معرفی هتل سی نور و هتل قصر طلایی مشهد

هتل سی نور و هتل قصر طلایی مشهد از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد محسوب می‌شوند که در فاصله نزدیکی نسبت‌به حرم قرار گرفته‌‌اند. مراسم افتتاحیه هتل سی نور و قصر طلایی هردو به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۸۹ انجام گرفته و این هتل‌ها با جاذبه‌های توریستی نیز فاصله اندکی دارند.

معرفی هتل سی نور و هتل قصر طلایی مشهد

شما در این هتل های ۵ ستاره مشهد می‌‌توانید از خدمات و امکاناتی همانند پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی بهره‌مند شوید.

آشنایی با هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از جمله لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره خاورمیانه محسوب می‌شود که در خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36 قرار گرفته است. افتتاح این هتل در سال ۱۳۸۹ در موقعیت مکانی عالی انجام گرفت. شما با اقامت در این هتل می‌توانید تنها با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به حرم برسانید. این هتل ۵ ستاره مشهد فاصله چندانی با فرودگاه نیز نداشته و شما با ده دقیقه رانندگی می‌‌توانید خودتان را به فرودگاه برسانید. از جمله امکانات هتل قصر طلایی می‌‌توان به استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی اشاره کرد.

شما در طول اقامتتان در هتل قصر طلایی مشهد می‌‌توانید از جاذبه‌های توریستی اطراف همانند آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهرشاد دیدن کنید. این هتل‌ در ۲۰ طبقه بنا شده و دارای ۶۱۰ اتاق است. اتاق‌های این هتل به حرم مطهر امام رضا اشراف دارند. سایر خدمات و امکانات مجموعه شامل مواردی همچون سالن بدنسازی و محل تفریح و بازی کودکان، چندین رستوران به همراه سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی می‌شوند.

هتل مشهد

قوانین هتل قصر طلایی مشهد

پیش از این‌که شما اقدام به رزرو هتل نمایید، بهتر است با قوانین هتل قصر طلایی مشهد آشنا شوید. شما اتاق خود را می‌توانید راس ساعت ۱۵ تحویل بگیرید. همچنین تخلیه اتاق می‌بایست نهایتاً تا ساعت ۱۲ ظهر انجام گیرد. کودکان زیر ۲ سال می‌توانند در این هتل به شکل رایگان اقامت داشته باشند و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز در شرایطی که از سرویس استفاده نکنند، می‌توانید هزینه را به شکل نیم‌بها بپردازید.

یکی از مزیت‌های رزرو اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد را می‌توان استقبال رایگان فرودگاهی دانست. جهت بهره‌مندی از این قابلیت شما می‌بایست از پیش نسبت‌به وارد کردن اطلاعات پرواز خود همچون شماره پرواز، ساعت حرکت از مبدا، شرکت هواپیمایی و... اقدام نمایید. از جمله خدمات و امکانات رایگان این هتل که بهتر است از پیش با آن‌ها آشنا باشید می‌توان به مینی‌بار، مجموعه آبی، مجموعه بدنسازی، ترانسفر رفت‌وبرگشت مهمانان از فرودگاه و راه آهن و ترانسفر رفت به حرم امام رضا اشاره کرد.

معرفی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۳ و در سالروز ولادت امام رضا (ع) شاهد برگزاری افتتاحیه این هتل بودیم. این هتل در انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی قرار گرفته و شما تنها طی ۵ دقیقه از طریق ترانسفر هتل می‌توانید خودتان را از هتل سی نور مشهد به حرم برسانید. این هتل نسبت‌به هتل قصر طلایی مشهد فاصله بیشتری تا فرودگاه داشته و شما با ۲۵ دقیقه رانندگی می‌‌توانید خودتان را به فرودگاه برسانید؛ البته امکان استفاده از ترانسفر فرودگاهی در این هتل نیز برای شما وجود دارد.

هتل سی نور مشهد بهترین هتل 5 ستاره مشهد محسوب می‌شود که دارای کادری مجرب در عرصه هتلداری است. این هتل در ۲۲ طبقه بنا شده و ۲۸۶ باب اتاق دارد. شما در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره‌مند شوید که شامل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، جکوزی و سونا می‌شود.

در صورتی که در هتل سی نور مشهد اقامت یابید می‌توانید به خوبی به فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن، ترمینال مسافربری، مراکز تجاری و بازار رضا دسترسی داشته باشید. با مراجعه به طبقات ۱۷ و ۱۸ این هتل با رستوران‌های لوکسی مواجه خواهید شد که چشم‌انداز منحصربه‌فردی از بارگاه امام رضا در آن قابل مشاهده است. شما می‌توانید در بخش روف گاردن غذای خود را میل کنید. همچنین در این هتل مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست‌فود و کافینت وجود دارد.

قوانین هتل سی نور مشهد

شما راس ساعت ۲ ظهر می‌توانید اتاق خود را تحویل بگیرید و تحویل اتاق و تحویل نیز حداکثر باید تا ۱۲ ظهر انجام گیرد. کودکان زیر دو سال در شرایطی که خواستار سرویس خواب اضافه نباشند، می‌توانند به شکل رایگان در کنار والدین خود در هتل اقامت یابند. در صورتی که شما اتاق‌های تیپ A و B را رزرو نمایید، این فرصت در اختیار شما قرار دارد که از سرویس فرودگاه و راه‌آهن به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

زمانی که شما اتاق‌های تیپ A را رزرو می‌کنید، براساس تعداد شب‌های اقامت امکان استفاده از استخر هتل به شکل رایگان برای شما وجود خواهد داشت. همچنین در این شرایط شما برای یک نوبت می‌توانید میوه و شیرینی خود را به صورت رایگان شارژ کنید. افراد ساکن اتاق‌های تیپ B نیز می‌توانند یک نوبت استخر رایگان داشته باشند. در شرایطی که رزرو خود را کنسل کنید، طبق قوانین کنسلی هتل، هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید طی حداکثر یک هفته به حساب کاربری شما واریز خواهد شد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در دوران نوروز و دوره‌های پیک سفر تغییر و کنسلی رزرو هتل امکان‌پذیر نیست.

هتل مشهد 2

سخن پایانی

شما در طول سفرتان به مشهد می‌‌توانید در بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر یعنی هتل سی نور و هتل قصر طلایی مشهد اقامت داشته باشید. هتل سی نور و هتل قصر طلایی مشهد به ترتیب در ۲۲ طبقه و ۲۰ طبقه بنا شده و شما با اقامت در این هتل‌ها می‌‌توانید از امکانات تفریحی همچون استخر و جکوزی بهره‌مند شوید. هر دو این هتل‌ها در فاصله نزدیکی نسبت‌به حرم قرار گرفته‌اند و شما از طریق ترانسفر هتل می‌‌توانید در مدت زمانی کوتاه به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین