زرکام با ویفر انبه تریپرز مرزهای طعم را جابهجا کرد

شرکت زرکام در ادامه توسعه سبد محصولات خود و پاسخ به نیاز متنوع مصرفکنندگان، از ۸ محصول جدید در سه گروه بیسکویت، کیک و ویفر رونمایی کرد. این محصولات با طعمهای خاص و بستهبندیهای متنوع، تجربهای تازه و متفاوتی برای بازار داخلی و صادراتی ارائه کرده است و همچنین توانسته در بازار هدف مشتریان خود را پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی گروه زر، شرکت زرکام ۸ محصول جدید خود را وارد بازار کرده است. زرکام با ترکیب طعمهای تازه مانند شیرانبه در ویفر «تریپرز» نشان داده که به دنبال متفاوت بودن در بازاری است که اغلب محصولاتش طعمهای تکراری دارد. ترکیب کرم شیری و انبه بهعنوان تنها تجربه در ایران، مزیت رقابتی در محصولات زرکام محسوب میشود.
مهسا چکنی، مدیر مارکتینگ گروه زر، درباره تنوع محصولات جدید زرکام در بازار می گوید:«در گروه بیسکویتها، چهار محصول جدید به بازار عرضه شد. «بیسباکس» با طعم توتفرنگی و برند «هپیتو» با طعمهای پرتقال، توتفرنگی و *تغییر وزن و سایز در محصول کاکائویی به مخاطبان ارائه شد.»
او در ادامه به گروه کیکها اشاره میکند و می گوید:«دو محصول تازه ۷۰ گرمی از برند «هانیپرز» شامل کیک وانیلی و کیک کشمشی به بازار معرفی شده است. همچنین در گروه ویفرها، طعم جدید «تریپرز» کاکائویی با کرم شیری و کرم انبه وارد بازار شده است. ویفر کاکائویی با کرم شیر انبه در وزن ۲۵ گرم، مینی ویفر کاکائویی با کرم شیر انبه در بسته بندی پذیرایی و وزن ۲۲۰ گرم تولید شده است.»
چکنی درباره طعم انبه ویفر تریپرز میافزاید:«این محصول تنها ویفر کاکائویی ضخیم با ترکیب کرم شیر انبه در بازار ایران است و تفاوت چشمگیری با دیگر ویفرها دارد. با توجه به علاقمندی مخاطبان پیش بینی میکنیم از این محصول استقبال بسیاری شود.»
تنها برند ویفر انبه برای زرکام است
چهار بیسکویت جدید، دو کیک و دو ویفر نشاندهندهی استراتژی زرکام در توسعهی سبد محصولات است. این را مدیر مارکتینگ گروه زر میگوید و در ادامه به تمایز محصولات جدید نسبت به نمونههای قبلی اشاره میکند و میگوید:«نوآوری اصلی در طعمها است. برای مثال، در ویفر تریپرز، ترکیب کاکائویی با کرم شیری و کرم انبه بهعنوان گزینهای متفاوت معرفی شده و تنها برند ویفر انبه در ایران هم برای زرکام است. همچنین شاخصهای کلیدی محصولات شامل ترکیب، وزن و سایز، آنها را نسبت به نمونههای پیشین کاملا متمایز کرده است.»
استقبال خانوادهها از محصولات جدید زرکام
تنوع در انتخاب محصولات زرکام موجب شده این محصولات نهتنها برای مصرف روزمره خانوادهها جذاب باشد، بلکه بهعنوان گزینهای نوآورانه در بازار نیز مطرح شود. مهسا چکنی درباره مخاطبان محصولات زرکام اظهار میکند:«این مجموعه محصولات طیف وسیعی از مصرفکنندگان از کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان علاقهمند به طعمهای جدید را پوشش میدهند. همچنین تمامی محصولات بر پایه تستهای بازارسنجی و بررسی نیازهای مصرفکنندگان طراحی شده است و برای هر محصول استراتژی مشخص و هدفمندی تدوین شده است.»
او پیشبینی کرد که از محصولات جدید شرکت زرکام استقبال خوبی در بازار داخلی و صادراتی شود. چرا که کیفیت و سلامت محصولات همواره اولویت گروه صنعتی و پژوهشی زر بوده و اقدامات متعددی از جمله انتخاب تأمینکنندگان معتبر، تستهای مداوم کنترل کیفیت و استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته در واحد تحقیق و توسعه برای تضمین این هدف انجام شده است.