-

درخشش غرفه گروه زر در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران

شرکت صنعتی پژوهشی زرنام به نمایندگی از گروه زر ، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ضمن پیشگامی در صنعت تولید مواد اولیه غذایی حاصل از فرآورده‌های پالایشگاهی بر پایه غلات، رونق بخش نمایشگاه تهران شده است.

درخشش غرفه گروه زر  در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران

 بنابرگزارش روابط عمومی گروه زر، این نمایشگاه که هر ساله با حضور برترین برندهای داخلی و بین‌المللی در حوزه شیرینی و شکلات برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای زرنام در زمینه تولید مواد اولیه باکیفیت برای صنعت غذایی است.

زرنام با هدف ارتقای استانداردهای تولید و نوآوری در صنعت غذایی، محصولات متنوع  باکیفیت و جدیدی را در زمینه روکش آجیل، فلینگ پایه آبی، نشاسته های پاستیل و شکلات های جدید در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

 شرکت صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام با بهره‌گیری از پژوهش‌های علمی و فناوری‌های نوین در حوزه فرآوری مواد غذایی، با تولید محصولات نوین و فرموله سازی شده براساس خواست مشتری و با درجه شفافیت بالا، با گرید پاستوریزه و یون زدایی شده  نیازهای تولیدکنندگان شیرینی و شکلات را تامین و محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی ارائه می نماید.

زرنام ضمن داشتن تجهیزات مدرن مجهز به تکنولوژی روز دنیا با دارا بودن حمل و نقل اختصاصی از طریق تانکرهای ایزوله سه جداره که موجب حفظ کیفیت محصول می شود، توان تحویل محصولات سفارشی مشتریان را در اقصی نقاط کشور دارد.

زر 2

 شرکت زرنام در سالن شماره ۶ غرفه ۱۱ پذیرای بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه خواهد بود. زرنام از تمامی علاقه‌مندان و تولیدکنندگان شیرینی و شکلات دعوت می‌کند تا با حضور در این رویداد، از جدیدترین محصولات و نوآوری‌های این شرکت بازدید کرده و در جهت همکاری‌های آتی، فرصت‌های جدید را بررسی نمایند.

زرنام بنابر اعتقاد بنیانگذار مجموعه گروه زر، کیفیت و استاندارد را در راس برنامه های خود قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین