خواهران جیب بر در بهشت زهرا دستگیر شدند

در اوایل تیرماه امسال، پلیس تهران از وقوع جیب‌بری‌های سریالی در اتوبوس‌های بی‌آرتی، ایستگاه‌های مترو و همچنین بهشت‌زهرا(س) مطلع شد. بررسی‌های مأموران نشان داد که این سرقت‌ها توسط دو زن جوان انجام می‌شد.

خواهران جیب بر در بهشت زهرا دستگیر شدند

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان ادامه داشت، چند روز پیش زن جوانی که به منظور شرکت در مراسم خاکسپاری یکی از بستگانش به بهشت‌زهرا(س) رفته بود، موفق شد ۲ سارق تحت تعقیب را شناسایی کند.

ماجرا از این قرار بود که وی آن روز زنی را دید که دستش را داخل کیف یکی از اقوامش کرده و گوشی وی را به سرقت برد. زن جوان با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و در این شرایط سارق جیب‌بر و همدستش توسط مردم دستگیر شدند.

با حضور ماموران ۳ گوشی مسروقه از دزدان دستگیر شده کشف شد و آنها به اداره پلیس منتقل شدند. سارقان که خواهر هستند در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و یکی از آنها گفت: چند سال قبل ازدواج کردم، اما خبر نداشتم شوهرم سارق و خلافکار است. شوهرم چند باری به زندان افتاد و از طرفی هم معتاد به مواد ‌مخدر شد. او به من آموزش سرقت داد تا بتوانم برای خودم درآمدی کسب کنم. من هم به خواهرم آموزش سرقت دادم و سرقت‌های ما شروع شد تا اینکه دستگیر شدیم.

این دو خواهر پس از اعتراف به جیب‌بری‌های سریالی بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها زیرنظر بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین