-
معرفی و نحوه خرید سایبان برقی و سایبان دستی

سایبان برقی چیست؟

در اروپا و آمریکا از سالیان پیش تا کنون برای محافظت در برابر نور آفتاب از سایبان استفاده می شود. سایبان ها برای محافظت در برابر باد و باران نیز به عنوان یک پوشش کاربردی، مورد استفاده قرار می گیرند.

سایبان برقی چیست؟

در اروپا و آمریکا از سالیان پیش تا کنون برای محافظت در برابر نور آفتاب از سایبان استفاده می شود. سایبان ها برای محافظت در برابر باد و باران نیز به عنوان یک پوشش کاربردی، مورد استفاده قرار می گیرند. سایبان ها را می توان یک پوشش بیرونی برای سطوح نورگیر ساختمان یا در محیط خارج از ساختمان دانست. سایبان ها به دو نوع دستی و برقی تقسیم می شوند. در سایبان برقی از دکمه های ریموت برای باز و بسته شدن استفاده می شود. استفاده از سایبان برقی در محیط های باز و در سطح شهر توانسته است با ایجاد زیبایی، میزان رضایتمندی افراد را افزایش دهد.

خرید و قیمت سایبان برقی

سایبان برقی و سایبان دستی ، هر دو نیاز به بازوهایی برای باز و بسته شدن دارند. برای ساخت این بازوها در هر دو نوع سایبان، مواد اولیه ای مشابه هم مورد نیاز است. اما سایبان های برقی معمولا گرانتر از سایبان های دستی هستند. می توان علت آن را در موتور توربو شارژ بکار رفته در سایبان برقی جستجو کرد. بنابراین یکی از علل گرانتر بودن سایبان برقی موتور بکار رفته در آن است. عامل دیگر در تعیین قیمت سایبان برقی ، سایز آن است. هر چه قدر سایبان و دهانه های آن بزرگتر باشد، باید قیمت بالاتری را برای آن انتظار داشت. به طور کلی باید گفت سایبان برقی نسب به سایبان های دستی هم اندازه آن، گرانتر است و برای خرید سایبان برقی ، لازم است هزینه بیشتری پرداخت شود.

خرید و قیمت انواع سایبان برقی

هزینه اجرای سایبان برقی

موتور یک سایبان برقی را می توان مهم ترین قطعه آن دانست. معمولا در سایبان های با کیفیت بالاتر، موتور بهتری نصب شده است. اگرچه قیمت سایبان هایی که موتور ضعیف تری دارند، پایین تر است، اما توجه به این نکته مهم است که عملکرد و عمر مفید چنین سایبان هایی معمولا پایین تر از سایبان های با موتور قوی است. همچنین ممکن است در سایبان های ارزان از مواد اولیه و متریال نامرغوب استفاده شده باشد و کیفیت سایبان را تحت تاثیر قرار دهد. اجرای سایبان و کیفیت آن موارد بسیار مهمی هستند که درباره سایبان ها باید مورد توجه قرار گیرند. سرعت در دنیای امروزی جایگاه ویژه ای دارد. سایبان های برقی سرعت خوبی دارد. بنابراین در محیط کار از جمله کافی شاپ ها و رستوران ها می توان به راحتی از آن استفاده کرد و رضایت مشتریان را جلب کرد. استفاده از سایبان در چنین محیط هایی از نظر زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط هم کاربردی است. در سایبان های برقی برای زمانی که برق قطع شود، دسته یدکی قرار داده شده است. هنگام قطعی برق با استفاده از این دسته می توان سایبان را به راحتی باز و بسته کرد. در بعضی مدل های سایبان برقی ، باتری هایی برای ذخیره برق قرار داده شده است. این باتری کمک می کند در زمان قطع شدن برق استفاده از ریموت برای باز و بسته کردن سایبان امکان پذیر شود.

معرفی سایبان دستی

سایبان ها چه از نوع برقی باشند و چه از نوع دستی، می توانند در کاهش شدت نور آفتاب و محافظت از افراد در برابر باد و باران اثر خوبی داشته باشند. اکثر افراد دوست دارند برای استراحتی کوتاه، زمانی را در محیط باز بگذرانند. بنابراین مساعد کردن شرایط محیطی، مانند محافظت از آن ها در برابر ناملایمات فضای بیرون کمک می کند تا بتوانند انرژی مثبت محیط را دریافت کنند. این موضوع به طور مستقیم در افزایش رضایتمندی مشتریان موثر است. سایبان های دستی بوسیله دست باز و بسته می شوند و موتور بر روی آن ها نصب نشده است. با این حال، در بسیاری مشاغل و یا در مکان های خصوصی، سایبان های دستی می تواند نیاز افراد را با صرف هزینه کمتر، به خوبی برطرف کند. سایبان های دستی از لحاظ میزان حفاظت از افراد در محیط های باز، مانند سایبان های برقی هستند. تفاوت اصلی این دو نوع سایبان در سرعت باز و بسته شدن و قیمت آن ها است. سایبان های دستی را می توان با هزینه کمتر تهیه کرد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

قیمت و نحوه خرید سایبان های دستی

خرید و قیمت سایبان دستی

با توجه به تنوع زیاد سایبان های دستی بسیاری افراد با راهنمایی اعضا دیجی سایبان می توانند سایبان دستی مورد نظر خود را سفارش بدهند. در بسیاری از موارد هم افراد ترجیح می دهند سایبان سفارشی با اندازه های مختلف، تعیین جنس و کیفیت مورد نظر خود داشته باشند. برای آن ها هم امکان تولید سایبان سفارشی وجود دارد. مشاوران دیجی سایبان در خصوص چگونگی تهیه سایبان های موجود یا سفارش سایبان مورد نظر مشتریان، قیمت های سایبان های مختلف یا هر سوالی در خصوص سایبان ها به همه مشتریان که نیاز به راهنمایی دارند، خدمات مشاوره ای خود را ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین