پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 15116
تاریخ انتشار: 1401/02/06 02:18

گام عملی فولاد سنگان در تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

همکاران پرتلاش و باهمت شرکت فولاد سنگان، در ماه مبارک رمضان توانستند بالاترین رکورد تولید ماهانه گندله را با تولید ۵۱۵ هزار تن در فروردین‌ماه ثبت کنند.

به‌گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سنگان، علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان گفت: با همت پولادمردان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، بالاترین رکورد تولید ماهانه گندله با تولید ۵۱۵ هزار تن، در فروردین‌ماه ثبت شد.
وی بااشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب و کسب این دستاورد تولیدی، تصریح کرد: «دست یافتن به پیشرفت عادلانه در اقتصاد و حل مشکل فقر در کشور فقط از مسیر تقویت تولید است». بی‌تردید سربازان جبهه اقتصادی در شرکت فولاد سنگان در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب، توانستند با هم‌افزایی و همت والا، بالاترین میزان تولید ماهانه در این شرکت از ابتدای راه‌اندازی (از سال ۱۳۹۶) را ثبت کنند و این در حالی است که کارکنان این شرکت سال جدید را با کسب رکوردهای جدید آغاز کردند و توانستند رکوردهای روزانه تولید را که در سال قبل به‌دست آورده بودند در فروردین‌ماه جابه‌جا و برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار این شرکت ثبت و ضبط کنند.
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان ادامه داد: تولید ۵۱۵ هزار تن گندله در فروردین‌ماه در حالی به‌دست آمد که توانستیم در سال گذشته با عبور از مرز تولید ۴ میلیون تن افزایش رشد تولید را ثبت کنیم و به امید خدا با مجاهدت تلاشگران فولاد سنگان، شاهد تولید ۵ میلیون تن گندله (ظرفیت اسمی کارخانه) تا پایان سال باشیم.
امرایی، عوامل متعددی را در کسب این مهم دخیل دانست و افزود: نظام ساختارگرای ساری‌شده در اجزای فولاد سنگان به‌عنوان یک تیم، مهم‌ترین رمز پیروزی این شرکت در نیل به اهداف است و در این بین افزایش بهره‌وری، بهبود مستمر فرآیندهای تولید، تامین به‌موقع قطعات و تلاش مثال‌زدنی کلیه همکاران، نقشی کلیدی در دستیابی به اهداف دارد.
گفتنی است، این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره، با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد موردنیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد.



کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p598l