-
کد خبر: 112032
تاریخ انتشار: 1403/04/02 13:36

پلنر تحصیلی، وقتشه بدونی چرا همکلاسیت نمره های بهتری میگیره!

 پلنر تحصیلی ابزاری کارامد جهت جهش درسی دانش آموزان و دانشجویان است. خرید پلنر درسی راهی ناشناخته جهت بهبود عملکرد در سال تحصیلی است که در این مقاله به آن می پردازیم.
پلنر تحصیلی، وقتشه بدونی چرا همکلاسیت نمره های بهتری میگیره!

پلنر تحصیلی یک دفتر جهت برنامه‌ریزی کارهای روزانه است که می‌توانید برای سازمان‌دهی برنامه‌های درسی، امتحانات و زندگی روزانه از آن استفاده کنید. با داشتن این دفتر می شود گفت هیچ چیز مهمی را فراموش نمی‌کنید، زیرا این دفتر تمام کارهای مهم و اهدافتان را به طوری آشکار به شما یادآوری می‌کند!
با خرید دفتر پلنر روزانه با استرس‌های روزهای آخر و لحظات آخر خداحافظی کنید. این دفترها می‌توانند تغییرات هیجان‌انگیزی را در زندگی درسی شما ایجاد کنند. فقط کافی است آن‌ها را تهیه کنید و با کنار گذاشتن کمال گرایی، خیلی ساده و بدون اهمال کاری شروع به یادداشت کردن کنید.

 

 

 مزایای استفاده از پلنر تحصیلی روزانه

حالا که می‌دانید خرید پلنر تحصیلی چگونه می‌تواند شما را روی کارهایی که واقعاً می‌خواهید انجام دهید متمرکز نگه دارد، درباره ویژگی‌ها و مزایای این دفترها باید بیشتر بدانید:

 

با خرید پلنر تحصیلی، قانون‌گذار زندگیتان شما هستید!

اگر از یک پلنر درسی استفاده می‌کنید با خیال راحت جلو روید و به اهدافتان برسید. اینجا هیچ‌کس برای شما قانون نمی‌گذارد و درست و غلطی نیز وجود ندارد؛ چراکه خودتان کارهایتان را مدیریت می‌کنید. اگر دوست دارید در یک صفحه، اول خاطراتی که می‌خواهید در قلبتان نگه دارید را یادداشت کنید، هیچ‌کس جلوی شما را نمی‌گیرد و خودتان مدیریت می‌کنید که کدام یک برایتان اهمیت بیشتری دارد. حالا اگر بخواهید خیلی راحت می‌توانید کارهایی که قرار است در طول روز انجام دهید را بعداز این خاطره ارزشمند بنویسید. این ابزار کاربردی، فضای کافی برای علامت‌گذاری، یادداشت کردن، نوشتن کارهای مهم روزانه و برنامه‌های درسی را دارد، چه به دنبال خواص نخودچی کشمش برای محصیلن باشید و چه تحقیق درباره مدارس و دانشگاه های ناحیه شمیرانات!

 

استفاده کارآمدتر از زمان

دیسیپلینی که از طریق پلنر تحصیلی روزانه ایجاد می شود، می‌تواند به شما کمک کند بهتر زمانتان را مدیریت کنید. وقتی فهرست وظایفتان را به‌صورت متمرکز داخل یک planner بنویسید، آزادی بیشتری برای انجام کارهای مورد علاقه‌تان پیدا می‌کنید. این دفتر توسعه فردی به محصلین کمک می‌کند همه کارها را سر وقت انجام دهند و طبق برنامه‌ریزی‌های یادداشت شده، روی زمانشان مدیریت کنند. هر صفحه از پلنرهای تحصیلی، کارها را یادآوری می‌کنند و باعث می‌شوند احساس کنترل بیشتری روی اهداف درسی داشته باشید؛ نتیجتا می‌توانید به‌اندازه کافی استراحت کرده و بدون اینکه درگیر شلوغی و استرس‌های روزانه شوید، یک برنامه‌ریزی دقیق برای ساعات استراحت هم داشته باشید.
حالا قیمت پلنر تحصیلی هر چقدر هم که باشد با این تفاسیر، خرید آن ارزش دارد!

 

مدیریت سریع‌تر پلن روزانه

دانش آموزان و دانشجویانی که مشغله زیادی دارند، با یک دفتر پلنر تحصیلی می‌توانند عموم این مشکلات را برطرف کنند. اگر شما هم نمی‌توانید ورزش کنید،  ساعات تمرین در باشگاه را مشخص کنید. اگر فرصت کافی برای درس خواندن، استراحت کردن و تفریح پیدا نمی‌کنید، چاره مشکل شما پلنر روزانه تحصیلی است چون می‌توانید تمام برنامه‌های درسی را داخل صفحاتش یادداشت کنید و آزادی عمل کافی برای انواع فعالیت‌های روزانه‌تان پیدا کنید.

حتی می‌توانید از جلوتر برای چند روز آینده برنامه‌ریزی کنید و نگاهی کوتاه به برنامه‌ها داشته باشید. به این صورت بر اساس اولویت‌بندی، کارهای مهمتان را اول انجام می‌دهید و آرام‌آرام به سراغ کارهای بعدی می‌روید. می‌توانید یک مرور سریع بر روز آینده، هفته آینده و حتی ماه‌های آینده‌تان داشته باشید. بعضی از کارها هستند که به‌صورت ثابت در برنامه‌ریزی روزانه وجود دارند و انجام آن‌ها ضروری است، اما بعضی هستند که انجام دادن آن‌ها واقعاً ضرورتی ندارد. پس فقط هنگامی‌که این کارها را داخل دفتر پلنر یادداشت کنید متوجه اهمیت آن می‌شوید.

 

 

 آزادی عمل بیشتر برای برنامه‌ریزی

پلنرها دارای فرمت‌های گوناگونی (روزانه، هفتگی و ماهانه) هستند و طیف وسیعی از رنگ‌ها، قالب‌ها و حتی جلدهای متنوع دارند. هر صفحه دارای جایگاه ویژه‌ای برای نوشتن تاریخ، یادداشت‌ها، ایده‌ها، وظایف روزانه و نکات مهم است. این باعث می‌شود تا آزادی عمل بیشتری برای یادداشت کارها و برنامه‌ریزی داشته باشید. دارا بودن فرمت‌های متنوع بسیار مفید و کاربردی است. زیرا کاربران آزادی عملی بیشتری برای یادداشت کردن کارهای مختلف دارند. این‌طوری می‌توانند در بعضی از قسمت‌ها شماره تلفن‌ها، آدرس‌های مهم، نقل‌قول‌ها و همچنین پروژه‌ها و وظایف کاری مهم خود را یادداشت کنند.

اینکه دفترچه‌های پلنر تحصیلی دارای تاریخ مشخصی نیستند نیز یک مزیت محسوب می‌شود؛ زیرا شما از هر زمان که بخواهید در طول سال می‌توانید این دفترها را شروع کنید و به‌سادگی تاریخ مورد نظر خودتان را بنویسید. دارا بودن طرح‌ها و فرمت‌های متنوع باعث می‌شود تا اغلب افراد دچار تردید شوند و این سؤال برایشان مطرح شود که پلنر تحصیلی چی بگیریم؟

 دفترهای پلنر تحصیلی روزانه بهترین انتخاب هستند و دارای نمونه‌های دخترانه و پسرانه نیز هستند. بنابراین اگر شما قصد خرید پلنر تحصیلی دخترانه را دارید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در سایت‌های اینترنتی انواع مدل‌های دخترانه را پیدا کنید.

 

متمرکز کردن افکار

بیشتر افراد هنگام شروع برنامه‌ریزی به دنبال راهی هستند تا بتوانند متمرکز بمانند و طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش بروند. این دفترها کمک می‌کنند تا شما دغدغه مند باقی بمانید و حتی بعد از گذشت ماه‌ها به آن‌ها مراجعه کنید. صفحات به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید برای سفر، درس خواندن و کارهای ساده روزانه نظیر خرید، یادگیری زبان انگلیسی،‌ فستینگ ۱۶/۸ یا برنامه ورزشی خود برنامه‌ریزی کنید.

مهم نیست که کاری که یادداشت کرده‌اید بزرگ باشد یا کوچک، این شما هستید که می‌توانید انتخاب کنید کدام یک را اول انجام دهید. فرقی نمی‌کند که بخواهید به کلاس‌های درسی بروید یا در منزل خودتان مطالعه کنید، می‌توانید تمام کارهایی که قرار است انجام دهید را با جزئیات کامل یادداشت کرده و راحت‌تر به اهدافی که دارید، برسید.

 

 

از کجا پلنر تحصیلی تهیه کنیم؟

پلنر تحصیلی روزانه را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین لوازم‌التحریر سفارش دهید. گروه هنری ناچو - nacho art group فروشگاهی معتبر است که درزمینه فروش پلنر تحصیلی روزانه تجربه کافی دارد. شما می‌توانید بعد از گرفتن مشاوره تخصصی از کارشناسان امور پشتیبانی مشتریان (۰۹۳۰۲۲۲۰۷۴۷)، یک پلنر شخصی فانتزی یا ساده برای خودتان سفارش دهید و نوع طراحی آن را متناسب با برنامه‌ریزی‌های خودتان انتخاب کنید. درصورتی‌که اگر از طریق فروشگاه‌هایی چون ناچو برای خرید پلنرهای تحصیلی اقدام کنند، خیلی راحت می‌توانند تمام جزئیات مورد نظر را برای این مجموعه ارسال کند و از آن‌ها بخواهند تا یک پلنر مشابه با ترجیحات شما برایتان معرفی کنند.

کلام پایانی

پلنر تحصیلی روزانه دستیار شخصی شماست که تمام برنامه‌ها را یادآوری می‌کند. این دستیار قابل اعتماد هم محرم اسرار شماست و هم می‌تواند به‌خوبی زمان را برایتان مدیریت کند. اگر به فکر خرید یک دستیار کاغذی کارامد هستید و می‌خواهید بدانید قیمت پلنر تحصیلی چقدر است و چطور می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های هفتگی روزانه و ماهانه به شما کمک کند عبارت پلنر تحصیلی را در گوگل جستجو کرده و سایت ناچو را باز کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3epgvy