-

عکس نامزدی خانم بازیگر در ۱۹ سالگی صدای انتقادها را بلند کرد! + عکس

صحبت‌های هنرپیشه ۱۹ ساله بریتانیایی، میلی بابی براون، در یک پست اخیر در اینستاگرام، تأیید کرد که ازدواج او با نامزدش رسماً انجام شده است.

به گزارش ستاره پارسی : میلی بابی براون ، بازیگر جوان، پرکار و جذاب سینما و تلویزیون هالیوود است که اهل بریتانیا می‌باشد. او تا به حال در چندین فیلم و سریال بازی کرده و همچنین تجربه تهیه‌کنندگی نیز داشته است. او به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون "گودزیلا" و "کینگ کنگ" به شهرت رسیده است.

همچنین بازی او در نقش Eleven (یک دختر با قدرت های ماورا الطبیعه) در سریال چیزهای عجیب ( Stranger Things ) وی را به اوج رساند.

این بازیگر جوان تنها دقایقی پس از انتشار خبر نامزدی اش با «جیک بونگیووی»، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله با انتقاد شدید طرفدارانش روبرو شد!


«میلی بابی براون» با انتشار یک پست که در آن خبر ازدواجش را تایید کرده بود، نوشت:«من سه تابستان عاشقت بودم، الان دیگه همشو میخوام عزیزم»

بسیاری از طرفدران او شوکه و با نوشتن کامنتهایی از او به دلیل نامزدی در سن پایین انتقاد کردند، برخی از طرفداران میلی که او را الگوی خود میدانند، این اقدام میلی را اشتباه و تصمیمی احساسی خطاب کردند.

بسیاری دیگر نیز بر این باورند که لوب فرونتال او هنوز به رشد نهایی خود نرسیده و طبق قانون او هنوز مجاز به خوردن مشروبات الکلی نیست اما با این حال او تصمیم به ازدواج گرفته است!

میلی بابی براون و جیک بونگیووی، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله در ژوئن ۲۰۲۱ باهم آشنا شدند، جیک پسر خواننده و موزیسین مطرح آمریکایی «جان بون جووی» است.

آنها اولین حضور فرش قرمز خود را در فوریه ۲۰۲۲ انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*