جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 20155
تاریخ انتشار: 1401/08/02 06:57

التهاب در بازار خرید فرش - مهر ۱۴۰۱

در بازار خرید در تاریخ مهر ما سال ۱۴۰۱ دچار التهابات فراوانی شده است. این التهابات شامل موارد بسیاری از فرش های ماشینی و وینتیج و ... شده است که در این بخش به آن ها میپردازیم.

  در بازار خرید در تاریخ مهر ما سال ۱۴۰۱ دچار التهابات فراوانی شده است. این التهابات شامل موارد بسیاری از فرش های ماشینی و وینتیج و ... شده است که در این بخش به آن ها میپردازیم.

 

با رخ دادن اتفاقات متعددی در داخل کشور، التهابات زیادی هم به بازار درون کشور وارد شده است. بازار های زیادی هستند که اتفاقات چند وقت اخیر گریوان گیر آن ها شده است. اما یکی از بازار های که بسیار تحت شرایط جوی کشور قرار گرفته است، بازار خرید فرش ماشینی است. فرش در بازار ایران همیشه جایگاه خوبی در هر خانه ای داشته است. اما طی سال های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این بازار دچار رکود بسیار بدی شده است. خرید فرش ماشینی به گزارش چند تن از بزرگترین فروشگاه های فرش مثل: شهر فرش، اقای فرش و قالیکده البرز این امار چیزی نزدیک به عدد صفر در ماه مهر رسیده است. حال باید دید بازار خرید فرش ماشینی در ابان ماه چگونه خواهد بود. اما ما در این بخش قصد داریم به شکل تخصصی تری به این موضوع نگاه کنیم.

خرید فرش

خرید فرش ماشینی در سال ۱۴۰۱:

خرید محصولات فرش ماشینی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش ۱۰درصدی را تجربه کرده است. هر چند امار ریزش اصلی تقریبا مربوط به سال ۱۴۰۰ میشود که ریزش خرید فرش در ایران تقریبا چیزی نزدیک به ۳۰ درصد میشود که این نشان از کاهش قدرت خرید مردم است. در واقع بسیاری از افراد در کشور ما متاسفانه نان برای خوردن ندارند و چه بسا پولی برای خرید فرش! از همین جهت هم خرید فرش کاهش بسیار چشم گیری را طی سال های گذشته تجربه کرده است. به همین جهت هم ما در این بخش قصد داریم تا با نگاهی تخصصی تر بازار خرید و فروش فرش را مورد بررسی اجمالی قرار دهیم. اما باید دید پس از پایان التهابات کلی در کشور آمار خرید ۰ فرش نیز جا به جا خواهد شد یا خیر! 

آمار خرید فرش وینتیج:

فرش‌های وینتیج امروزه در طرح‌های مختلفی بافته می‌شوند، از جمله نقش‌های گل، ترنج، گل‌های برجسته و غیره. حال در ادامه مطلب شما را با ویژگی ها و ویژگی های فرش های قدیمی، انواع فرش های مدرن وینتیج که امروزه در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده اند و قیمت آن ها آشنا می کنیم. زیبایی یک فرش از نظر طرح و رنگ می تواند نظر همه افراد را به خود جلب کند. فرش های قدیمی نیز نمونه ای از این موارد هستند. طرح فرش های قدیمی در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشد که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین رنگ ها فرش وینتیج فروشگاه بزرگ قالیکده البرز می باشد. تنوع و زیبایی فرش های قدیمی موجود در فرش البرز به حدی است که بهترین فروشگاه فرش ایران با استقبال خوب مشتریان خارجی مواجه شده است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت فرش های وینتیج لطافت آنهاست. کیفیت بالای این نوع فرش علاوه بر زیبایی می تواند باعث افزایش اعتماد مشتریان به خرید فرش وینتیج شود. فرش های قدیمی با تراکم و شانه مناسب را می توان در قسمت های مختلف خانه از جمله جلوی تخت، راهروهای بزرگ، زیر میز غذاخوری و ... استفاده کرد.

بخش پیشنهادی: فرش وینتیج

فرش شگی:

فرش های شگی همانطور که گفته شد فرش های مدرنی هستند که در عین حال بسیار شیک هستند. این قالی ها به دلیل پرزهای بلندشان به فرش های پر پرز نیز معروف هستند که یکی از ویژگی های بارز این نقش فرش است. عموماً این فرش ها با نخ های پلی استر یا پلی پروپیلن بافته می شوند. فرش‌های پشمالو معمولاً با نخ‌های ضخیم‌تر بافته می‌شوند که در نتیجه فرش‌هایی با تراکم کم اما درشت بافت ایجاد می‌شود.

فرش های شگی معمولاً در زمره فرش های مدرن طبقه بندی می شوند. زیرا افکار عمومی این است که این فرش ها چند سالی است که در بازار وجود ندارد. اما باید بگوییم که این تصور اشتباه است. زیرا این فرش، یعنی فرش شگی از گذشته های نسبتا دور وجود داشته است. فرش شگی در زمان معرفی اولیه مورد استقبال قرار نگرفت. دلیل این مشکل، مراقبت و نگرش مردم نسبت به کالاهای جدید بود. زیرا واکنش مردم به این محصولات نوآورانه بسیار سرد بود. این افراد بدون بررسی ویژگی های این فرش و دانستن مزایا و معایب آن. فقط به دلیل نو بودن از خرید آن خودداری کردند. اما با گذشت زمان، این روند تغییر کرده است. جایی بعد از چند سال فروش خوب متوجه فرش شگی شد. تا جایی که امروزه شاهد پذیرش آن هستیم.

خرید فرش وینتیج

فرش کناره:

نوع دیگر فرش، فرش متری است که می توانید بسته به مقدار مورد نیاز خود، با عرض های مختلف و طول دلخواه خریداری کنید. فرش البرز امکان خرید اینترنتی یک متر فرش را نیز برای شما عزیزان ارائه کرده است. شما می توانید هر نوع سایدی را که انتخاب می کنید با طولی که نیاز دارید سفارش دهید و با تحویل رایگان درب منزل تحویل بگیرید. انواع فرش های متری؛ فرش های کنار به طور کلی به دو دسته کلی فرش مانند یا قالیچه مانند تقسیم می شوند. فرش های فرش که بافت آن شبیه فرش است و مانند فرش نرم و صاف است برای استفاده در اتاق خواب، هال و یا حتی هال بسیار مناسب است.

فرش فانتزی:

فرش پرز بلند یکی از پرطرفدارترین فرش های پشمالو است که در مقایسه با سایر فرش های فانتزی و حتی ماشینی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. با توجه به تک رنگ بودن این فرش ها و داشتن پرزهای بلند و بافتی خاص، از این فرش ها می توان در اتاق خواب، آشپزخانه و یا حتی اگر دکوری مدرن دارید و می خواهید فرشی تک رنگ و مدرن داشته باشید، استفاده کنید. قسمت پذیرایی. خودتان آن را بچینید، بهترین انتخاب برای شما یک فرش شنی تک رنگ است.

یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده از فرش شنی. استفاده از شگی خاکستری، فرش نسکافه ای با قرص بلند، فرش شگی کرم، فرش مشکی ساده که رنگ های جدیدی دارند و می توانید آن ها را با هر دکوراسیون و هر رنگی ست کنید.

خرید قسطی فرش

خرید اقساطی فرش در قالیکده البرز!

خرید اقساطی فرش ماشینی یکی از خدمات ویژه ما در فرش البرز برای شما مشتریان عزیز می باشد. انواع محصولات فرش ماشینی را می توانید با 30 درصد پیش پرداخت و اقساط از دو تا ده ماه خریداری کنید. یکی از مهمترین محصولاتی که ما در آن تخصص داریم محصولات فرش ماشینی است. طبق دستورالعمل زیر می توانید قیمت فرش را به صورت آنلاین خریداری کنید. فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۵۰۰و ۱۶۰۰را می توانید به صورت اقساطی خریداری کنید. همچنین با کلیک روی دکمه فرش ماشینی می توانید انواع محصولات فرش ماشینی را مشاهده کنید و از نرخ فرش ماشینی خرید کنید.

بخش پیشنهادی: خرید اقساطی فرش قالیکده البرز

 

برچسب ها : فرش ماشینی,خرید فرش,فرش,خرید قسطی فرش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxbpq