-

نخستین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد گشایش یافت

مدیرعامل شرکت راهکار تجارت پویا سورنا از آغاز به کار اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خبر داد.

نخستین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی شرکت راهکار تجارت پویا سورنا، محمدرضا علومی مدیرعامل شرکت راهکار تجارت پویا سورنا از آغاز به کار نخستین نمایشگاه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری یزد به مدت ۴ روز خبر داد و گفت: نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد برای نخستین بار و با هدف فرهنگ سازی تامین مالی به روش‌های نوین و شناسایی سرمایه‌گذاران در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد آغاز به کار کرد.

علومی با تاکید بر اینکه تنها استانی هستیم که نمایشگاه فن بازار در نمایشگاه دائمی و بین‌المللی آن برگزار شد عنوان کرد همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرای استان به ویژه استانداری و مجموعه نمایشگاهی بین المللی باعث شد اتفاقات خوبی در زمینه ناوری‌های نوین رقم بخورد و هم اکنون نیز اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد را در ۸۰ غرفه دایر کردیم.

وی با دعوت از همه اقشار مردم و با تاکید بر اینکه مخاطب این نمایشگاه به دو دسته مردم عادی و سرمایه داران تقسیم می‌شود، عنوان کرد: ۱۲ کارگاه آموزشی و رویداد در این نمایشگاه برگزار خواهد شد که به مردم با هر توان مالی برای استفاده از روش‌های نوین تامین مالی آموزش می‌دهد.

علومی عنوان کرد: این نمایشگاه صندوق های سرمایه‌گذاری و شرکت‌هایی حضور دارند که بهترین خدمات را می‌توانند به متقاضیان ارائه کنند که با مجوز بورس و فرابورس سبدی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را برای علاقمندان گِرد هم آورده است.

این برگزار کننده نمایشگاه از کسب و کارها و پروژه‌های نیمه تمام استان که نیازمند تامین مالی هستند برای دریافت خدمات، به بازدید از اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه دعوت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین