-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

فروش ترازو و باسکول با قیمت ویژه

فروش ترازو و باسکول با قیمت ویژه آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین ترازو دیجیتالی و باسکول های میدانی را می توانید با قیمتی باور نکردنی از پیام توزین تهیه کنید. با خرید ترازو و باسکول های برند پیام توزین دیگر نگران دقت وسیله سنجش خود نباشید. اگر قصد دارید با این محصولات بینظیر آشنا شوید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

فروش ترازو و باسکول با قیمت ویژه

فروش ترازو و باسکول با قیمت ویژه آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین ترازو دیجیتالی و باسکول های میدانی را می توانید با قیمتی باور نکردنی از پیام توزین تهیه کنید. با خرید ترازو و باسکول های برند پیام توزین دیگر نگران دقت وسیله سنجش خود نباشید. اگر قصد دارید با این محصولات بینظیر آشنا شوید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین ترازو دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

بهترین ترازو وابسته به نیازها و مصارف مختلف کاربران ممکن است انتخاب شوند، اما ویژگی‌های مهمی وجود دارد که به عنوان معیارهای انتخاب ترازومطرح می‌شوند. یعنی در واقع هر کاربر قبل از خرید ترازو و باسکول باید نکات زیر را در نظر بگیرد تا یک عمر بتواند از ترازو و یا باسکول خود استفاده بهینه کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم ترازو اشاره خواهیم کرد:

  • دقت: دقت ترازو از اهمیت بسیاری برخوردار است. ترازوهای دقیق تا اعشارهای دقیق اندازه‌گیری می‌کنند. برای مصارف مختلف، دقت مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد، از آنجا که در برخی مواقع نیاز به اندازه‌گیری دقیق تری دارید.

  • ظرفیت و وزن حداکثری: ترازوها به ظرفیت و وزن حداکثری خاصی محدود هستند. بنابراین، بر اساس نیاز خود، ترازویی با ظرفیت مناسب انتخاب کنید.

  • قابلیت صفر‌زنی :این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا وزن را به صفر تنظیم کنید، به عنوان مثال، وقتی می‌خواهید یک وسیله را بر روی ترازو قرار دهید و وزن اضافی آن را در نظر نگیرید.

  • صفحه نمایش: صفحه نمایش ترازو باید خوانا و آسان برای خواندن باشد. برخی ترازوها دارای صفحه نمایش دیجیتال با نور پس‌زمینه هستند که در شرایط نوری مختلف به خوانایی بیشتر کمک می‌کند.

  • منبع تغذیه: برخی ترازوها از باتری قابل شارژ یا منبع تغذیه برقی استفاده می‌کنند. منبع تغذیه مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید. با این حال اگر کسب و کار سیار دارید، حتما به باتری ترازو و طول عمر آن دقت کنید.

  • ساختار و طراحی: ترازویی با ساختار مستحکم و طراحی کاربرپسند و آسان برای استفاده می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

  • کالیبراسیون: برخی ترازوها به کالیبراسیون منظم نیاز دارند تا دقت خود را حفظ کنند. از ترازوهایی که به آسانی کالیبره می‌شوند استفاده کنید.

  • قیمت: هزینه ترازو نیز یک عامل مهم است. مطمئن شوید قیمت ترازو را با ویژگی‌های مورد نیازتان تطابق دهید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش: فروش ترازو با گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش قابل اعتماد‌تر اس . به عبارتی خدمات پس از فروش مادام العمر مهمترین معیار برای خرید ترازو و باسکول می باشد، چراکه تولید کننده باید پس از فروش محصول خود، پاسخگوی مشتریان باشد.

در نهایت، بهترین ترازو برای شما به نیازها و مصارف خاص و بودجه‌ی شما بستگی دارد. بهترین راه برای انتخاب ترازو، مقایسه‌ی مدل‌ها و مارک‌های مختلف و مشاوره با کسانی که تجربه‌ی استفاده از ترازو دارند، می‌باشد.

خرید ترازو و باسکول پیام توزین

پیام توزین یک برند ایرانیست که تولید کننده انواع ترازو و باسکول دقیق سیار برای تمامی صنوف می باشد. ترازو و باسکول های پیام توزین هم از لحاظ استحکام و هم از لحاظ دقت حرف اول را می زند. لذا شما هر شغل و حرفه ای که داشته باشید، ترازو های دیجیتالی صنعتی پیام توزین، می توانند جوابگوی نیاز شما باشند. محصولات پیام توزین از 100 کیلویی تا دو تُن تولید و در بازار موجود است.

شرکت ترازو و باسکول سازی پیام توزین در استان آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد، شهرک صنعتی بوده و محصولات خود را با ترکیب رنگ مشکلی نارنجی وارد بازار می کند. ترازو و باسکول های پیام توزین payamtozin از جنس فلز بوده و به دو دسته ثابت و چرخ دار تقسیم می شوند. ترازو های 100 تا 300 کیلوی این برند دارای پایه ثابت و باسکول های 400 کیلو تا 2 تن دارای چرخ های محکم جهت حمل و نقل راحت تر می باشد.

انواع ترازو و باسکول پیام توزین

  1. ترازو 100 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS100

  2. ترازو 100 کیلوگرمی پیام توزین مدل TM100 مارال

  3. ترازو 150 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS150

  4. ترازو 200 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS200

  5. ترازو 300 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS300

  6. ترازو 300 کیلوگرمی پیام توزین مدل TM300 مارال

  7. ترازو 300 کیلوگرمی پیام توزین مدل +TS300

  8. باسکول 400 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS400

  9. باسکول 500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS500

  10. باسکول 700 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS700

  11. باسکول 1000 کیلوگرمی (یک تُن) پیام توزین مدل TS1000

  12. باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS1500

  13. باسکول 2000 کیلوگرمی (دو تُن) پیام توزین مدل TS2000

ویژگی های بارز ترازو و باسکول های پیام توزین

هر کسی از ترازو و باسکول های پیام توزین استفاده کرده باشد، میداند که این برند امروزه در بازار ایران و کشور های همسایه حرف اول را می زند. ما در ادامه چند دلیل مهم برای برتری مارک پیام توزین به برند های دیگر را بیان خواهیم کرد:

  • محصولات پیام توزین همگی دارای ۱۴ ماه گارانتی بدون قید و شرط می باشند.

  • ترازو و باسکول های پیام توزین دارای خدمات پس از فروش سریع و مطمئن و مادام العمر در سراسر ایران هستند، این یعنی اعتبار!

  • جنس باسکول های دیجیتالی صنعتی پیام توزین 90 درصد فلز بوده و این یعنی استحکام بالا

  • نمایشگر محصولات پیام توزین هم دقت بالایی داشته و هم اینکه در هر شرایطی خوانا و برای کاربر قابل فهم اند.

  • باتری محصولات پیام توزین شارژ را به خوبی نگه میدارد و دارای ۶ ماه ضمانت مجزا از باسکول می باشد.

  • محصولات پیام توزین دارای وزن سبک جهت حمل راحت تر می باشند.

  • محصولات پیام توزین دارای مهر استاندارد ملی ایران هستند.

باسکول های پیام توزین مناسب چه نوع کسب و کارهایی هستند؟

شرکت پر آوازه پیام توزین با تنوع بخشیدن به محصولات خود در زمینه ساخت باسکول های صنعتی، مشاغل همچون میادین میوه و تره بار و صنایع دام و طیور و عمده فروشی ها و آهن فروشی ها و معادن و کشاورزان را برای بازار خود هدف گرفته است. لذا اگر بخواهیم به دلیل این امر پی ببریم باید به ویژگی های بینظیر و منحصر به فرد مشترک این باسکول ها اشاره کنیم. که ما در اینجا به بیان مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  • کابین یا محفظه برای نمایشگر

  • داشتن باطری با قابلیت شارژ و طول عمر زیاد

  • قابلیت پارسنگ

  • بدنه فلزی با رنگ ضد خش

  • بهره مندی از گارد جهت نگه داری محصولات

  • دارای دقت بالا

فروش ترازو و باسکول با قیمت ویژه

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود از بهترین و دقیق ترین ترازو و یا باسکول دیجیتال بهره مند شوید، در میان لیست نمایندگان موجود در سایت نمایندگی، شهر خود را پیدا کرده و از آن به صورت حضوری یا آنلاین خرید کنید و یا همین حالا با شماره تماس های موجود در سایت پیام توزین مکریان تماس بگیرید تا صاحب محکم ترین و دقیق ترین ترازو با ارزان ترین قیمت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*