-

پودر کلر و مزایای آن ( شرکت جهان امید مهر آتنا )

به هیپوکلریت کلسیم ، پودر کلر (Calcium hypochlorite) هم می گویند. پودر کلر ترکیب معدنی با فرمول Ca (ClO) 2 می باشد. کلر ماده ای ضد عفونی کننده است که برای ضد عفونی آب استخر، آب آشامیدنی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر کلر و مزایای آن ( شرکت جهان امید مهر آتنا )

پودر کلر و مزایای آن ( شرکت جهان امید مهر آتنا )

به هیپوکلریت کلسیم ، پودر کلر (Calcium hypochlorite) هم می گویند. پودر کلر ترکیب معدنی با فرمول Ca (ClO) 2 می باشد. کلر ماده ای ضد عفونی کننده است که برای ضد عفونی آب استخر، آب آشامیدنی و... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شرایط و آلودگی آب می توان میزانی از کلر را به آب تزریق کرد. استفاده از کلر نقش مهمی در شفافیت و تصفیه آب دارد. کلرها در انواع مختلف دسته بندی می شود و به طور کلی سه نوع کلر داریم که شامل کلر مایع ، کلر جامد و کلر گازی است. کلر جامد به صورت گرانول بوده و رنگ سفید دارد و بوی کل را می توان بسیار حس کرد و زمانی که از کلر جامد استفاده می شود اگر میزان کلر زیاد باشد ته نشین می شود. کلر مایع نیز دارای بوی کلر به طور قابل شناسایی است و این نوع کلر را در بازار به نام کپسول گاز کلر می شناسند. گاز کلر نیز سنگین بوده و در صورتی که از کپسول بیرون باشد ، پایین قرار می گیرد. پودر کلر در دسته بندی کلر جامد قرار می گیرد و دارای رنگ سفید بوده و بوی تند کلر قابل استشمام است.

کلر دارای مشتقات زیاد و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. یکی از مشتقات کلر، پودر کلر است. پودر کلر به صورت گرانولی و سفید رنگ است و در صورتی که در محیط مرطوب قرار گیرد شروع به تجزیه می کند.

شرکت جهان امید مهر آتنا از عرضه کنندگان معتبر مواد شیمیایی تصفیه آب است. فروش پودر کلر و انواع مواد شیمیایی تصفیه آب از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا انجام می گیرد. برای خرید پودر کلر با کیفیت و اقتصادی از طریق این مجموعه اقدام به خرید پودر کلر در حجم دلخواه نمایید.

کاربرد پودر کلر

استفاده از پودر کلر برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود. در سیستم های تصفیه آب از پودر کلر می توان بهره برد. همچنین برای پاکسازی آب استخرها از آلودگی از پودر کلر استفاده می شود. پودر کلر برای مصارف بیمارستانی برای ضدعفونی نیز بسیار پرکاربرد است. ترکیبات کلر به شکل های مختلف استفاده می شود و یکی از انواع کلر جامد، قرص کلر است که از این نوع برای تصفیه سازی استخر استفاده می شود. فروش پودر کلر در نوع با کیفیت و با قیمت ارزان توسط شرکت جهان امید مهر آتنا انجام می شود.

ویژگی های فیزیکی و شیمیایی پودر کلر

پودر کلر یا هیپوکلریت کلسیم مثل تمام مشتقات کلر دارای خواصی است. بنابراین نیاز است که با این ویژگی ها آشنا شوید. در ادامه به ویژگی های پودر کلر می پردازیم:

  • پودر کلر H+ از دست داده و یک باز قوی را شکل می دهد.
  • در صورتی که هیپوکلریت کلسیم یا پودر کلر با مواد اسیدی ترکیب شود ، گاز سمی تولید می کند.
  • در صورتی که پودر کلر با مواد آلی ترکیب شود آتش سوزی ایجاد خواهد شد.
  • ترکیب پودر کلر با فاضلاب ممکن است موجب تولید مواد بسیار مضرر و بیماری زا شود.
  • مقدار کلر هیپوکلریت کلسیم از هیپوکلرید سدیم بیشتر است.
  • در صورت که پودر کلر با آمونیاک واکنش نشان دهد ، انفجار شکل می گیرد.
  • پودر کلر کلسیم بالایی دارد و به همین دلیل سختی آب را بیشتر می کند.
  • پودر کلر پایداری بسیار بالایی دارد.

استفاده از پودر کلر در تصفیه آب

قرص کلر و پودر کلر از انواع کلر جامد هستند که در تصفیه و ضد عفونی آب از آن استفاده می شود. استفاده از پودر کلر با توجه به میزان آلودگی و حجم آب تعیین می شود. در آب های آشامیدنی که می خواهیم طعم و بوی کلر وجود نداشته باشد ، استفاده از پودر کلر با درجه خلوص 65درصد است. همچنین استفاده از پودر کلر برای آب های آشامیدنی در حدود 10 تا17 میلی گرم در لیتر می باشد. برای آب استخر به منظور گندزدایی از پودر کلر استفاده می شود. استفاده از پودر کلر برای آب استخر نیز به صورت مشخص شده شامل پودر کلر 70 درصد است که در حدود 3 تا 15 میلی گرم بر لیتر می باشد. بنابراین فروش پودر کلر با میزان خلوص مختلف انجام می شود و می توانید متناسب با نیازی که دارید ، خرید پودر کلر و قرص کلر را انجام دهید.

استفاده از پودر کلر برای تصفیه فاضلاب

از پودر کلر برای تصفیه سازی آب استفاده می شود. اما در بخش تصفیه سازی فاضلاب نیز از پودر کلر استفاده می شود. از کاربرد های پودر کلر ، تصفیه سازی فاضلاب است. برای ضد عفونی و تصفیه فاضلاب از پودر کلر استفاده می شود. برای کنترل بوی فاضلاب و تصفیه اولیه از پودر کلر استفاده می شود.

برای خرید پودر کلر باید به درجه خلوص پودر کلر دقت داشته باشید و متناسب با مصارفی که دارید آن را تهیه کنید. برای خرید پودر کلر با مراجعه به سایت شرکت جهان امید مهر آتنا می توانید از همکاران ما در این مجموعه مشاوره دریافت کنید و خرید پودر کلر را بسیار آسان انجام دهید.

فروش پودر کلر

برای خرید پودر کلر حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا پودر کلر مرغوب را تهیه کنید. فروشگاه های زیادی در زمینه ی فروش پودر کلر فعالیت دارند اما برخی از آن ها معتبر هستند به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین فروشندگان پودر کلر را به شما معرفی کنیم. شرکت جهان امید مهر آتنا از مراکز معتبر فروش پودر کلر و مواد شیمیایی صنایع تصفیه آب می باشد و می توانید خرید پودر کلر و انواع افزودنی های شیمیایی صنایع غذایی و دارویی را از این مجموعه ی معتبر انجام دهید. این مجموعه انواع مواد شیمیایی تصفیه آب مانند پودر کلر، سولفات آلومینیوم، قرص کلر،سولفات مس، منتول کریستال و... را ارائه می کند.

قیمت پودر کلر

قیمت پودر کلر با توجه به میزان خلوص و حجم آن در نظر گرفته می شود و این مجموعه سعی داشته با ارائه ی بهترین قیمت پودر کلر بتواند رضایت مشتریان را به دست آورد. در صورتی که می خواهید خرید پودر کلر را انجام دهید قطعا ، این مجموعه بهترین مرکز فروش پودر کلر خواهد بود زیرا خدمات دهی عالی و فوری را ارائه می دهد. قیمت پودر کلر در این مجموعه کاملا مناسب است و شما می توانید برای خرید حجم های بالا نیز ، خرید پودر کلر را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. امروزه فروش پودر کلر به صورت اینترنتی امکان خرید آسان تری را برای خریداران پودر کلر ایجاد می کند و افراد دیگر نیازی به مراجعه های حضوری و صرف زمان زیاد برای یافتن پودر کلر نخواهند داشت.

خرید پودر کلر به صورت اینترنتی

شرکت جهان امید مهر آتنا امکان خرید را از طریق سایت برای مشتریان در نظر گرفته است و شما از طریق سایت می توانید خرید پودر کلر و سایر افزودنی های صنایع تصفیه آب را به صورت غیر حضوری انجام دهید. برای خرید پودر کلر به صورت اینترنتی نیازی به مراجعه ی حضوری به شرکت را ندارید و به سادگی و از هر منطقه ای می توانید خریدتان را انجام دهید تا محصولات برای شما ارسال شود. برای خرید پودر کلر و سایر محصولات به سایت www.jomaco.ir مراجعه کرده و با همکاران ما به شماره 88317033 - 88848547 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین