مدیرعامل طلاسی: رسالت ما، توسعه بسترهای اقتصاد دیجیتال با محوریت طلا و جواهر است در جهت توسعه ملی است.
شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، سنگهای قیمتی و صنایع وابسته از ۱۷ تا ۲۰ بهمنماه در محل دائمی نمایشگاههای ایرانمال برگزار شد. در حاشیه این رویداد، مهدی فدایی، مدیرعامل شرکت طلاسی، در گفتوگویی با خبرنگار ما به تشریح برنامهها و اهداف این شرکت پرداخت.
فدایی در خصوص سرمایهگذاری های آنلاین و توسعه فین تک و تأثیر آن بر کاهش هزینهها معاملاتی و بالاسری ، تاثیر کاهنده بر تورم دارد و وی همچنین درباره افزایش امنیت در معاملات اظهار داشت: «سرمایهگذاری دیجیتال نهتنها امنیت بالاتری را برای فعالان این حوزه فراهم میکند، بلکه هزینههای مجموعههای بالادستی و پایین دستی این حوزه به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.»
وی افزود: «رسالت طلاسی، حضور در حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به توسعه اقتصادی کشور از طریق این بستر است.»
فدایی با اشاره به نقش طلاسی در بازار سرمایهگذاری طلا خاطرنشان کرد: «این پلتفرم بستری بزرگ برای سرمایهگذاران خرد و کلان را فراهم کرده است. افراد میتوانند از طریق طلاسی فرصتهای بهتری برای سرمایهگذاری ایجاد کنند و داراییهای خود را مدیریت نمایند.»
وی در ادامه به توسعه خدمات این پلتفرم اشاره کرد و گفت: «علاوه بر فروش آنلاین طلا، نقره و تحویل فیزیکی، درآینده طلاسی در حوزه توسعهای، بستر زیورآلات را نیز بزودی ارائه خواهد داد.»
همچنین، این امکان در طلاسی ایجاد شده که مشتریان بتوانند زیورآلات خود مانند نقره را با طلا تعویض کنند.»
مدیرعامل طلاسی از برنامههای آتی این شرکت خبر داد و تصریح کرد: «ما در تلاش هستیم که توسعه فین تک ها در طلاسی نیازهای کاربران در بخشهای مختلف سرمایهگذاری را کیفیت مطلوب تر پوشش دهیم و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.»
وی تأکید کرد: «طلاسی همگام با توسعه جهانی، بستر گستردهای برای سرمایهگذاری در فین تک و آنلاین ها فراهم کرده و قصد دارد در تمامی حوزههای مرتبط حضور یابد تا نقش مؤثرتری در توسعه اقتصادی ایفا کند.»
فدایی همچنین در مورد نظارت بر کسبوکارهای آنلاین بیان کرد: «در کشور، نهادهای نظارتی فعالی در حوزه کسبوکارهای دیجیتال حضور دارند، اما انتظار داریم اطلاعرسانی بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا مردم با آرامش خاطر بیشتری وارد این حوزه شوند. ما نیز در تلاش هستیم تا با تعامل مستمر با نهادهای نظارتی و کاربران، مسیر سرمایهگذاری امنتری را فراهم کنیم.»
وی در پاسخ به سؤالی درباره نگاه طلاسی در بهبود مستمر چگونه است؟ عنوان کرد: «ما با همکاری اساتید مجرب اقدامات موثری در این زمینه انجام دادهایم، اما همچنان بر بهبود آن تمرکز داریم. هدف اصلی ما ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان است و خوشبختانه در دو سال گذشته هیچ شکایتی از سوی مشتریان ثبت نشده است.»
فدایی همچنین به پشتیبانی مشتریان اشاره کرد و گفت: «هماکنون بیش از 100نیروی متخصص بهصورت استخدام تماموقت در حال ارائه خدمات پشتیبانی و توسعه طلاسی هستند. بر اساس نظرسنجیهای گسترده، میزان رضایتمندی مشتریان به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.»
مدیرعامل طلاسی در پایان تأکید کرد: «سرمایهگذاری در حوزه طلا میتواند به چرخه تولید کشور کمک کند. ورود کسبوکارهای آنلاین به این عرصه نهتنها سرمایهگذاری بیشتری را جذب میکند، بلکه در افزایش اشتغال نیز مؤثر خواهد بود. تجربه جهانی نشان داده است که سرمایهگذاری در کسبوکارهای دیجیتال، یکی از مهمترین روندهای پیشرو در اقتصاد است و ما نیز در طلاسی به دنبال تحقق این هدف هستیم.»