب افرادی که از سایبان بازویی برای مغازه استفاده می کنند، می توانند بر اساس صنف شغلی خود، رنگ مناسبی را انتخاب نمایند. بدین ترتیب روکش سایه بان می تواند مشخص کننده نوع فعالیت فروشگاه نیز شود.

نصب آسان و سریع سایبان

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایبان بازویی، نصب آسان این نوع از سایبان ها بوده که زمان مورد نیاز برای نصب را به حداقل می رساند. این موضوع می تواند تاثیر بسزایی بر روی هزینه نصب سایه بان بازویی داشته باشد. زیرا هر چه مدت زمان بیشتری برای نصب یک سایبان صرف شود، هزینه نصب آن سایبان بیشتر می شود. سایه بان بازویی را معمولا شرکت های تولید کننده توسط افراد متخصص و کاربلد نصب می کنند تا کیفیت و کارایی این سایه بان ها حفظ شود.

استفاده راحت از سایه بان

یکی دیگر از مزایای سایبان بازویی، استفاده راحت و آسان این سایبان ها است. با توجه به اینکه در اغلب مواقع شرکت های سازنده این سایه بان ها را به صورت برقی تولید می کنند، تنها با فشار دادن دکمه ای که بر روی ریموت کنترل قرار دارد، می توان سایبان را باز و بسته کرد. این ویژگی باعث شده تا استقبال از سایه بان برقی بسیار بیشتر شود. معمولا اغلب افراد به دنبال سایه بان هایی بوده که استفاده از آنها بسیار راحت بوده و نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی جهت باز و بسته شدن آنها نباشد.

سایبان بازوئی

سایبان بازویی و کاربردهای آن

سایه بان مغازه و فروشگاه

استفاده از سایبان بازویی بر روی درب مغازه و فروشگاه ها یکی از کاربردهای اصلی این نوع از سایبان ها محسوب می شود. معمولا مغازه ها مکانی برای نگهداری محصولات مختلف و فروش آنها به مشتریان هستند. اگر نور آفتاب و یا آب باران به داخل مغازه نفوذ کند. ممکن موجب وارد شدن خساراتی به صاحب مغازه یا فروشگاه شود. بدین ترتیب اغلب مغازه و فروشگاه ها در سراسر کشور برای محافظت از محصولاتشان از سایبان مغازه برای پوشش درب مغازه استفاده می کنند.

سایه بان رستوران

یکی دیگر از کاربردهای اصلی سایبان بازویی، ایجاد یک فضای سایه و قابل نشستن در فضای باز است. معمولا در فصل هایی که شرایط آب و هوایی مطلوب بوده و می توان در فضای باز نشست و از هوای طبیعی لذت برد، رستوران ها با نصب سایبان بازویی، فضایی برای ارائه خدمات به مشتریان خود ایجاد می کنند. رستوران ها یکی از مشتریان اصلی سایه بان بازویی بوده زیرا با استفاده از این سایه بان ها می توان فضای بسیار بزرگی را تحت پوشش قرار داد. رستوران ها از جمله مکان های پر رفت و آمد بوده و با استفاده از سایبان بازویی می توانند مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جذب نمایند.

سایبان مغازه

سایه بان پارکینگ ها

یکی دیگر از کاربردهای اصلی سایبان بازویی، استفاده در پارکینگ ها است. این سایبان ها اگر به صورت دو طرفه نصب شوند، امکان قرار گیری خودروهای بیشتری را در زیر سایبان فراهم می کنند. معمولا یکی از راحت ترین و سریع ترین روش ها برای ایجاد یک سایبان با ابعاد مختلف برای پارکینگ، استفاده از سایبان بازویی است. سایه بان بازویی با توجه به باز شوندگی بسیار خوبی که می توان برای آن در نظر گرفت، برای انواع خودروها مناسب بوده و پارکینگ استانداردی را به کمک این سایه بان ها می توان راه اندازی کرد.

سایبان تراس:

از دیگر موارد استفاده از سایبان بازویی استفاده از آن بعنوان سایبان تراس ،بالکن و پاسیو میباشد. و کاربرد دیگر این نوع سایبان که مورد وثوق برندها و شرکتها نیز واقع شده است. استفاده از سایبان بازویی جهت انجام تبلیغات میباشد که در این صورت با نام سایه بان تبلیغاتی شناخته میشود.بدین ترتیب استفاده از سایه بان بازویی بسیار گسترده و وسیع می بوده و با توجه به سادگی استفاده از آن مورد توجه روز افزون مخاطبان خود میباشد.مجموعه تولیدی ایران سایبان با استفاده از مواد درجه یک ،الومینیوم با چگالی وزنی بالا و مفاصل دایکاستی و روکش مناسب با طول عمر بالا سعی کرده است با تولید سایبان بازویی با کیفیت رضایت هموطنان گرامی را چون نیم قرن گذشته مستدام نگاه دارد.

موارد کاربرد سایبان بازویی در یک نگاه :

سایبان مغازه سایبان فروشگاه سایبان کافه سایبان رستوران

سایبان تراس سایبان بالکن سایبان پاسیو سایبان ویلا

سایبان خودرو سایبان پارکینگ سایبان ماشین سایبان آفرود

سایبان درب سایبان پنجره سایبان تبلیغاتی تبلیغات روی سایبان

سایبان کانکس سایبان کانتین سایبان کانتینر سایبان حیاط


سایبان تراس

قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی برحسب فاکتورهای زیر محاسبه میشود: ابعاد سایبان، نوع اسکلت سایبان و برقی یا دستی بودن سایبان برای استعلام قیمت سایبان و اخذ مشاوره رایگان، میتوانید با کارشناسان آقای سایبان تماس حاصل فرمایید.

سفارش سایبان بازویی

جهت سفارش انواع سایبان و از جمله سفارش سایبان بازویی میتوانید تنها با یک تماس سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین میتوانید از طریق فرم زیر نیز سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

راه های ارتباطی با ایران سایبان:

www.iransayehban.com ایران سایه بان

www.iransayeban.com ایران سایبان

www.saybaniran.com سایبان ایران

www.aghayesayeban.com آقای سایبان

iransayehba @ اینستاگرام

دفتر فروش: 44903002 کارشناس فروش: 09208199519 کارگاه: 55848821

مدیریت: 09121694829 (مردی)

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین