-

بهترین قیمت کابینت های گلاس در کابینت بازار

های گلاس در واقع به ورق‌هایی گفته می‌‌شود که پایه و اساس آن‌ها MDF است و با پوششی از جنس پلاستیک پوشیده شده‌اند. کابینت‌های های گلاس یکی از محبوب‌‌ترین جنس‌های موجود در بازار هستند.

بهترین قیمت کابینت های گلاس در کابینت بازار

های گلاس در واقع به ورق‌هایی گفته می‌‌شود که پایه و اساس آن‌ها MDF است و با پوششی از جنس پلاستیک پوشیده شده‌اند. کابینت‌های های گلاس یکی از محبوب‌‌ترین جنس‌های موجود در بازار هستند. براق بودن، استحکام بالا و ظاهر شیکی که این کابینت‌ها دارند، از جمله دلایل پرفروش بودن‌ آن‌ها هستند. بهتر است قبل از سفارش و نصب این کابینت‌‌ها در مورد قیمت هر ورق‌های گلاس، اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید قیمت تمام شده را برآورد نمایید.

عوامل موثر در قیمت کابینت‌های گلاس

به طور قطع پیش از انتخاب و خرید هر جنسی نیاز است که قیمت آن مورد بررسی قرار گیرد. توجه به پارامتر‌های موثر در تعیین قیمت ‌کابینت های گلاس می‌تواند در خرید شما نقش بسزایی داشته باشد.

کیفیت ورق MDF

جالب است بدانید کیفیت و جنس ورق MDF رابطه مستقیمی با قیمت این محصولات دارند. در این میان ورق‌های خارجی، ام ‌دی ‌اف مرغوب‌تر بوده و البته از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. در هنگام خرید این ورق می‌بایست به کمپانی سازنده آن توجه داشته باشید. چامسان (چامسون)، آلکی کره(بارشین آلمان) از معتبرترین و با کیفیت‌ترین برندهای خارجی تولید کننده ورق MDF هستند. آرین سینا، آرتا، پاکچوب و نقطه نیز از تولید کنندگان ورق با کیفیت ایرانی محسوب می‌شوند.

برند ورق MDF

با توجه به تکنولوژی، مهارت، روش‌ها و تکنیک‌های خاص به کار رفته برای هر برند، کیفیت MDF تولیدی متفاوت است‌. در این میان بهتر است به برندهای برتر اعتماد کرد.‌

ابعاد، ارتفاع و طرح کابینت

مطمعناً مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت کابینت، نوع سفارش شماست. پس از اندازه‌گیری ابعاد، لازم است با کارشناسان این حرفه مشورت نمایید تا برآورد کلی هزینه‌ها را برای شما بازگو کنند. هر چه ارتفاع و ابعاد کابینت ببشتر باشد، به طور قطع هزینه بیشتری را نیز در بر می‌گیرد. همچنین استفاده از طرح‌های مدرن باعث افزایش قیمت کار می‌شود.

نور پردازی

در دکوراسیون امروزی، لامپ‌هایی را درون کابینت تعیبه می‌‌کنند تا جلوه‌های زیبایی کار، بیشتر آشکار شوند. استفاده از این گزینه مشمول هزینه‌‌های بیشتری نیز می‌گردد. می‌‌توانید متناسب با محیط از رنگ‌های سرد، گرم یا رنگی استفاده نمایید. همچنین می‌‌توانید با تعبیه کردن یک سنسور، باز و بسته شدن کابینت‌های خود را هوشمند سازید.

یراق آلات مورد استفاده

شاید به نظر برسد که یراق آلات تاثیر زیادی بر قیمت کار ندارند؛ اما باید بدانید که به دلیل فلزی بودن جنس این اشیا، قیمت آن‌ها نسبتاً بالا بوده و حتی گاهی به قیمت MDF بسیار نزدیک است. برای گیره، دسته، لولا، پایه و جک کابینت از یراق آلات ویژه استفاده می‌‌شود.

قیمت کابینت های گلاس چطور تعیین می‌‌شود؟

برای تعیین قیمت، متراژ ورقه‌های به کار رفته را برحسب متر مربع اندازه می‌گیرند. علاوه بر این عواملی مانند گیره، جک، ریل و دستگیره نیز در قیمت کار تاثیرگذار هستند. باید بدانید کابینت‌‌هایی که در زمین نصب می‌‌شوند، هزینه بیشتری را در بر خواهند داشت.

برای کاهش هزینه‌‌های خود، بهتر است از کمپانی‌های ایرانی در زمینه تولید چوب بهره ببرید. به عنوان مثال کمپانی ای جی تی ترکیه در سطح جهانی بسیار معروف است؛ به همین دلیل برای استفاده از آن می‌بایست هزینه بیشتری را نیز در نظر گرفت. هرچند که ورقه‌های با کیفیت های گلاس خارجی بهتر عمل می‌کنند؛ اما نمونه‌‌های ایرانی مانند AGE نیز از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند. جالب‌ است بدانید که ورق‌های AGE در کلاس‌های A تا G طبقه بندی می‌‌شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

برای تهیه کابینت های گلاس، می‌توانید از نمونه‌‌های آماده یا نمونه‌‌هایی که به وسیله‌ شما طراحی می‌‌شوند نیز استفاده کنید. قیمت نمونه‌هایی که شما برای کارفرما مشخص می‌‌کنید، بیشتر خواهد بود. طراحی جزیره یا همان قسمت جلویی کابینت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که می‌‌دانید این قسمت در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد. به کار بردن طراحی‌های خاص برای این قسمت، قیمت کار را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

بهترین قیمت کابینت های گلاس در کابینت بازار

مجموعه کابینت بازار یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و فروش کابینت های گلاس است. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و نیروی کار متخصص، کابینت‌های با کیفیت بالا و زیبایی را با قیمت مناسب تولید و عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت https://cabinetbazar.com / مراجعه کنید و یا با شماره‌های 22314022 -09122238608 -021 تماس بگیرید.

سخن پایانی

کابینت‌های های گلاس اگر با استانداردهای لازم و ورق MDF با کیفیت ساخته شوند، از حیث زیبایی و استحکام حرف اول را می‌‌زنند. قیمت این کابینت‌ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله حجم کار، نوع یراق آلات، طراحی شخصی سازی شده، جنس ورق‌های ام ‌دی ‌اف و نورپردازی داخلی قرار دارد. بهتر است برای تعیین قیمت کار با کارشناسان مرکز کابینت بازار مشورت کنید و از بهترین قیمت کابینت های گلاس اطلاع یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*