-

تحلیل گزارش بلک‌ فرایدی ۱۴۰۴ تپسل؛ تازه‌ترین روندهای تبلیغات دیجیتال منتشر شد

تا حالا برای‌تان پیش آمده‌است که روی نقشه گوشی هوشمندتان به‌دنبال یک مکان مشخص بگردید؟ وقتی نقشه اعلام می‌کند که مکان موردنظر را شناسایی کرده‌است، تصویر را زوم می‌کنید تا جزئیات بیشتری از آن محل، اطراف و همسایگان پیدا کنید. حالا اگر همان نقشه را روی مانیتور ماشین ببینید، مکان راحت‌تر دیده می‌شود. اگر همان نقشه روی تلویزیون خانه نمایش داده شود، حتی جزئیات بیشتری از محل را مشاهده می‌کنید.

گزارش بلک‌ فرایدی 1404 حکم همان نمایش مکان روی تلویزیون را دارد؛ تصویری بزرگ که جزئیات ارزشمندی از بازار آنلاین و تاثیر تبلیغات هدفمند روی میزان خرید مردم را نشان می‌دهد. این گزارش چه می‌کند؟ رفتار کاربران را بررسی می‌کند و روندهای بازار را نشان می‌دهد. در نتیجه می‌بینیم که کدام کمپین‌ها موفق بوده‌اند و تبلیغات دیجیتال چگونه بر تعاملات کاربران تاثیر گذاشته‌است. گزارش 360 درجه بلک ‌فرایدی 1404 نه فقط عملکرد خود تپسل، بلکه تاثیر تبلیغات بر خرید آنلاین در کشورمان را به نمایش می‌گذارد و سنگ بنای استراتژی‌های تبلیغاتی سال آینده‌ی برندها را پی‌ریزی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید چگونه از این گزارشات استفاده کنید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

آنچه تبلیغات دیجیتال در بلک‌ فرایدی به ما نشان داد

نسخه ۱۴۰۴ گزارش بلک‌فرایدی با همکاری شش بازیگر اصلی اکوسیستم تبلیغات دیجیتال شامل تپسل، کالج تپسل، دیتاک، واچ‌اوت، سازیتو و ایران‌ادز تهیه شده است. تلفیق این داده‌ها از منابع مختلف، از رفتار کاربران تا شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های محیطی و داده‌های خرید تصویری جامع از وضعیت تقاضای تبلیغاتی و رقابت برندها ارائه می‌دهد. براساس این تحلیل، تپسل با ثبت ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون بازدید و عبور سفارش‌های آنلاین از ۹۰ هزار تراکنش، یکی از پرترافیک‌ترین مقاطع سال را تجربه کرده است؛ رقابتی که نشان می‌دهد برندها فراتر از هدف فروش، به دنبال تثبیت موقعیت خود در اقتصاد توجه هستند.

گزارش بلک‌ فرایدی 1404 فرصت منحصربه‌فردی برای بررسی تاثیر تبلیغات دیجیتال بر رفتار کاربران فراهم می‌کند. بر این اساس مشاهده می‌کنیم که تبلیغات آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌ها چگونه بر جهت‌دهی کاربران تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود به سمت انتخاب محصولات و برندهای خاص هدایت شوند. داده‌های به‌دست‌آمده از بلک ‌فرایدی 1404 در چندین سطح قابل بررسی و تحلیل است:

رفتار کاربران

گزارش بلک‌ فرایدی 1404 تپسل درباره اینکه رفتار کاربران در هنگام خرید آنلاین چگونه است، اطلاعات بسیار مهمی به برندها، بازاریان، متخصصان تولید محتوا و استراتژیست‌های کمپین‌های تبلیغاتی می‌دهد. بر این اساس می‌توان متوجه شد که مخاطب چه مسیری را طی می‌کند تا از یک فروشگاه خرید کند. کدام تبلیغات برای او جذاب‌تر بوده‌اند. وقتی وارد وب‌سایت می‌شود، ابتدا کدام بخش را می‌بیند، ویدیوها را تماشا می‌کند یا مشخصات محصول را می‌خواند، نظرات کاربران برایش ارجحیت دارند یا بی‌معطلی محصول را وارد سبد خرید می‌کند.

موفق‌ترین کمپین‌ها و استراتژی‌ها

با بررسی گزارش بلک‌ فرایدی 1404 می‌توان کمپین‌هایی که بیشترین بازدهی را داشتند، شناسایی کرد. برندهایی که از تبلیغات شخصی‌سازی شده، تعامل اصولی با کاربر، ارسال پیام تبلیغاتی جذاب و واضح به مخاطب و زمان‌بندی درست بهره بردند، موفق‌تر عمل کردند. کسب و کارها و برندها با یادگیری روندها و به‌کارگیری این نقاط مثبت می‌توانند برنامه‌ریزی درستی برای کمپین‌های بعدی خود داشته باشند.

تپسل در ارائه چشم‌انداز ۱۴۰۵ پیش‌بینی می‌کند بلک‌فرایدی آینده با رقابت گسترده‌تری همراه باشد و برندها برای مدیریت هزینه‌های رسانه‌ای، ناچار به برنامه‌ریزی زودهنگام، بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و استفاده از ابزارهای تحلیل احساسات کاربران شوند. این پلتفرم معتقد است ارزش اقتصادی بلک‌فرایدی، بیش از گذشته در ایجاد رابطه پایدار و مبتنی بر اعتماد با کاربران نهفته است؛ رابطه‌ای که اثر شفافی بر نرخ بازگشت سرمایه در کمپین‌ها دارد.

پیام برای برندها و کسب و کارها

فرقی نمی‌کند که در بلک فرایدی اخیر فعال بوده‌اید یا نه، فروش خوبی را تجربه کرده‌اید یا خیر. حتی فرقی نمی‌کند چند سال سابقه کار دارید و شاید هنوز شروع نکرده‌اید و به‌زودی قرار است کسب و کارتان راه بیفتد. درهرحال در دنیای امروز ارائه محصول یا خدمات شما بدون تبلیغات دیجیتال دیده نخواهد شد. به همین دلیل، نیاز دارید که دقیق و درست قدم بردارید تا از رقبا عقب نمانید. گزارش بلک‌ فرایدی 1404 تپسل به شما کمک می‌کند تا داده‌های مفیدی برای بهینه‌سازی کمپین‌های آینده داشته باشید. درس اصلی کمپین فروش بلک فرایدی اخیر این بود که شخصی‌سازی، هدفمندی و تکیه بر تجربه کاربری مناسب، باعث موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی در رویدادهای بزرگ فروش می‌شود.

جمع‌بندی

وقتی از دریچه گزارش 360 درجه بلک‌ فرایدی 1404 به روند تبلیغات دیجیتال در ایران و رفتار کاربران نگاه کنید، انگار لنز بزرگی را مقابل چشمان خود گرفته‌اید تا همه‌چیز را دقیق‌تر ببینید. این لنز بزرگ اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که ضامن موفقیت شما در کمپین‌های آینده است و می‌تواند سرنوشت کسب و کار شما را عوض کند.

تبلیغات دیجیتال قطعا تنها ابزار دیده شدن برند شما در میان هزاران برند موجود در کشور نیست، اما یکی از سریع‌ترین و کاربردی‌ترین مسیرهایی است که می‌تواند توجه کاربران را به سمت شما جلب کند، آن‌ها را وادار به تعامل کند و فروش آنلاین شما را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد. بنابراین هوشمندانه‌ترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید این است که روندهای موفق را به دقت زیر نظر بگیرید و مطابق با کسب و کارتان و نیاز مخاطب هدف حوزه خودتان، استراتژی منحصربه‌فرد طراحی کنید. برای مطالعه دقیق‌تر آمار و تحلیل‌ها، گزارش بلک‌ فرایدی 1404 تپسل را از دست ندهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین