-

استعلام قیمت دریچه داکت اسپلیت از بهترین شرکت تهویه هوا

دریچه داکت اسپلیت از اصلی‌ترین بخش‌های سیستم تهویه‌ای با این نام بوده و وظایف مهمی برعهده این بخش از دستگاه تهویه هوا است. به طور حتم اصلی‌ترین وظیفه این دریچه‌ها، دسترسی آسان به قطعات داخلی هواساز و برگشت هوا خواهد بود. البته با توجه به کاربرد گسترده‌ای داکت اسپیلت در محیط‌های مختلف اداری یا مسکونی، تولید‌کنندکان انواع مختلفی از دریچه‌های اسپلیت را طراحی و روانه بازار کرده‌اند.

استعلام قیمت دریچه داکت اسپلیت از بهترین شرکت تهویه هوا

استعلام قیمت دریچه داکت اسپلیت از بهترین شرکت تهویه هوا

دریچه داکت اسپلیت از اصلی‌ترین بخش‌های سیستم تهویه‌ای با این نام بوده و وظایف مهمی برعهده این بخش از دستگاه تهویه هوا است. به طور حتم اصلی‌ترین وظیفه این دریچه‌ها، دسترسی آسان به قطعات داخلی هواساز و برگشت هوا خواهد بود. البته با توجه به کاربرد گسترده‌ای داکت اسپیلت در محیط‌های مختلف اداری یا مسکونی، تولید‌کنندکان انواع مختلفی از دریچه‌های اسپلیت را طراحی و روانه بازار کرده‌اند.

بدون تردید آشنایی خریداران با انواع دریچه‌های داکت اسپلیت، فرآیند انتخاب و خرید را برای آن‌ها راحت‌تر خواهد کرد. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با دریچه داکت اسپلیت و انواع اسپلیت کانالی آن پرداخته شده است. شما عزیزان در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوع مهمی در راستای تهویه مطبوع هوا ساختمان می‌توانید تا انتهای این مطلب اختصاصی با فروشگاه اینترنتی تهویه سان همراه باشید.

منظور از داکت اسپلیت چیست؟

نام دیگر داکت اسپلیت در عرصه سیستم‌های تهویه هوا، اسپلیت کانالی بوده و البته این مدل از سیستم‌های تهویه هوا بیشتر به‌عنوان سیستم گرمایشی سرمایشی شناخته شده است. همچنین به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ این سیستم‌ها در محیط‌های تجاری،مسکونی و اداری دیگر نیاز به نصب وسایل سرمایشی و گرمایشی مانند: شوفاژ یا کولر نیست. داکت اسپلیت، دارای بخش‌های متعددی بوده و اصلی‌ترین قسمت‌های این سیستم تهویه، عبارت است از:

  • هوا‌ساز یا یونیت داخلی
  • کندانسور یا یونیت خارجی
  • دریچه هوا
  • کانال‌کشی

نصب دریچه داکت اسپیلت

احتمال خرابی در سیستم تهویه داکت اسپلیت مانند: هر وسیله برقی دیگر، وجود دارد؛ در نتیجه این دستگاه، نیاز‌مند انجام سرویس دوره‌ای است تا از آسیب‌های جدی در امان باشد. نصاب پس از نصب بخش‌های هوا‌ساز، کندانسور و کانال‌کشی، دریچه داکت اسپلیت را دقیقا مقابل کانال این سیستم تهویه قرار خواهد داد. این بخش از سیستم تهویه هوا اسپلیت علاوه بر وظیفه کنترل خروجی هوا، امکان دسترسی آسان برای شخص تعمیرکار را فراهم خواهد کرد تا فرآیند بازدید و تعمیر، به‌راحتی انجام شود.

دریچه اسپلیت در نظر متخصصان و تعمیرکار‌ها، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سیستم تهویه هوا بوده و بنابراین محل دقیق و چگونگی نصب آن‌ها، بسیار با اهمیت خواهد بود. زیرا این دریچه‌ها، امکان دسترسی راحت شخص تعمیرکار به دیگر تجهیزات اسپلیت را فراهم کرده‌اند. این افراد پس از انجام فرآیند تعمیر یا سرویس، مجددا دریچه را در جای خود قرار خواهند داد.

انواع دریچه داکت اسپلیت با کیفیت

دریچه‌های سیستم تهویه هوا داکت اسپلیت در انواع مختلف، طراحی و تولید شده‌اند. بنابراین خریدار هنگام خرید براساس سلیقه خود و ایجاد هماهنگی با سایر عناصر موجود در محیط محل نصب این سیستم تهویه هوا، می‌تواند ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کند. در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره برخی از متداول‌ترین دریچه‌های داکت اسپیلت، پرداخته شده است.

دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی

دریچه داکت اسپلیت چوبی

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی

رایج‌ترین جنس برای تولید دریچه‌های داکت اسپلیت، آلومینیوم بوده و تولیدکننده در فرآیند تولید آن، حتما از رنگ کوره‌ای استاتیک استفاده خواهد کرد. دریچه‌های آلومینیومی داکل اسپلیت به‌دلیل مقاومت بالا در برابر گرما، سرما و رطوبت بسیار پرطرفدار هستند.

دریچه داکت اسپلیت PVC

متخصصان سیستم تهویه هوا داکت اسپلیت، معتقد هستند که استفاده از دریچه‌های PVC ، ایده‌آل‌ترین گزینه برای مناطق شمال و جنوب کشور خواهد بود. زیرا این دریچه‌ها، از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند.

مزیت خرید و نصب دریچه داکت اسپلیت از تهویه سان

نصب دریچه سیستم تهویه هوا داکت اسپیلت، با هدف برگشت هوا و همچنین دسترسی آسان برای تعمیر یا سرویس دوره‌ای است. البته وجود این بخش در سیستم تهویه هوا، دارای مزیت‌های بسیاری بوده و اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر خواهد بود:

  • امکان نمایش محل قرارگیری بخش‌های اصلی دستگاه تهویه هوا داکت اسپلیت
  • ایجاد زیبایی بیشتر در محیط به‌واسطه نصب این دریچه‌ها
  • تنوع در متریال و مدل مطابق با سایز یا اندازه دستگاه
  • قیمت مناسب
  • امکان نصب توری یا فیلتر در قسمت پشت دریچه برای جلوگیری از ورود هوای آلوده
  • کمک به تهویه مطلوب و مطبوع‌تر هوا
  • امکان نصب دریچه خطی روی قسمت درب این دریچه
  • فرآیند نصب آسان و راحت

دریچه داکت اسپیلت و سرویس دوره‌ای آن

انجام فرآیند سرویس دوره‌ای اسپلیت‌های کانالی مانند: نصب آن‌ها، یک کار تخصصی بوده و باید به واسطه افراد متخصص یا حرفه‌ای، صورت بگیرد. در صورت عدم توجه به مهارت و تخصص شخص جهت انجام فرآیند سرویس اسپلیت، آسیب‌های به سیستم تهویه هوا وارد خواهد شد. نصاب ماهر با برداشتن دریچه‌های داکت اسپلیت، به‌بخش‌های اصلی هواساز دسترسی پیدا خواهد کرد. پس از انجام فرآیند سرویس یا تعمیر مورد نیاز، دریچه را در محل مورد نظر مجددا قرار خواهد داد.

البته هدف از انجام سرویس دوره‌ای اسپلیت‌ها، افزایش راندمان و ماندگاری بیشتر است. بدون تردید در صورت عدم توجه به این سرویس‌های دوره‌ای، سیستم تهویه هوا با مشکلاتی از قیبل: سر و صدا‌های عجیب مواجه خواهد شد. هر شش ماه یک بار، بهترین زمان جهت انجام فرآیند سرویس اسپلیت بوده و بخشی از مهم‌ترین فرآیند سرویس داکت اسپلیت، عبارت است از:

  • روغن‌کاری قطعاتی مانند: پروانه یا موتور
  • تمییز کردن گرد و غبار روی کویل‌های اسپلیت
  • تعویض فیلتر

خرید اینترنتی دریچه داکت اسپلیت

در طول چند سال گذشته نصب و استفاده از داکت اسپلیت‌های به‌دلایل بسیار مانند: ماندگاری بالا، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. بنابراین در صورت نصب این مدل از سیستم‌های تهویه هوا، نیاز‌مند به خرید انواع دریچه‌ با هدف برگشت هوا و دسترسی آسان جهت تعمیر یا سرویس خواهید بود. به طور حتم با وجود این سیستم تهویه هوا و همچنین انتخاب دقیق دریچه مورد نیاز محیط با توجه به سایز دستگاه، هوا آپارتمان یا محل کار مطبوع‌تر خواهد شد. بدون تردید بهترین سایت جهت خرید اینترنتی انواع مختلف این دریچه‌ها، تهویه سان است.

بهترین سایت برای خرید دریچه اسپلیت در خانه ویلایی تهران کجاست؟

در صورتی که نیاز‌مند به خرید دریچه اسپلیت برای ساختمان ویلایی خود در تهران هستید، ایده‌آل‌ترین سایت جهت خرید اینترنتی تهویه سان است که محصولات با‌کیفیت خود را در سریع‌ترین زمان، به شما تحویل خواهد داد.

مزیت نصب دریچه‌‌های داکت اسپلیت تهویه سان چیه؟

  • نصب راحت و آسان
  • تنوع در متریال و مدل
  • افزایش زیبایی محیط
  • قیمت مناسب
  • مشاوره خرید رایگان
  • ارسال پستی
  • خرید جزئی و عمده محصولات

اصلی‌ترین بخش‌های داکت اسپلیت چیه؟

  • هوا‌ساز
  • کانال‌کشی
  • کندانسور
  • دریچه هوا

محبوب‌ترین دریچه‌ داکت اسپلیت چیه؟

بدون شک پرطرفدار‌ترین و محبوب‌ترین دریچه اسپلیت، نوع آلومینیومی آن خواهد بود. زیرا اید دریچه در برابر رطوبت، گرما و سرما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

برای مغازه در کرج دریچه پلاستیکی داکت اسپلیت از کجا تهیه کنم؟

بدون تردید با مراجعه به تهویه سان و مشاهده انواع رنگ‌های دریچه پلاستیکی داکت اسپلیت، کمی انتخاب برای شما دشوار خواهد شد. در چنین موقعیتی مشاوران مجموعه با توجه به سلیقه و هماهنگی با عناصر موجود در دکوراسیون مغازه، در فرآیند انتخاب به شما کمک خواهند کرد تا بهترین و زیبا‌ترین دریچه پلاستیکی را، خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین