-
مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان:

مهر تایید سازمان محیط زیست و امورمالیاتی بر آلاینده نبودن اکسین / فولاد اکسین خوزستان یک شرکت سبز فولادی است

مهر تایید سازمان محیط زیست و امورمالیاتی بر آلاینده نبودن اکسین / فولاد اکسین خوزستان یک شرکت سبز فولادی است

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان گفت: فولاد اکسین خوزستان یکی از معدود شرکت های فولادی سبز کشور است که آلایندگی ندارد و این مهم توسط ارگان های مسئول نیز به تایید رسیده است.

کاوه فتحی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص صحبت های مطرح شده در بحث آلاینده بودن شرکت عنوان کرد: این شرکت یکی از معدود شرکت های فولادی سبز کشور است که آلایندگی ندارد و این مهم توسط ارگان های مسئول نیز به تایید رسیده است.

وی افزود: طی چندین جلسه ای که با آقای میرشکار (مدیرکل محیط زیست استان) و آقای قلی نژاد (معاون محیط انسانی اداره کل محیط زیست) برگزار شد، در خلال موضوعات مورد پیگیری صحبتهای فراوانی صورت گرفت که مهمترین آنها این مهم بود که آقای قلی نژاد اذعان نمودند شرکت فولاد اکسین خوزستان پتانسیل و شاخصه های لازم جهت معرفی شرکت سبز را دارا است.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان گفت: دارا بودن شاخصه های یک شرکت سبز توسط فولاد اکسین خوزستان گواهی بر عدم آلاینده بودن این است که به تایید اداره کل محیط زیست استان نیز رسیده است.

فتحی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی پیگیری هایی از طریق امور مالی شرکت برای میزان حق آلایندگی پرداختی اکسین انجام دادم که خوشبختانه نتیجه این بود که شرکت فولاد اکسین خوزستان براساس اعلام سازمان امور مالیاتی جزء شرکتهای آلاینده نیست و از این رو حق آلایندگی پرداخت نمیکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکتی که به بحث های محیط زیستی توجه ویژه دارد و براساس استانداردهای بین المللی فعالیت می‌کند و حتی دارای شاخصه های یک شرکت سبز تولیدی است قطعا نمیتواند آلایندگی داشته باشد و همه باید به این موضوع توجه جدی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین