دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی + جزئیات

وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی، با کارمزد بین دو تا چهار درصد و دوره بازپرداخت حداکثر پنج ساله، به افرادی که شرایط لازم را دارند، اعطا می‌شود.

دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی + جزئیات

تسهیلات طرح مهربانی بانک ملی، وام قرض الحسنه‌ای است که به صورت فوری و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود. این وام به عنوان یک طرح امتیازی شناخته می‌شود؛ به این معنا که متقاضیان بر اساس میانگین عملکرد حساب خود در یک تا دوازده ماه گذشته، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مشتریان بانک ملی و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی یا از طریق سامانه بام، به‌ صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

همه چیز درباره وام مهربانی بانک ملی

همان‌طور که پیشتر ذکر شد، سقف مبلغ وام مهربانی بانک ملی ۳۰۰ میلیون تومان است. به‌علاوه، در صورتی که مبلغ وام مورد نظر از سقف ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر باشد، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به شخص صاحب حساب تعلق خواهد گرفت و مابقی وام قابل انتقال به غیر است.

بانک ملی برای این وام نرخ کارمزد دو تا چهار درصدی تعیین کرده است. دوره بازپرداخت این وام نیز از ۶ ماه تا ۶۰ ماه متغیر است.

طبق اعلام بانک ملی، معرفی تنها یک ضامن برای دریافت این وام کافی است و نیازی به ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای دریافت آن نیست.

همچنین اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌ الحسنه پس‌انداز ریالی در بانک ملی و معرفی کارکنان خود، امتیاز کسب‌شده را به آنان انتقال دهند و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم کنند.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی چقدر است؟

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با میانگین حساب ۱۲ ماهه و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه، موظفند که در هر قسط مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. مجموع اقساط این تسهیلات نیز در زمان سررسید به ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان می‌رسد. 

متقاضیان این وام می‌توانند برای بررسی مبالغ اقساط این وام برای ارقام مختلف وام، دوره بازپرداخت و دوره میانگین‌گیری، به صفحه وام مهربانی در وب‌سایت بانک ملی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین