-

فروش فلنج استیل

فروش انواع فلنج استیل استنلس 304 و 316 در سایزهای مختلف

فروش فلنج استیل

فروش فلنج استیل 304 و 316

فلنج استیل ساخته شده از استنلس استیل بوده و اتصال دهنده شیرآلات , لوله ها و پمپ ها به هم می باشد که برای آببندی بین آنها از واشر استفاده می شود , انواع فلنج استیل از لحاظ مدل , کاربرد , ظاهر , کلاس , نوع سطح متفاوت است . شرکت پترو فولاد استیل آرام با ساخت و تامین انواع فلنج استیل استنلس گلودار ، اریفیس ،  انواع فلنجهای جوشی و دنده ای ، فلنج های لبه دار ، فلنج اسلیپون ، فلنج های کور ، ساکت ولد   ،  لب جوینت و.... انواع فلنجهای فولادی در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت استیل آرام مراجعه نمایید 

فروش فلنج استیل جوشی و گلودار 304

انواع فلنج استیل

فلنج با سطح ساده :

این نوع برای فشارهای کم کاربرد داشته و در استفاده از آنها باید توجه داشت که سطح دو فلنج صاف باشد از این نوع در اتصالات آبی و سیستم هایی که دو فلنج کاربرد دارد مورد استفاده قرار میگیرد .

فلنج با سطح برجسته :

در این مدل از یک واشر صاف که از جنس آزبست است استفاده می شود که حتما باید در بین دو فلنج با سطح برجسته می باشد مورد استفاده قرار گیرد .

فلنج حلقه مشترک :

در ساخت این نوع از یک سطح برجسته با حلقه های شیاردار استفاده می شود این نوع بار اضافه و سنگین را نمی توانند تحمل کنند و در دماهای بالای 800 درجه فارنهایت استفاده می شوند .

فلنج استیل گلودار :

از انواع فلنج استیل , فلنج گلودار است , این سازه همانطور که از نامش پیداست دارای قسمت مخروطی شکل در قسمت انتهایی خود بوده و این نام از همان قسمت مخروطی شگل یا نام گردن آنها گرفته شده است , این قسمت گردنی شکل باعث تمایز ان با دیگر فلنج ها شده و موجب می شود تا در برابر بارهای فشاری , ارتعاشی و برشی بسیار مقاوم باشد , این سازه خود در دو مدل استایک و ساق بلند ساخته می شوند .

فلنج استیل

فلنج استیل اسلیپون :

فلنج اسلیپون به دلیل شکل ظاهری خود به عنوان فلنج تخت هم شناخته می شود به دلیل اینکه قطر داخلی آن بیشتراز قطر خارجی لوله هم سایزش می باشد جوشکاری این نوع از قسمت داخلی و خارجی صورت میگیرد تا مقاومت و استحکام آن بیشتر دیده شده و از نشت سیال به بیرون ممانعت کند .

 

فلنج استیل کور :

فلنج استیل کور یا فلنج Blind از تجهیزات پایپینگ بوده که از لحاظ فشار داخلی و بار بر روی پیچ ها نسبت به دیگر فلنج ها تحت فشار بیشتری قرار میگیرد و بر خلاف فلنج اسلیپون , فلنج کور و دیگر فلنج ها دارای مسیری برای عبور سیال نیست یعنی یک دیسک صفحه ای با تعدادی سوراخ در اطراف آن بوده که در انتهای لوله برای انسداد انتهای لوله استفاده می شود در این سازه تنش خمشی در مرکز فلنج بیشتر از بقیه نقاط است به همین دلیل مقاومت در برابر تنش در آن بالاست .

خرید فلنج استیل 304 و 316 

فلنج استیل ساکت ولد :

فلنج ساکت ولد از اتصالات خانواده ساکت ولد است اتصالات ساکت ولد نوعی از اتصالات بوده که داخل آن ها یک قسمت فرورفتگی وجود دارد و لوله می تواند درون این فرورفتگی قرار بگیرد به عبارتی قلنج ساکت ولد دارای یک محفظه است که لوله می تواند درون آن قرار گیرد .

فلنج استیل رزوه ای :

این نوع فلنج ها برای اتصال نیازی به جوشکاری ندارند قسمت داخلی آنها دارای رزوه ای مخروطی شکل بوده که لوله به صورت پیچی داخل ان بسته می شود و به این شکل به لوله یا اتصالات دیگر متصل می شوند .

فلنج استیل اریفیس :

این نوع فلنج بسیار پر کاربرد بوده و محاسبات عالی دارد از این نوع در سیستم اندازه گیری تنظیم جریان مایعات به وفور استفاده می شود این نوع دارای مقاومت بالا در برابر دما , فشار و ارتعاشات است و از بهترین فلنج های استیل در محاسبات اندازه گیری محسوب شده و در کلاس های فشاری 300 تا 2500 تولید می شود .

فلنج استیل لب جوینت :

این نوع اتصال دهنده لوله از دو قسمت تشکیل شده است , یکی Stub End که به لوله جوش داده شده و دیگری Lap Joint Ring که می توانیم آن را بچرخانیم تا برای اتصال با فلنج هم شکل خودش تنظیم شود .

انواع فلنج های استیل از لحاظ کلاس بدنه :

براساس استاندارد فلنج های استیل آلیاژی در کلاس های مختلف از جمله کلاس 150 , 300 , 400 , 600 , 900 , 1500 و 2500 دسته بندی می شوند , فلنج های گروه کد ANSI دارای تحمل بیشتری بوده و تقسیم بندی کلاس فشاری آنها 1500 , 2000 , 3000 , 5000 و 7000 می باشد .

انواع فلنج های استیل بر اساس گرید :

استیل 304 / 304L :

این نوع پر کاربرد دارای کربن کم بوده و قابلیت جوشکاری دارد از این مدل در دمای بالای 800 درجه فارنهایت با 420 درجه سانتی گراد استفاده می شود .

گرید 316/316L :

این مدل مقاومت به خوردگی بالاتری نسبت به سری 304 داشته و در برنامه های کاربردی در دمای بالای 316 درجه فارنهایت یا دمای بالاتر از 150 درجه سانتی گراد از فلنج استیل 316A استفاده می شود .

304H-UNS S30409 , 316H-UNS S31609 , گرید 317 و نیز گرید 310/310S از دیگر گرید های پر استفاده انواع فلنج های استیل است .

خرید فلنج استیل اریفیس 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*