-

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی حضور پر شور مردم در  انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکرم، به پاس اینکه ملت بزرگ ایران بار دیگر با تجلی مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام مقدس اسلامی از امتحانی بزرگ و سرنوشت ساز سربلند بیرون آمد.  

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با نقشه شوم گسترش نا امیدی و ترسیم بن بست گفتمانی، تمام تلاش خود را نمودند تا پروژه قهر مردم از جمهوریت نظام و در نتیجه تحریم انتخابات را به سر انجام برسانند؛ اما ملت ایران با حضور هوشمندانه و بصیرت آفرین بیش از 55 میلیونی خود در دو مرحله انتخابات سالم، جدی و رقابتی، این نقشه باطل ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی را نقش بر آب نمود.

اینجانب با تبریک به رهبر معظم انقلاب، ملت هوشیار ایران و رئیس جمهور منتخب، جناب آقای دکتر پزشکیان، با تمام توان برای اعتلای ایران اسلامی و موفقیت دولت جمهوری اسلامی و در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های بیان شده تلاش می نمایم. 

امید واثق دارم با توجه به پایان فضای رقابتی و انتخاباتی و تبدیل آن به فضای همکاری و همدلی، رئیس جمهور جدید، با تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب و بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل مادی و معنوی و نیروی انسانی جوان، مومن و انقلابی و استفاده از نقطه نظرات موثر، زمینه پیشرفت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم نمایند.

مجتبی مهری نژاد 

هفدهم تیرماه ۱۴۰۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*