پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 38661
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/01/20 04:54

قیمت خرید کرکره برقی چقدر است؟

کرکره برقی انواع مختلفی دارد که در این مقاله بصورت کامل به بررسی آن ها، قیمت و خرید کرکره برقی ها در همه مدل ها می پردازیم.
قیمت خرید کرکره برقی چقدر است؟

کرکره برقی دری است که از لت های افقی ساخته شده جنس آن معمولا از فولاد یا آلومینیوم تشکیل شده است. با چرخاندن نوارها در اطراف آن، مستقیماً با کمک فنر یا موتور الکتریکی (یا هر دو) به بالا یا پایین حرکت می کند.

درب های کرکره ای نسبتاً محبوبیت خوبی دارند و انتخاب بسیاری از مشتریان درفا این مدل در می باشد. از خرید کرکره برقی بیشتر در ساختمان های مسکونی، تجاری یا صنعتی و برای درب مغازه ها و فروشگاه ها استفاده شود.

بسته به ارتفاع پرده و نوع نوار پرده ای که استفاده می شود، پرده معمولاً فضایی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی متر را اشغال می کند. اکثر درب های غلتکی در قرن بیست و یکم از موتور الکتریکی استفاده می کنند زیرا هزینه این نوع درب نسبت به درهایی که به صورت دستی کار می کند تقریبا یکی می باشد.

کرکره برقی آلومینیومی برای گاراژ

در چند سال اخیر، درب های غلتکی به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های موجود برای استفاده به عنوان درب گاراژ مورد استفاده قرار گرفته اند. این درب ها ممکن است از فولاد یا آلومینیوم ساخته شوند و می توان آنها را به صورت دستی یا برقی درست کرد. تیم درفا همیشه متناسب با نیاز و سفارش مشتری و تقریباً در همه ی رنگ ها این مدل درها را درست کرده و به مشتریان خود ارائه می دهد. باید دقت داشته باشید که اگر با توجه به بنا، عرض و ارتفاع در انتخاب درستی داشته باشید، این درهای کرکره برقی می تواند بسیار ایمن، کاربردی و راحت باشد.

بنابراین لطفاً هنگام انتخاب در، حتما با کارشناسان تیم درفا نیز مشورت کنید تا به شما بهترین گزینه را انتخاب کنند تا مشکلی پیش نیاید.

کرکره برقی بسیار حساس می باشد و  به همین خاطر است که پیشنهاد میکنیم از هر جایی کرکره برقی خود را سفارش ندهید، زیرا اگر قطعاتی که در این نوع درها استفاده می شود با کیفیت و قطعات مناسبی نباشد به یک سال نرسیده خراب خواهد شد و شما مجبور خواهید شد که هزینه های زیادی را متحمل شوید.

اگر در با استفاده از قطعات ارزان قیمت تولید شوند، متوجه خواهید شد که درب بسیار سریع از بین می رود. این معمولاً به دلیل خرابی قطعه داخلی آن است، چیزی که از ظاهر و بیرون درب خود نمی توانید ببینید. عاقلانه سرمایه گذاری کنید و فقط یک بار آن را انجام دهید.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

برای محاسبه ی قیمت کرکره برقی بهتر از با تیم درفا تماس حاصل نمایید تا به شما قیمت دقیق تمام شده کرکره برقی را اعلام نمایند تا در صورت نیاز آن را سفارش دهید. همانطور که میدانید به دلیل نوسانات شدید دلار و بالا پایین رفتن قیمت مواد اولیه کرکره برقی اکنون نمی توانیم به شما قیمت دقیقی اعلام نماییم زیرا هر روزه این قیمت در حال تغییر می باشد.

اگر بخواهیم به این سوال جواب دهیم که چه فاکتورهایی در تعیین قیمت کرکره برقی تاثیر دارد باید بگوییم که اولین و مهم ترین فاکتور متراژ کرکره برقی است، پس از مواردی مانند، سنسورهای به کاربرده در کرکره برقی، موتور کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و رسیور آن مهم ترین فاکتورهای تعیین قیمت کرکره برقی می باشند.

در این بخش می خواهیم به هر کدام از این فاکتورها بپردازیم و توضیح دهیم که هر کدام از آنها چیست و چه کاربردی در کرکره برقی دارد.

موتور کرکره برقی

این موتور که در اندازه حدود پنجاه سانتی متر می باشد این بخش مهم ترین قطعه در کرکره برقی می باشد، زیرا به کمک این قطعه است که تیغه کرکره برقی جمع می شود و یا باز می شود و در بالا یا پایین می رود. موتور توبولار که پرکاربردترین نوع موتور در کرکره برقی می باشد اکثرا توسط سازنده ها و نصابان کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد.

باید این نکته را یادآوری کنیم که این موتورها در وزن های  ۳۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم وجود دارد و با توجه به تشخیص کارشناسان تیم درفا انتخاب می گردد، بهتر است در این مورد کار را به کارشناسان بسپارید تا بعدا مشکلی برای کرکره برقی شما پیش نیاید، زیرا با توجه به شرایط بنا و متراژ یکی از این وزن ها باید انتخاب شود.

یکی دیگر از مدل های موتور کرکره برقی موتور ساید است، این مدل از موتورها کاربردشان در درهایی است که وزن زیادی دارد و تردد بسیار باشد. در شرایطی که رفت و آمد زیاد باشد ترجیح ما این است که از این موتورها برای کرکره برقی استفاده کنیم.

این مدل از موتورها معمولا برای ابعاد بالای 13 مترمربع مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی یکی دیگر از بخش های مهم کرکره برقی می باشد، تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد:

کرکره آلومینیومی

این مدل از کرکره ها به دلیل مقاومت بسیار خوبی که دارند بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند، کرکره های آلومینیومی خود انواع مختلفی دارند که عبارتند از کرکره آلومینیومی برقی، تیغه آلومینیوم، کرکره آلومینیوم دستی. بهترین مدل کرکره اتومات کرکره آلومینیومی برقی می باشد زیرا این مدل از کرکره های برقی از امنیت بالایی برخوردار هستند و معمولا برای فروشگاه ها و مغازه هایی که وسایل و لوازم گران و آنتیک دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی چند نوع دارد؟

بسته به نیاز مشتری ما انواع تیغه های کرکره برقی آلومینیومی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم که عبارتند از:

  • تیغه آلومینیومی تک جداره یا تک پل
  • تیغه آلومینیومی دو جداره یا دو پل
  • تیغه آلومینیومی چهار جداره یا چهار پل
  • تیغه آلومینیومی غضروف دار
  • تیغه های شش، هشت و ده سانت

کرکره پلی کربنات

این تیغه از جنس پلی کربنات ساخته می شود، این مدل از کرکره برقی ها از مقاوت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند و به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهند. بسیاری از افراد این مدل از کرکره برقی ها را با نام کرکره برقی ضدسرقت نیز می شناسند.

یکی از ویژگی های مهمی که تیغه پلی کربنات دارد این است که بسیار سبک است، با اینکه سبک است اما بسیار مقاوم است و ضد حریق می باشد.

اگر بخواهیم به برخی از مزایای کرکره برقی پلی کربنات اشاره کنیم می توانیم این موارد را ذکر نماییم:

  • این مدل از تیغه ها از تنوع رنگ بالایی برخوردارند.
  • مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • قابل شستشو هستند.
  • تقریبا میتوان گفت که این کرکره برقی ها بی صدا هستند.

 

برچسب ها : کرکره,کرکره برقی


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mqdqw