-

وضعیت ​بازار خودرو پس از تحلیف پزشکیان

قیمت خودرو امروز در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بازار خودرو به‌صورت نوسانی ادامه یافت. تغییر قیمتی در بعضی از خودرو‌ها به ۷۵ میلیون تومان رسیده است.

وضعیت ​بازار خودرو پس از تحلیف پزشکیان

در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، نرخ خودرو به عمق‌ترین نوسان خود رسید. از ابتدای هفته، محصولات در یک روند نوسانی بودند و اکنون همچنان این روند با شدت و میزان متفاوت ادامه دارد. با این حال، تعداد کمی از خودروها هنوز به حرکت نرسیده‌اند.

گفتنی است با توجه به نوسانات اخیر ایجادشده و نرخ دلار به عنوان عامل موثر، محصولات داخلی و مونتاژی در بازار با تلاطم مواجه شده‌‌اند.

قیمت-خودرو-داخلی

پژو پارس از محصولات پرشتاب ایران خودرو محسوب می‌شود که مانند روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته‌اند و با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر به نرخ ۶۶۳ میلیون تومان رسید. البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در طول دوران پساانتخابات به نرخ پایین یک میلیارد رسیده بود اکنون رکورردار افزایش نرخ در بین محصولات داخلی شد و امروز ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و به محدوده یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

شاهین اتوماتیک G روند نزولی را با هم نوعان خود تجربه کرده و با ریزش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۹۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت-خودرو-خارجی

محصولات مونتاژی صبح امروز طبق داده‌های اعلامی روند نوسانی به خود گرفتند.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نوسانی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است. این خودرو با افت ۷۵ میلیون تومان دیگر به نرخ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و با نرخ یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولات لوکس مونتاژی که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هیوندای توسان امروز روند نزولی را تجربه کرد خودروی مذکور با افت ۶۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین