سریال یزدان زیر ذرهبین مخاطبان؛ انتقادها به شیوه روایت و تبلیغات
با نزدیک شدن به پایان سریال «یزدان» به کارگردانی منوچهر هادی، بینندگان بیشتر از آنکه درگیر داستان شوند، با حجم زیادی از تبلیغات شهری روبرو هستند. این رویکرد به جای جذب مخاطب، انتقادات زیادی را به همراه داشته و بسیاری از کاربران به این اقدام منوچهر هادی واکنش نشان داده و او را مورد انتقاد قرار دادهاند.

با نزدیک شدن به پایان سریال «یزدان» به کارگردانی منوچهر هادی، بینندگان بیشتر از آنکه درگیر داستان شوند، با حجم زیادی از تبلیغات شهری روبرو هستند. این رویکرد به جای جذب مخاطب، انتقادات زیادی را به همراه داشته و بسیاری از کاربران به این اقدام منوچهر هادی واکنش نشان داده و او را مورد انتقاد قرار دادهاند.
پخش سریال «یزدان» به آرامی به پایان میرسد؛ سریالی که محور روایت آن حول شخصیت عماد (پژمان بازغی) و چند مامور دیگر شهرداری میچرخد. از همان قسمت اول مشخص شد که شهرداری تهران بر روی «یزدان» سرمایهگذاری کرده تا به عنوان تریبونی برای تبلیغات خود عمل کند. این موضوع به صورت شعاری و سطحی به تصویر کشیده شده و یکی از دلایل اصلی ناکامی سریال به همین نکته برمیگردد. «یزدان» ترکیبی از وقایع عجیب است که به صورت مستندوار و بدون جذابیتهای دراماتیک، به چشم مخاطب میآید. عماد نیز مانند یک سوپر قهرمان، مشکلات را حل میکند و به نوعی نماد شهردار تهران و همکارانش به شمار میآید. در قسمتهای اخیر، شخصیت منفی داستان (لعیا زنگنه) از عماد خواسته تا از او خواستگاری کند؛ ایدهای که چندان جذاب به نظر نمیرسد.