-

اهمیت طراحی پرچم های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ

اهمیت طراحی پرچم های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ به‌ویژه با تحولات عظیم در حوزه بازاریابی و عصر دیجیتال به امری ضروری برای هر کسب و کار تبدیل شده است و به علت تاثیر بصری فوق العاده بالای خود توانسته است یکی از بهترین بسترها جهت رشد تمامی کسب و کارها شود. پارامترهای فراوانی باعث تاثیرگذاری بیشتر و بهتر پرچم‌های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ خواهند شد. اطلاع از این موارد به شما کمک می‌کند تا طرحی متناسب با برند خود را انتخاب و در نهایت استفاده کنید. در ادامه برای بررسی بیشتر تاثیرگذار پرچم‌های تبلیغاتی و نکات مهم در طراحی آن‌ها با ما همراه شوید.

پرچم-تبلیغاتی

آشنایی با انواع پرچم‌های تبلیغاتی

پرچم‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در محیط داخلی و خارجی قابل نصب هستند، شناخت انواع پرچم‌ها به شما در هنگام سفارش پرچم کمک بسیار فراوانی می‌کند.

  • پرچم‌های مناسب جهت استقرار برروی میز از جنس ساتن
  • پرچم‌های رومیزی لیزری
  • پرچم‌های تشریفاتی ایستاده
  • پرچم‌هایی با متراژ بالا جهت اهتزاز

کاربردهای هر یک از پرچم‌های زیر متفاوت بوده و با توجه به نیاز فرد توسط تیم مجرب قابل طراحی و استفاده است.

مزایای اهمیت طراحی پرچم های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ

با توجه به تحولات گوناگون در بازاریابی‌های کسب و کار، پرچم‌ تبلیغاتی شیوه نوین و بسیار تاثیرگذار در راستای افزایش فروش و برندینگ در بین افراد است. محبوبیت گسترده پرچم‌ها منجر شده تا افراد از آن‌ها حتی در محیط کاری نیز استفاده کنند. از عمده‌ترین دلایل پرطرفدار بودن پرچم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جا به جایی راحت و آسان: برای تمام کسب و کارها، حمل و نقل آسان بستر تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است، پرچم‌های تبلیغاتی به علت وزن مناسب در این حوزه پیشگام هستند.
  • برخورداری از قابلیت سفارشی سازی: پرچم‌های تبلیغاتی به‌صورت کاملا تخصصی از قابلیت طراحی اختصاصی و سفارشی سازی برای یک کسب و کار برخودار هستند، هر کسب و کار می‌تواند نسبت به لوگوی خود پرچم تبلیغاتی مدنظر را در اختیار داشته باشد.
  • هزینه معقول و اقتصادی: برخلاف تاثیر بسیار بالای پرچم‌های تبلیغاتی جهت برندسازی یک کسب و کار، از قیمت مناسب و معقولی برخوردار هستند. همین امر منجر شده تا کسب و کارهای موفق توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.
  • مقاومت و دوام بالا: به علت کیفیت بالای پرچم‌ها، مقاومت و کیفیت بالا در آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است.

پرچم-تبلیغاتی۱

المان‌های مهم در طراحی پرچم تبلیغاتی

در طراحی پرچم‌های تبلیغاتی المان‌های بسیاری باید به طور دقیق و ظریف رعایت شوند تا نتیجه نهایی کار به‌صورت دلخواه و حرفه‌ای ایجاد شود. مواردی که در اهمیت طراحی پرچم های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ نقش دارد به شرح زیر است.

استفاده از پلت رنگی مناسب

رنگ‌ها از مهم‌ترین المان‌های تشکیل دهنده پرچم هستند. تناژهای رنگی باید به شیوه‌ای در کنار هم قرار بگیرند که منجربه چشم نوازی و جلب توجه فرد شوند. کنارهم قرار گرفتن رنگ‌هایی مثل قرمز و زرد، آبی و سبز و نارنجی و بنفش تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه افراد دارند. البته در بسیاری از شرایط استفاده از رنگ‌های قرار گرفته شده در لوگو نیز منجر به زیبایی پرچم می‌شود.

بهر‌گیری از تصاویر با کیفیت بالا

پس از رنگ‌ها، تصاویر به کار رفته در پرچم نیز در جلب توجه افراد نقش اساسی دارند. تاثیرگذاری اصولی برروی افراد می‌تواند در جذب مشتریان هدفمند برای کسب و کار تاثیر بسیار بالایی داشته باشد. استفاده از تصاویر با طراحی منحصربه‌فرد منجربه تمایز شما می‌شود.

استفاده از تصاویر خاطره‌انگیز و الهام‌بخش بهترین انتخاب جهت استفاده برروی پرچم هستند که می‌توانند در جلب توجه فرد و ارتباط عاطفی تاثیر بگذارند.

فونت‌های ساده و خوانا

طراحان خبره در هنگام استفاده از فونت‌ها یک شعار دارند که کمتر، بیشتر است، یعنی باید از تعداد محدودی فونت که خوانایی مناسبی دارند در بنر و طراحی خود استفاده کرد. می‌توان به یقین گفت فونت‌ها از مهم‌ترین عناصر در طراحی پرچم است.

سادگی و زیبایی

در پرچم‌های تبلیغاتی سادگی و شیک بودن طراحی از نکات کلیدی است. طراحی‌ها، رنگ‌ها و فونت‌ها باید به شیوه‌ای قرار گیرند که منجربه جلب توجه افراد و ایجاد حس کنجکاوی در آن‌ها شوند.

سایز پرچم‌ها

پرچم‌ها را می‌توان در ابعاد گوناگون چاپ کرد، البته باید در نظر گرفت که در هنگام بالا بردن ابعاد، ممکن است تاثیراتی برروی کیفیت اولیه ایجاد شود. برای جلوگیری از بروز این مسئله بهتر است طراحی اولیه و چاپ پرچم را به دست تیمی باتجربه و حرفه‌ای بسپارید.

انتقال پیام مدنظر

پرچم‌ها باید به شیوه‌ای طراحی شوند که دقیقا همانند دیگر بسترهای تبلیغاتی پیام مدنظر را به مخاطب منقل کنند. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شعار تبلیغاتی جهت استفاده برروی پرچم از اهمیت بالایی برخوردار است.

توجه به محل قرار گیری پرچم

همانند تمامی روش‌های تبلیغاتی، پرچم‌ها نیز به یک سطح مناسب جهت قرار گیری نیاز دارد. با توجه به این مورد ارگونومی پرچم باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در محل مدنظر نصب شود.

پرچم-تبلیغاتی۲

سخن پایانی

طراحی پرچم تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ از اهمیت بالایی برخوردار بوده شما میتوانید سفارش طراحی پرچم خود را به تیم طرح کهن بسپارید، به طوری که وجود آن در تمام کسب و کارهای موفق خارجی و داخلی به وضوح قابل مشاهده است. پرچم‌های تبلیغاتی از مزایایی همچون جا به جایی راحت، هزینه اقتصادی، قرار گرفتن در دید افراد، قابلیت سفارشی سازی و مقاومت و دوام بالا برخوردار است.

همانطور که اشاره شد استفاده از المان‌های مختلفی اعم از فونت مناسب، تصاویر باکیفیت، پلت رنگی جذاب تاثیر بسیار بالایی در جذابیت پرچم مدنظر خواهد داشت. درصورتی‌که طراحی و اجرای پرچم شما توسط تیمی مجرب انجام شود، تمامی این موارد به‌صورت اصولی مدنظر قرار می‌گیرد و در نتیجه نهایی تاثیرگذار است.

سوالات متداول

  1. مزایای استفاده از پرچم برای کسب و کار چیست؟

مواردی همچون جا به جایی راحت و آسان، هزینه اقتصادی و مناسب، قرار گیری در دید کامل افراد، قابلیت سفارشی سازی و مقاومت بالا از مزایای استفاده از پرچم هستند.

  1. در هنگام طراحی پرچم کدام المان‌ها از اهمیت برخوردار هستند؟

مواردی همچون توجه به پلت رنگی مناسب، فونت خوانا و مناسب، طراحی با توجه به محل استقرار و انتقال پیام مدنظر به‌صورت شفاف به افراد، مواردی هستند که در هنگام طراحی پرچم باید با آن‌ها توجه شود.

  1. انواع پرچم‌های مورد استفاده در کسب و کار چیست؟

پرچم‌های رومیزی به صورت ساتن، لیزی و پرچم‌های ایستاده در ابعاد مختلف جهت استفاده در کسب و کارها است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*