-

کزغال،حامی اولین کنفرانس زغال سنگ کشور

نخستین کنفرانس زغال سنگ ایران با حمایت شاخص ترین فعالان و تولید کنندگان این ماده معدنی برگزار شد.

کزغال،حامی اولین کنفرانس زغال سنگ کشور

به گزارش روابط عمومی کزغال، با هدف بررسی چالش ها و مشکلات صنعت زغال سنگ و رفع موانع تولید، اولین کنفرانس زغال سنگ، کک و الکترود گرافیتی کشور با حضور مدیران ملی، فعالان، صاحبنظران و تولید کنندگان روز یکشنبه 6 خردادماه 1403 به همت موسسه استیل پرایس در محل سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد .

در این کنفرانس، دو پنل مهم اجرا گردید. در پنل اول به جایگاه صنعت زغال سنگ در ایران و جهان، نیازسنجی بازار داخلی، امکانات صادراتی و چالش‌های پیش‌رو پرداخته شد و پنل دوم، به بررسی تکنولوژی‌های روز دنیا و ایران در صنعت زغال سنگ گذشت .

امیرحسین نادری، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صدر تأمین و از سخنرانان اصلی این کنفرانس، ضمن بیان جریان سرمایه گذاری جهان در زغال سنگ و ناترازی انرژی در کشور، بر حمایت از این صنعت و حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش با توجه به کاربردهای این ماده معدنی تأکید کرد و رویداد مذکور را فرصتی بی نظیر برای هم اندیشی و تبادل تجربیات دانست .

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس و از صاحب نظران این گردهمایی تخصصی، ضمن عنوان چگونگی رشد مکانیزاسیون در معادن زغال سنگ ایران به منظور افزایش تولید ملی، به کسری عرضه کنسانتره مورد نیاز واحد های کک سازی کشور اشاره کرد و سپس به بیان چالش ها و راهکارهای توسعه این صنعت پرداخت و از این کنفرانس، به عنوان فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها، ارتقاء دانش فنی و برقراری ارتباطات تجاری یاد کرد .

شایسته ذکر است نماینده منتخب مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران تاصیکو و کزغال و همچنین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس در این رویداد حضور داشتند .

روابط عمومی کزغال

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*