جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 20294
تاریخ انتشار: 1401/08/11 09:32

آنچه در مورد قیمت و خرید کرکره برقی باید بدانید

قیمت کرکره برقی مهم ترین نکته هنگام خرید این محصولات است. همه کسانی که می خواهند کرکره را برای مغازه یا دفتر کار خود تهیه کنند، قیمت روز کرکره برقی را بررسی می کنند.

قیمت کرکره برقی مهم ترین نکته هنگام خرید این محصولات است. همه کسانی که می خواهند کرکره را برای مغازه یا دفتر کار خود تهیه کنند، قیمت روز کرکره برقی را بررسی می کنند.

هنگام تهیه کرکره های برقی توجه به قیمت یک نکته ی مهم است. چون معمولا هزینه کرکره ها با کیفیت آن ها رابطه مستقیم دارد. البته عوامل دیگری هم می توانند بر قیمت کرکره های برقی اثرگذار باشند.

 در این مقاله قصد داریم مهم ترین موارد موثر بر انواع کرکره برقی و قیمت کرکره برقی ضد سرقت و اقلام همراه را بررسی کنیم. اگر می خواهید با اطلاعات کامل از قیمت کرکره های برقی نسبت به خرید آن ها اقدام کنید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

قیمت کرکره برقی فولادی

زمانی که برای تهیه کرکره های برقی اقدام می کنید، بهتر است ابتدا راجع به نوع موتور و تیغه های آن از فروشنده سوال کنید. قیمت کرکره برقی به این دو فاکتور بسیار مهم وابسته است.

یعنی کرکره های برقی فولادی و آلومینیومی بر اساس نوع، توان موتور و همچنین جنس تیغه دارای قیمت های متنوعی هستند. بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، پیش از هر چیز محل مورد نظر خود برای نصب کرکره های برقی را از همه نظر بررسی کنید.

 چون هر کدام از موتورهای کرکره برقی برای محیط های خاصی طراحی شده اند. موتور تیوبلار برای ابعاد کوچک گزینه مناسب تری هستند. در صورتی که موتور ساید بهتر است برای کرکره برقی سایز بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارزان ترین قیمت کرکره برقی پارکینگ

پیدا کردن ارزان ترین قیمت کرکره برقی مساوی با پایین بودن کیفیت آن نیست. در حقیقت وجود تفاوت قیمتی بین کرکره برقی های پارکینگ و مغازه بیشتر به نوع تیغه آن ها وابسته است. تیغه هایی که جنس مستحکم تری دارند، قیمت بالاتری هم در مقایسه با مدل های دیگر دارند.

تیغه های فولادی بیشترین مقاومت را در برابر انواع نیروهای بیرونی از خود نشان می دهند. آرتا در و تیغه های پلی کربنات هم با ضخامت متنوع در جهت افزایش امنیت کرکره های برقی مورد استفاده قرار می گیرند. تیغه های گالوانیزه و فولادی هم مقاومت مطلوبی دارند.

اما در عین حال خاصیت ضد خش ندارند. تیغه های گالوانیزه گزینه مناسبی برای استفاده در پارکینگ واحدهای مسکونی و تجاری هستند. برای تهیه کرکره برقی های پارکینگ می توانید تیغه های گالوانیزه را انتخاب کنید.

 

تنوع رنگ کرکره های برقی

رنگ کرکره برقی تاثیر زیادی در کیفیت و کارایی آن دارد.در واقع از آنجا که لایه رنگ سطحی ترین لایه کرکره برقی در تماس با محیط است، پس تاثیر زیادی بر میزان مقاومت در برابر خط و خش، ضربه و نور خورشید ایفا می کند.

رنگ الکترواستاتیک مناسب ترین گزینه برای کرکره برقی محسوب می شود. این رنگ هم در برابر آلودگی مقاوم است و هم امکان آسیب در برابر نور خورشید را ندارد.

قرار گیری لایه ضخیم از این مدل رنگ روی کرکره برقی باعث می شود مقاومت آن بالاتر رود. خوشبختانه تنوع بسیار زیادی از رنگ های کرکره برقی در بازار موجود است.

 از این رو می توانید حتی از رنگ های سفارشی هم برای کرکره برقی پارکینگ یا مغازه خود استفاده کنید. رنگ سفید معمول ترین رنگ کرکره برقی محسوب می شود.

البته شایان ذکر است علاه بر نوع و رنگ تیغه، رسیور و سنسورها هم بر قیمت کرکره برقی اثرگذار است.

 

قیمت کرکره برقی و هزینه نصب آن

هزینه نصب کرکره برقی با توجه به ابعاد آن تعیین می شود. نمایندگی کرکره برقی در تهران و شهرستان ها می تواند علاوه بر ارائه انواع کرکره برقی های فولادی و آلومینیومی، خدمات نصب این محصولات را هم ارائه کند. از این رو برخی اوقات قیمت کرکره برقی همراه با هزینه آن مشخص می شود.

 اگر می خواهید عبور و مرور خود در مغازه و پارکینگ را آسان تر کنید، بهتر است حتما کرکره برقی قیمت مناسب بخرید. قیمت کرکره های برقی بر اساس میزان ابعاد، تیغه ها و موتور تعبیه شده در آن با هم متفاوت است.

اگر می خواهید از مزایای کرکره های برقی بهره مند شوید، بهتر است حتما نصب آن را به کارشناسان در این زمینه بسپارید.

در واقع برای آن که بدون دردسر یک کرکره برقی باکیفیت را بخرید و در پارکینگ و مغازه خود نصب نمایید، باید از نمایندگی های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. چون این مراکز هم با مدل های کرکره برقی آشنایی کافی دارند و هم تجربه کافی دارند.

خرید اینترنتی کرکره برقی ارزان

خرید انواع کرکره برقی و مدل های درب اتوماتیک برای بسیاری از صاحبان فروشگاه، مغازه داران و حتی مالکان ساختمان ها و برج های مسکونی به موضوع مهمی تبدیل شده است. اتوماتیک بودن نحوه فعالیت کرکره های برقی باعث شده خیلی ها به فکر خرید آن باشند.

در حال حاضر خوشبختانه تولید کنندگان برتر در زمینه انواع کرکره های برقی، محصولات خود را به صورت آنلاین هم عرضه می کنند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید مدل کرکره مورد نظر خود را در سایت انتخاب نمایید و نسبت به پرداخت هزی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8nzb