-
گفتگو با مدیرعامل پنتا، بزرگترین تولید کننده شستی آسانسور در ایران

پنتا در مسیر بازارهای جهانی

شرکت پارسیان نوین تک آسانبر که در صنعت تولید متعلقات الکترونیکی آسانسور از قبیل شاسی یا همان شستی آسانسور، نمایشگر، انواع پوش باتن ها و کلید آسانسور و انواع متعلقات الکترونیکی آسانسور فعالیت دارد و محصولات بسیار با کیفیتی با برند پنتا تولید می کند که برای فعالان این حوزه، نامی بسیار آشناست. نظر به اهمیت و نقش پررنگ این شرکت در این صنعت، گفتگوی کوتاهی با حمیدرضا سرپولکی مدیرعامل این مجموعه داشته ایم تا در مورد فعالیت هایشان با ما سخن بگویند.

پنتا در مسیر بازارهای جهانی

معرفی کوتاه از خودتان و نحوه ورود به این شرکت

من حمیدرضا سرپولکی مدیرعامل شرکت پنتا ، دانش‌آموخته رشته مکانیک در مقطع کارشناسی و همچنین رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد هستم. آشنایی من با صنعت آسانسور و پله برقی در سال 1398، با آشنایی با جناب آقای مهندس نیکومنظری که از بنیان گذاران شرکت آریان آسانسور و بنیان‌گذار شرکت پنتا هستند اتفاق افتاد.

در مورد شرکت پنتا و تاریخچه فعالیت آن توضیح بفرمایید:

شرکت پنتا در سال 1384، تأسیس شده و کارگاه اولیه آن در منطقه صنعتی خرمدشت و طرح توسعه آن در شهرصنعتی پرند اجرا گردید. شرکت پنتا اولین دارنده پروانه بهره‌برداری تولید صنعتی پنل‌های ‌آسانسور محسوب می‌شود و ظرفیت اسمی آن 120000 پنل در سال است. در فعالیت این مجموعه مسیر پرفرازو نشیبی طی شده‌که طبیعتاً مانند سایربخش‌های تولیدی مشکلاتی اعم از واردات کالا و نیازمندی‌های تولید و تأمین نقدینگی و مجموعه فرآیندهای بروکراتیک دست‌وپاگیری که گاهاً تنها بازدارنده تولید هستند را از سر گذرانده، تا امروز به تولید کننده‌ای توانا تبدیل شده است.

ویژگی متمایز شرکت پنتا در این است ‌که تمام تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را در زیر یک سقف فراهم آورده و به دلیل دارابودن بخش تولید الکترونیک و بهره مندی از دستگاه‌های پیشرفته مونتاژ SMD، کلیه اقلام الکترونیک اعم از نمایشگر، تلفن اضطراری و همچنین سیستم‌های کنترل دسترسی کلیدهای تاچ و غیره را در داخل مجموعه طراحی و تولید کند و امکان خدمات پس از فروش گسترده‌ای را به مصرف‌کنندگان ارائه نمایند. شرکت پنتا قابلیت ویژه ای در تولیدات سفارشی با تحویل کمتر از 7 روز کاری را داراست که از این نظر این مجموعه را از سایر تولیدکنندگان مستثنا می نماید

کارخانه تولید متعلقات الکترونیکی پنتا

این شرکت از سال 1400 نگاه ویژه ای به تسهیل خرید از سوی مشتریان خود داشته است و با پیاده سازی نرم افزارهای مورد نیاز در این جهت اقدام نموده است. همچنین به منظور حرکت در راستای فرهنگ سازی استفاده از فضای برخط اقدام به راه اندازی بستر فروش آنلاین محصولات نموده است که در حال حاضر مشتریان محترم می توانند با رجوع به تارنمای پنتا از امکان خرید آنلاین بهرمند گردند. شرکت پنتا به منظور ایجاد فرصتی برای بروز خلاقیت و ارج نهادن به سلیقه مشتریان در نظر دارد تا رابط کاربری اختصاصی خود را که امکان طراحی و نمونه سازی محصول توسط مشتریان را ایجاد میکند، تا نیمه سال 1403 رونمایی و در معرض بهره برداری آزمایشی قرار دهد. محصولات تولیدی شرکت پنتا به دلیل دارا بودن سه خصیصه تنوع، نوآوری و کیفیت قابلیت رقابت با تولیدات برون مرزی را داشته و استانداردهای سخت گیرانه ای را به منظور رقابت پذیری و امکان صادرات محصولات پشت سر گذارده است. با توجه به پشتوانه فنی قوی، امکانات تولیدی منحصر به فرد و تمرکز بر رسته تولید پنل های الکتریکی آسانسور (شستی آسانسور) امروز می توان شرکت پنتا را از پیشروان این حوزه قلمداد نمود که ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی دارد. شستی های آسانسور، پنل های شاسی یا به بیان بهتر پنل داخل کابین یا پنل آسانسور ، نمایشگر های متنوع، ملحقات متعدد شامل تلفن اضطراری، سیستم کنترل دسترسی و کلیدهای فشاری از جمله تولیدات کارخانه پنتا محسوب می گردد. لازم به ذکر است مجموعه پنتا به منظور کمک به مخاطبان خود در تصمیم به خرید محصولات، امکان بازدید از دو نمایشگاه دائمی دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی کارخانه را فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*