بورس در مسیر صعود ( امروز دوشنبه ۱۹ شهریور )

شاخص کل بورس با افزایش ۷ هزار و ۸۰۵ واحدی همراه بود. همچنین، شاخص هم‌وزن ۴ هزار و ۷۱۶ واحد رشد کرد. ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات خرد به ۸.۲ میلیارد برگه سهم افزایش یافت. در این روز، ۳۱۴ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار وارد شد.

بورس در مسیر صعود ( امروز دوشنبه ۱۹ شهریور )

معاملات بورس امروز پس از دو روز کاهش، با قیمت‌های بالاتری به پایان رسید و شاخص‌های بورسی را به سمت صعود سوق داد.

در معاملات امروز، روند سهام برخلاف کندل معاملاتی روز گذشته رقم خورد و در پایان روز، شاخص کل با افزایش ۷ هزار و ۸۰۵ واحدی، معادل ۰.۳۷ درصد، مواجه شد. به این ترتیب، شاخص کل در پایان معاملات امروز به سطح دو میلیون و ۹۵ هزار واحد رسید.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز افزایش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز چهار هزار و ۷۱۶ واحد که معادل ۰.۷۱ درصد این شاخص است، افزایش ارتفاع داد و به سطح ۶۶۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را ۸.۲  میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را سه هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

19 شهریور

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، برخلاف روز معاملاتی گذشته، امروز مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۳۱۴ میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام تزریق شده است. موضوع دیگری که باید عنوان کرد اینکه تا لحظه تنظیم این گزارش حدود ۲۹ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین