-
سریال یاغی | سریال یاغی رحمان | سریال یاغی بازیگر

استوری خاص برای تولد مهدی حسینی نیا | مهدی حسینی نیا بازیگر معروف سریال یاغی چند ساله می شود؟

مهدی حسینی نیا بازیگری که این روزها بیشتر مخاطبان او را با عنوان رحمان سریال یاغی می شناسند، در روز تولدش تبریک زیبایی از محمد کارت دریافت کرد.

مهدی حسینی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 28 شهریور 1360 در تهران متولد شد. مهدی حسینی نیا یکی از بازیگران کم حاشیه و آرام عرصه هنر است که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی مهدی حسینی نیا ، ازدواج و همسرش در دسترس نمی باشد. هیچ یک از تصاویر منتشر شده منتسب به همسر مهدی حسینی نیا توسط خود این بازیگر تایید نشده است بنابراین نمیتوان گفت همسر مهدی حسینی نیا کیست و یا حتی اینکه مهدی حسینی نیا ازدواج کرده یا نه.

مهدی حسینی نیا فعالیت هنری خود را با فیلم «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی در سال 1389 آغاز کرد و با فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در سال 1392 مورد توجه قرار گرفت.

این بازیگر در سال 1393 با سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه تلویزیونی خود را در کارنامه هنری اش ثبت کرد و با بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی به هنرمندی پرداخت.

مهدی حسینی نیا اغلب در نقشهای جدی به هنرمندی می پردازد ، اوج شهرت این بازیگر با فیلم شنای پروانه و سریال می خواهم زنده بمانم رقم خورد و قدرت بازیگری اش اثبات شد.

28 شهریور ماه، سالروز تولد مهدی حسینی نیا، بازیگر نقش رحمان در سریال یاغی بود و شاید اولین شخصی که این روز را به او در اینستاگرام تبریک گفت، محمد کارت، کارگردان سریال یاغی بود که استوری خاصش را با هم می بینیم.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی-حسینی-نیا

مهدی حسینی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 28 شهریور 1360 در شیراز است که در سال 1392 با بازی در فیلم روایت ناپدید شدن مریم به دنیای سینما وارد شد و اولین تجربه تلویزیونی خود را در سال 1393 با بازی در سریال پرده نشین به دست‌آورد.

فیلم های مهدی حسینی نیا

محمد-کارت

مهدی حسینی نیا در آثاری چون یاغی، برادران لیلا، دسته دختران، روز ششم، میدان سرخ، شنای پروانه، متری شیش و نیم، می خواهم زنده بمانم، لحظه گرگ و میش، عنکبوت، سیاوش و... ایفای نقش نموده و یکی از بازیگران کهنه کار در نمایش و تئاتر محسوب می شود. از وضعیت ازدواج و همسر مهدی حسینی نیا اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*