-

ثبت موسسه مهاجرتی

در سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها برای ثبت موسسه مهاجرتی بوده است البته تقاضا برای اخذ مجوز اعزام دانشجو نیز بسیار افزایش یافته است. در چند سال گذشته با ایجاد مشکلات اقتصادی و نوسانات متعدد در کشور، درخواست‌های مهاجرت به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در همین راستا بسیاری از افراد بااهداف مختلف تحصیلی، کاری، توریستی و... وطن را به مقاصد مختلف‌ ترک کردند.

ثبت موسسه مهاجرتی

در سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها برای ثبت موسسه مهاجرتی بوده است البته تقاضا برای اخذ مجوز اعزام دانشجو نیز بسیار افزایش یافته است. در چند سال گذشته با ایجاد مشکلات اقتصادی و نوسانات متعدد در کشور، درخواست‌های مهاجرت به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در همین راستا بسیاری از افراد بااهداف مختلف تحصیلی، کاری، توریستی و... وطن را به مقاصد مختلف‌ ترک کردند.

وقتی که صحبت از مهاجرت می‌شود، یعنی پای مبلغ زیادی از پول و سرمایه به میان می‌آید. پیگیری و انجام روال قانونی و اداری، تامین مدارک و پیش نیازها، تامین محل سکونت در کشور مقصد، انتخاب دانشگاه و محل کار برای مهاجرین تحصیلی و کاری و... به سرمایه زیادی نیاز دارد. در صورتی که افراد در این برهه بی‌گدار به آب بزنند، ضرر مالی زیادی خواهند کرد.

به همین دلیل بهتر است تا از همان ابتدا با موسسات مهاجرت که به خوبی با این مفاهیم آشنا هستند، مشورت شود. البته باید این نکته را به خاطر داشت که هر موسسه مالی برای مشورت و برون سپاری کارها مناسب نیست. موسساتی که پیشتر نام مجموعه خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده باشند، بهترین گزینه برای دریافت راهنمایی و مشاوره خواهند بود.

لازم است این را بدانید که موسسات مهاجرتی قانونی فقط بر پایه تجربه و یا دانسته‌های شخصی مشاوره نمی‌دهند. این مجموعه‌ها موظفند تا به منظور ارائه راهکارهای کلیدی و اصولی در مجموعه خود با وکلای با تجربه همکاری کنند. وکلا از مرحله مشاوره تا ثبت قانونی درخواست مهاجرت با متقاضیان همراه خواهند بود.


ثبت-موسسه-با-موضوع-مهاجرت-و-اعزام-دانشجو این روزها درخواست مهاجرت تحصیلی بسیار زیاد شده است. در راستای این موضوع شاهد افزایش تقاضا برای ثبت موسسه با موضوع مهاجرت هستیم

نکته مهم برای ثبت موسسه مهاجرتی

افرادی که به دنبال تاسیس موسسه مهاجرتی قدرتمند هستند و می‌خواهند خیلی زود موسسه خود را به برندی نام آشنا تبدیل نمایند، باید به فکر راه‌اندازی دپارتمان‌های مختلف در مجموعه خود باشند. وجود دپارتمان‌های متعدد کمک میکند تا فرآیندهای کاری و درخواست‌های مشتریان با سرعت عمل بالاتری پیش رود.

ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی موفق

  • ثبت رسمی شده و داشتن شناسنامه کاری قانونمند
  • به کارگیری وکلای رسمی دادگستری
  • داشتن ارتباطاتی هدفمند با وکلا و کارگزاری‌های خارج از ایران
  • ارائه خدمات به مشتریان پس از ورود به کشور مقصد
  • داشتن فعالیتی هدفمند و حرفه‌ای در فضای مجازی و بهره مند بودن از وب سایت معتبر
  • توجه ویژه به اصل مشتری مداری و مسئولیت پذیری
  • و...

آشنایی با موسسات مهاجرت تحصیلی

همان طور که حتما می‌دانید، مهاجرت تحصیلی یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین‌های شیوه‌های مهاجرت در کشور است. هر سال بسیاری از افراد در مقاطع تحصیلی مختلف به منظور ارتقای سطح دانش و توسعه فردی، ایران را به مقاصد مختلفی همچون:آلمان، کانادا، اسپانیا و... ترک می‌کنند.

به نظر شما مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف آسان است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آنجایی که مهاجرت تحصیلی به کشوری دیگر به پیگیری‌ها و کسب اطلاعات کافی نیاز دارد، کاری سخت و زمان‌بر خواهد بود. البته که فرد متقاضی به تنهایی قادر به کسب اطلاعات کافی در این زمینه نخواهد بود و حتما به نظرات و مشاوره‌های وکلا و کارشناسان قانونی احتیاج خواهد داشت.

برخی از سوالات رایجی که ذهن متقاضیان مهاجرت تحصیلی را درگیر می‌کند، عبارتند از:

  • مسیر و فرآیندهایی که باید برای تحصیل در کشور مقصد طی شود، چگونه است؟
  • برای ثبت درخواست مهاجرت به چه مدارکی نیاز است؟
  • بهترین کشورهای مقصد که ایده آل‌ترین آموزش‌ها را در حوزه رشته متقاضی ارائه می‌دهند، کدامند؟
  • تعرفه و هزینه‌ای که قانون برای مهاجرت تحصیلی در نظر گرفته است، چگونه است؟
  • برای مهاجرت به چه مدرک و نمره زبانی نیاز است؟
  • چه مقاصدی با بودجه و سرمایه متقاضی همخوانی دارد؟
  • قوانین تحصیلی در کشور مقصد چگونه است؟

ضرورت کمک گرفتن از شرکت مهاجرتی

فرصت مهاجرت تحصیلی چندان زیاد نیست. در صورتی که متقاضی از همان ابتدای کار با متخصصین این حوزه مشورت نکند، بدون شک فرصت طلایی مهاجرت را از دست خواهد داد. مشورت با افرادی که به صورت قانونی و هدفمند در این حوزه فعالیت می‌کنند، از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. زیرا هر گونه اقدام نادرست می‌تواند موجب از بین رفتن زمان ایده‌آل مهاجرت و نابودی سرمایه شود. کارشناسان قانونی فعال در حوزه مهاجرت به علاقمندان کمک می‌کنند تا این مسیر پر فراز و فرود را به راحت‌ترین و ساده‌ترین شکل پشت سر بگذارند.


ضرورت-کمک-گرفتن-از-موسسات-اعزام-دانشجو برای اینکه بتوان مهاجرتی ایمن داشت، باید از موسساتی قانونی که برای پیشبرد کار با وکلای با تجربه همکاری دارند، کمک گرفت.

ثبت موسسه با موضوع مهاجرت همراه با مشاورین اندیشه آسیا

اگر قصد ثبت موسسه با موضوع مهاجرت را داشته باشید و جستجویی در اینترنت انجام دهید، حتما به نام معتبر مجموعه مشاورین اندیشه آسیا بر می‌خورید. این مجموعه به علاقمندان و افرادی که قصد تاسیس یک مجموعه در حوزه مهاجرت را دارند، کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

کارشناسان این مجموعه با بهره گیری از دانش، مهارت و تجربه خود به علاقمندان کمک می‌کنند تا راه و رسم برند شدن را آموزش ببینند. در نظر گرفتن شرایط تاسیس موسسه مهاجرتی ، تامین مدارک، تبلیغات، تامین نیروی انسانی و... بخشی از مواردی است که باید در زمان ثبت موسسه با موضوع مهاجرت به آن توجه داشت. علاقمندان می‌توانند با تماس با شماره 02188906532 از ریز جزئیات این موارد باخبر شوند.

منبع :

https://andisheasia.ir/2063-2

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*