-

باز کردن همراه بانک و اینترنت بانک صادرات از خارج از کشور

متاسفانه، ایرانی‌های خارج از کشور نمی‌توانند به‌راحتی از خدمات بانک صادرات استفاده کنند؛ چون تمام آی‌پی‌های خارجی توسط این بانک مسدود شده‌اند؛ بنابراین، تنها یک راه برای استفاده از بانک صادرات از خارج از کشور وجود دارد و آن هم تغییر آی‌پی کشور محل اقامت‌تان به آی‌پی ایران است.

باز کردن همراه بانک و اینترنت بانک صادرات از خارج از کشور

خروج از ایران به هر دلیلی که باشد، به معنی قطع دسترسی به بانک‌های ایرانی است. این در حالی است که کاربران ایرانی همچنان به نقل‌وانتقال پول و دسترسی به اینترنت بانک و همراه بانک خود نیاز دارند. استفاده از آی‌پی ایران می‌تواند این مشکل را برای همیشه حل کند. شما با اتصال امن به آی‌پی‌‌های ایرانی می‌توانید درست مانند زمانی‌ که ایران بودید، از خدمات بانکداری الکترونیک بهره‌مند شوید. در این مقاله، با ما همراه باشید تا شما را با سازوکار دسترسی به خدمات بانک صادرات از خارج از کشور آشنا کنیم. این مورد می تواند جهت اتصال به همه ی بانک های ایرانی منجمله اتصال به همراه بانک و اینترنت بانک رفاه از خارج از کشور نیز استفاده گردد.

چگونه در خارج از کشور هم به خدمات بانک صادرات دسترسی داشته باشیم؟

بانک صادرات ایران یکی از چند بانک مهم ایرانی است که به میلیون‌ها مشتری در داخل کشور، خدمات ارائه می‌دهد. این بانک با استفاده از بستر اینترنت و پتانسیلی که برای رشد در آن وجود دارد، گام‌های بزرگی را برای ارائه خدمات نوین بانکی مانند همراه بانک و اینترنت بانک برداشته است.

متاسفانه، ایرانی‌های خارج از کشور نمی‌توانند به‌راحتی از خدمات بانک صادرات استفاده کنند؛ چون تمام آی‌پی‌های خارجی توسط این بانک مسدود شده‌اند؛ بنابراین، تنها یک راه برای استفاده از بانک صادرات از خارج از کشور وجود دارد و آن هم تغییر آی‌پی کشور محل اقامت‌تان به آی‌پی ایران است. در این صورت، می‌توانید هنگام نیاز به استفاده از همراه بانک صادرات از خارج از کشور، آی‌پی ایران را روشن کنید و درست مثل زمانی که ایران بودید از خدماتی که بانک صادرات برای مشتریان خود در نظر گرفته است، استفاده کنید.

آی‌پی ایران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به‌عنوان کسی که خارج از کشور زندگی می‌کند و می‌خواهد با تغییر آی‌پی به خدمات بانکی داخل ایران دسترسی داشته باشد، باید امنیت را اولویت اول خودتان در نظر بگیرید. آی‌پی‌های زیادی هستند که با قیمت کم یا حتی رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌گیرند؛ اما نه‌تنها توانایی ایجاد یک اتصال باکیفیت را ندارند، بلکه مسیر را برای هک اطلاعات بانکی شما هموار می‌کنند. به همین دلیل، باید قبل از هر چیزی، ویژگی‌های زیر را در آی‌پی موردنظرتان بررسی کنید:

  • وجود آی‌پی اختصاصی برای هر کاربر؛

  • پشتیبانی از پروتکل‌هایPPTP ، L2TP، Open Vpn و Cisco anyconnect؛

  • استفاده از آی‌پی‌های استاتیک (ثابت) برای هر کاربر؛

  • پشتیبانی قوی و پاسخ‌گو برای مشتریان.

راهنمای استفاده از آی‌پی ایرانی برای دسترسی به بانک صادرات از خارج از کشور

خوشبختانه، با استفاده از آی‌پی ایران می‌توانید به خدمات متنوعی مانند همراه بانک صادرات از خارج از کشور، دسترسی داشته باشید. برای این کار، ابتدا آی‌پی ایران خود را روشن کنید. سپس آدرس‌ ib.bsi.ir را برای استفاده از خدمات اینترنت بانک افراد حقیقی و آدرس bib.bsi.ir را برای استفاده از خدمات الکترونیک بانک صادرات برای افراد حقوقی، وارد مرورگر کنید. بعد از اینکه صفحه بانک صادرات را دیدید، باید همانند زمانی که ایران بودید، نام کاربری و کلمه عبور خود را در کادرهای مربوط وارد کنید و عملیات بانکی مورد نظرتان را انجام دهید.

اگر اینترنت بانک صادرات ندارید و می‌خواهید از خدمات همراه بانک صادرات بهره‌مند شوید، کافی است آدرس eb.bsi.ir را در مرورگر خود باز کنید. با این کار، وارد نسخه وب اپلیکیشن بانک صادرات ایران می‌شوید. پس از ورود به این صفحه و واردکردن نام کاربری و کلمه عبور اپلیکیشن همراه بانک صادرات، می‌توانید به نسخه وب این اپ سودمند، دسترسی داشته باشید و عملیات بانکی مورد نظرتان را انجام دهید.

شرکت آی‌پی ایران، چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

کمی قبل برایتان توضیح دادیم که استفاده از یک آی‌پی امن تا چه اندازه می‌تواند به حفظ امنیت اطلاعات شما کمک کند. به همین دلیل، انتخاب یک شرکت خوش‌نام و معتبر که به‌طور تخصصی در زمینه ارائه آی‌پی‌های ایرانی فعالیت می‌کند، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای حفاظت از اطلاعات خود و تجربه یک اتصال سریع و راحت انجام دهید. مجموعه آی‌پی ایران ( ip-iran.co ) با ارائه آی‌پی امن ایران، کمک‌حال شما در استفاده از خدمات بانک صادرات از خارج از کشور است. در ادامه، چند مورد از ویژگی‌های مجموعه آی‌پی ایران را با شما در میان می‌گذاریم.

  • ارائه آی‌پی ثابت، اختصاصی و پایدار ایران برای هر کاربر؛

  • احراز هویت کاربران با هدف جلوگیری از سوءاستفاده و افزایش امنیت؛

  • پایداری 99.99 درصدی آی‌پی‌ها؛

  • امکان دانلود و آپلود فایل بدون محدودیت در حجم و به‌صورت شبانه‌روزی؛

  • استفاده از تمام سایت‌های ایرانی از خارج از کشور؛

  • مانیتورینگ 24 ساعته برای ارائه بهترین خدمات؛

  • امکان استفاده از این آی‌پی برای تمام بانک‌ها، سامانه‌های آموزشی دانشگاهی، سایت‌های پخش آنلاین فیلم‌ و سریال و غیره؛

  • بدون محدودیت در سرویس‌دهی از راه باز گذاشتن تمام سایت‌های ایرانی؛

  • امکان پرداخت هزینه سرویس با پی پال، کارت‌به‌کارت و غیره؛

  • ارائه سرویس برای هر دستگاهی مانند IOS ،MAC ،ANDROID ، WINDOWS، دستگاه‌های کارت‌خوان دارای تنظیمات وی‌پی‌ان، روترهای دارای تنظیمات وی‌پی‌ان و تمام دستگاه‌های قابل‌تنظیم در PPTP یا L2TP؛

  • پشتیبانی قوی از مشتریان با استفاده از راه‌های ارتباطی مختلف مانند واتساپ، تلگرام و ایمیل.

هزینه خرید آی‌پی اختصاصی و امن از آی‌پی ایران ip-iran.co چقدر است؟

مجموعه آی‌پی ایران، خدمات خود را در قالب چهار پلن به مشتریانش ارائه می‌دهد. در ادامه، نگاهی کوتاه به هزینه و ویژگی‌های هر پلن می‌اندازیم.

پلن اول؛ آی‌پی ایران یک‌ماهه

این پلن که برای سفرهای کوتاه یا حتی تست کیفیت آی‌پی پیشنهاد می‌شود، ماهیانه 350,000 تومان هزینه دارد. از ویژگی‌های این پلن می‌توانیم به مواردی مثل دسترسی به اینترنت بانک صادرات از خارج از کشور و هر بانک دیگری که خدمات بانکداری الکترونیک را ارائه می‌دهد، امکان اتصال هم‌زمان دو کاربر، ترافیک نامحدود، ارائه آی‌پی اختصاصی به هر کاربر، پشتیبانی از اندروید، ویندوز، آیفون، مک، لینوکس و میکروتیک اشاره کنیم.

پلن دوم و سوم؛ آی‌پی ایران سه‌ماهه و شش‌ماهه

این پلن‌ها به‌ترتیب با هزینه سه‌ماهه 700,000 تومان و شش‌ماهه 1,100,000 تومان به کسانی پیشنهاد می‌شوند که می‌خواهند بدون دغدغه تمام شدن سرویس خود بین 90 تا 180 روز از خدمات آی‌پی ایران استفاده کنند. به‌جز زمان، بقیه ویژگی‌های این سرویس‌ها همانند سرویس یک ماه هستند.

پلن چهارم؛ آی‌پی ایران یک‌ساله

چهارمین پلن به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ 1,900,000 تومان به‌مدت یک سال از خدمات آی‌پی ایران استفاده کنید. ویژگی جالبی که به سرویس یک‌ساله این مجموعه اضافه شده است، امکان اتصال هم‌زمان سه کاربر محسوب می‌شود.

خرید آی‌ پی ایران امن را جدی بگیرید

اطلاعات شما به‌ویژه، اطلاعات بانکی‌تان، بسیار محرمانه و ارزشمند هستند. متاسفانه، کمی بی‌دقتی در این زمینه کافی است تا این اطلاعات ارزشمند به دست افراد سودجو بیفتند. شما می‌توانید با خرید آی‌پی از مجموعه معتبر آی‌پی ایران، در کنار استفاده از آی‌پی امن برای انجام کارهای بانکی مانند استفاده از بانک صادرات از خارج از کشور، تمام سایت‌های ایرانی را با سرعت بالا و بدون محدودیت باز کنید، به تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی موردعلاقه‌تان مانند استفاده از فیلیمو از خارج از کشور مشغول شوید و هر اندازه که می‌خواهید فایل‌های مختلف را آپلود و دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*