-

بزرگترین پالایشگاه غلات منطقه هر روز در مسیر توسعه

بزرگترین پالایشگاه غلات منطقه هر روز در مسیر توسعه

پالایشگاه غلات زر بزرگترین پالایشگاه غلات کشور و منطقه با توسعه خطوط تولید خود و ورود به تولید مواد اولیه دارویی گام دیگری در راه توسعه نهاده است.

بنابرگزارش روابط عمومی گروه زر ، گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام از مجموعه های تحت پوشش گروه زر و بزرگترین تولید کننده فراورده های پالایشگاهی حاصل از ذرت در منطقه است که روزانه فروش به شکل B2B به صنایع مختلف غذایی، دارویی، بیوتکنولوژی و سایر صنایع دارد.

این شرکت دانش بنیان با توجه به جایگاه و نقش ارزشمندی که در تامین امنیت زنجیره غذایی و دارویی کشور دارد، با توجه به نیاز سنجی بازار داخل و خارج از کشور و نیز تلاش شبانه روزی متخصصان جوان، اقدام به تولید محصولات با فناوری بالا" High Tech" کرده است.

خطوط تولید مواد اولیه ٫High Tech٫ گروه صنعتی پژوهشی زرنام که تا پایان سال 1403 به بهره برداری کامل خواهد رسید، مواد تولیدی خود از جمله سوربیتول (در گرید غذایی و دارویی)، دکستروز مونوهیدرات و دکستروز انهیدروز (در گرید غذایی، دارویی و تزریقی) را در حجم صنعتی عرضه خواهد کرد.

زرنام که یکی از شرکتهای تولیدی موثر در عبور کشور از بحران کرونا بود، امید می رود بتواند همچون گذشته نقش حیاتی خود را در پایداری زنجیره ارزش ، خودکفایی، جلوگیری از خروج ارز، ارز آوری، بی نیازی کشور به واردات محصولات دانش بنیان ایفا نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین