پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 18358
تاریخ انتشار: 1401/04/26 00:58

قیمت دستگاه پرکن مایعات و راهنمای خرید آن

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات برای خرید آن با کارشناسان درنا ماشین البرز در تماس باشید، این شرکت که سال ها تجربه در زمینه عرضه انواع تجهیزات جهت بسته بندی را دارد، با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های انواع دستگاه های این حوزه اعم از نوار نقاله یا استرچ پالت را تولید و عرضه می نماید که می توانید با مناسب ترین قیمت این محصولات را از ما تهیه نمایید.

قیمت دستگاه پرکن مایعات و راهنمای خرید آن

 

دستگاه پرکن مایعات

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات برای خرید آن با کارشناسان درنا ماشین البرز در تماس باشید، این شرکت که سال ها تجربه در زمینه عرضه انواع تجهیزات جهت بسته بندی را دارد، با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های انواع دستگاه های این حوزه اعم از نوار نقاله یا استرچ پالت را تولید و عرضه می نماید که می توانید با مناسب ترین قیمت این محصولات را از ما تهیه نمایید. ما در این مقاله سعی داریم در خصوص یکی از تولیدات خود که دستگاه پرکن مایعات می باشد، صحبت کرده و اطلاعات جامعی در این خصوص به شما ارائه دهیم.

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

برای پرکردن بطری ها از دستگاه هایی بهره گرفته می شود، این دستگاه ها باید ساز و کار ویژه ای داشته باشند، زیرا مایعات هم دارای انواع مختلفی می باشند، از جمله انواع مختلف مایعات غلیظ و رقیق می باشد، که می توانیم به آن ها اشاره نماییم. که هرکدام سازو کار خاصی را می خواهند که با استفاده از آن ها پر شوند.

دستگاه پرکن مایعات بسته به نوع مایع، انواع مختلفی دارد. برای پر کردن مایعات رقیق دستگاه پر کن ثقلی استفاده می‌شود. طول پرکن ثقلی حدود 5 متر است، قابلیت تاریخ زن و درب گذاری نیز دارد.

دستگاه پر کن مایعات پمپی هم برای پر کردن مایعات غلیظ و هم مایعات رقیق استفاده می‌شود. تمام قسمت‌های این دستگاه از استیل تشکیل شده است و نوار نقاله این دستگاه 5 متر طول دارد که شامل پرکن و دربند است و این دستگاه معمولا از حجم 500cc تا 20 لیتربرای تولیداتی با تیراژ بالا مناسب می باشد.

انواع دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن حسب کاربرد دارای انواع مختلفی می باشند که بر حسب استفاده می توانیم به آن ها اشاره نماییم.

  1. دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک (درب باز)
  2. دستگاه پاکت پرکن سوسماری
  3. دستگاه پرکن مایعات
  4. دستگاه پرکن جعبه پودری

قیمت دستگاه پرکن مایعات

دستگاه کیسه پر کن اتوماتیک

دستگاه کیسه پرکن از جمله تجهیزاتی می باشد که به صورت اتوماتیک و درب باز است و از آن برای پرکردن کیسه های آرد، خوراک دام و طیور و غیره استفاده می شود. این دستگاه ها بسیار بزرگ بوده و دارای استفاده های گوناگون می باشند، برای همین می توان کیسه های بزرگ را روی آن ها قرار داد و جهت پرکردن از آن ها استفاده نمود.

دستگاه پاکت پرکن سوسماری

این دستگاه می تواند در مدت زمان کوتاهی کیسه پرکند، از آن برای پرکردن پاکت ها استفاده می شود. مانند سیمان و غیره.

دستگاه پرکن مایعات

این دستگاه که پیشتر به معرفی آن پرداختیم یکی از انواع دستگاه ها می باشد که جهت پرکردن بطری ها از آن استفاده می شود، از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه پرکن مایعات غلیظ اشاره نمود.

دستگاه پرکن جعبه پودری

این دستگاه ها نیز برای پرکردن جعبه های بسیار کوچک استفاده می شود، می توان به جعبه های پودر لباسشویی اشاره نمود.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن مایعات می تواند به عوامل بسیاری بستگی داشته باشد، از جمله این عوامل می توانیم به مواد اولیه، قطعاتی که برای تولید این محصول به کار می رود، تجهیزاتی که برای تولید این محصولات بکار می رود، حامل های انرژی، قیمت تک تک این موارد به قیمت دستگاه پرکن مایعات اثر مهمی دارد. ما در اینجا اشاره کوچکی به برخی از این عوامل خواهیم داشت.

خرید دستگاه پرکن مایعات

برای خرید دستگاه پرکن مایعات می توانید از سایت درنا ماشین البرز نیز اقدام نمایید ما در این سایت تمامی محصولات خود را قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به این سایت و با بهره گرفتن از آخرین و به روز ترین قیمت هایی که گذاشتیم و تماس با مشاوران ما اقدام به مذاکره و استعلام قیمت نمایید.

فروش دستگاه پرکن مایعات

بر ای دستگاه پرکن مایعات سایت هایی به صورت جعلی اقدام به درج قیمت کرده اند اغلب این افراد تولید کننده نبوده و واسطه هستند و قیمت هایی بلاتر از قیمت کارخانه ارائه می دهند.

انواع دستگاه پرکن مایعات

خرید دستگاه پرکن مایعات

دستگاه های پرکن مایعات بر حسب استفاده و با توجه به نوع مایعی که پر می کنند دارای انواع مختلفی هستند، از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه پرکن مایعات غلیظ و دستگاه پرکن مایعات رقیق اشاره نمود.

دستگاه پرکن مایعات رقیق (Dilute Liquid Filling)

این نوع  از دستگاه های کیسه پرکن برای مایعاتی استفاده می شود که رقیق هستند و به راحتی از آن ها بهره گرفته می شود. مانند مایع ظرفشویی روغن های معمولی و غیره.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ (Concentrated Liquid Filling Machine)

یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات، نوع دستگاه پرکن غلیظ می باشد که ما در اینجا به آن اشاره می نماییم. این نوع از دستگاه ها برای پرکردن مایعات که به سختی جابجا می شوند استفاده می شود، مانند گریس یا روغن های سخت جابجا شونده.

نکات استفاده از دستگاه پر کن

در هنگام استفاده از دستگاه پرکن حتما باید به برخی موارد توجه ویژه ای نماییم، از جمله این عوامل می توان به این نکته اشاره کرد که همیشه متخصصی سر دستگاه باشد تا اگر متوجه آسیبی به دستگاه یا نقصانی در انجام فرایند آن شد، به اطلاع سرپرست برساند. یا خود اقدام به تعمیر آن نماید. از دیگر عواملی که می توان به آن ها اشاره نمود روغن کاری و نظافت مرتب این دستگاه ها می باشد که باید به صورت منظم صورت گیرد.

دستگاه پرکن مایعات  چگونه کار می کند؟

دستگاه پرکن مایعات یک موتور پمپی دارد که آن موتور با چرخ دنده ها به نقاله وصل می شود، و آن را می چرخاند، این باعث می شود که با سرعت بالاتری به چرخش ادامه دهند. لوازمی که جهت بسته بندی و پر شدن هستند را در نوار نقاله این دستگاه قرار می دهیم و سپس با استفاده از آن این لوازم پر می شوند.


مزایای دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات مزایای خاصی را به ما داده است، ما با استفاده از این دستگاه می توانیم تمامی قطعات و لوازمی را که می خواهیم پر نماییم. این دستگاه هم به کار ما نظم می دهد، هم سرعت بیشتری به ما می دهد هم با استفاده از آن می توانیم به کلیه کارهایی که در خصوص بسته بندی مایعات داریم برسیم.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات اتومات به صورت اتوماتیک تمامی مراحل را انجام می دهد و نیازی به دخالت دست در این مورد نمی باشد.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

در این نوع دستگاه برخی جاها نیاز به دخالت دست می باشد و تمامی موارد به صورت اتوماتیک انجام نمی گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j5wbo