-
کد خبر: 111470
تاریخ انتشار: 1403/03/22 07:35

پیام تبریک رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پی صعود تیم فوتبال چادرملو به لیگ برتر

پیام تبریک رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پی صعود تیم فوتبال چادرملو به لیگ برتر

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
افتخارآفرینی تیم فوتبال چادرملو اردکان در مسیر دشوار رقابت و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در امتداد موفقیت های مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو، نویدبخش افقی نو و چشم اندازی جدید برای این مجموعه عظیم می باشد.
این موفقیت و صعود شايسته را به همه اهالی ديار استان یزد به ويژه مردم شريف شهرستان اردکان تبريك عرض می كنم.
بدون ترديد این موفقیت، موجب تقويت اميد و همدلی در بين آحاد جامعه و به خصوص جوانان خواهد شد و زمينه مناسبی براي ظهور و بروز استعدادهای ورزشی منطقه ايجاد خواهد كرد.
شیرین تر از صعود، شور و نشاطی است که بواسطه این توفیق در بین کارکنان مجموعه صنعتی چادرملو و نوجوانان و جوانان ورزش دوست این سامان پدید آمده است. 
اينجانب ضمن تبريك اين صعود غرورانگيز، به نوبه خود از تلاش تمامی بازيكنان، كادر فنی، مسئولان باشگاه، مديران مجموعه صنعتی و معدنی چادرملو، مديران استان و شهرستان بویژه دکتر محمدرضا دشتی اردکانی (نماینده سابق مردم اردکان) که نقشی موثر و بسزا در ایجاد و پویایی باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو اردکان داشتند و همه كسانی كه باعث خلق اين صعود و شادی مردم شدند صميمانه تشكر می كنم.
امیدوارم با برنامه ریزی مدون، این موفقیت ها تداوم یابد و تیم فوتبال چادرملو اردکان نماینده شایسته ای برای استان یزد در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

                         محمود صلاحی
رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yv87b