قیمت خودرو امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو در تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ با نوساناتی همراه است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار خودرو برای اکثر محصولات داخلی و مونتاژی با تغییرات مثبت و منفی مواجه است. با این حال، برخی از محصولات هنوز با قیمت‌های روزهای گذشته در حال خرید و فروش هستند.

قیمت خودرو امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو در روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ با نوساناتی در اکثر محصولات آغاز شد. این تغییرات در بین محصولات به طور متفاوتی مشاهده می‌شود و دامنه آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۰ میلیون تومان متغیر است.

گفتنی است با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال ۶۳ هزار تومانی و همچنین اتفاقات رخ‌داده، بازار خودرو تحت تاثیر آن از ابتدای هفته تا لحظه کنونی با نوسان روبه‌روست.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات طبق داده‌های اعلامی نوسانی گزارش می‌شوند.

سورن پلاس (XU۷P) با حداکثر توان موتور ۹۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود که امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان گران‌تر شده و به مرز ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۴ با مدل ۱۴۰۳ بر خلاف انواع مختلف آن ریزش پنج میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۹۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت چهار میلیون تومانی در محدوده ۷۲۹ میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو داخلی 16 مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۳ یکی از تیپ‌های خانواده چانگان که ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از دسته محصولات لوکس مدیران خودرو از ابتدای معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5 در دسته محصولات مونتاژی بهمن موتور امروز رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است خودروی مذکور با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

خودرو خارجی16 مهر (1)

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین