-
کد خبر: 111375
تاریخ انتشار: 1403/03/21 05:33

قوی ترین درب ضد سرقت ساخت کدام کشور است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید درب ضد سرقت این است که کدام درب ضد سرقت استحکام و مقاومت بالایی دارد؟ و یا درب ضد سرقت کدام کشور می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب باشد؟
قوی ترین درب ضد سرقت ساخت کدام کشور است؟

برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای بسیاری در نظر گرفته شود تا بتوان بهترین گزینه را به شما معرفی نمود. به طور کلی یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب درب ضد سرقت، میزان بودجه و توان مالی شما است. در وهله اول شما باید پیش از هرگونه اقدامی یک مبلغ مشخص برای بودجه خود در نظر گرفته و سپس اقدام به شناخت انواع مدل‌های درب ضد سرقت موجود در بازار نمایید. پس از تعیین میزان بودجه خود، ما به شما کمک می‌کنیم تا تمامی انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران را شناخته و بتوانید به راحتی تشخیص دهید که قوی‌ترین درب ضد سرقت ساخت کدام کشور است و کدام درب می‌توانید با داشتن بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت را داشته باشد.

قوی‌ترین درب ضد سرقت ساخت کدام کشور است؟

درب ضد سرقت ایتالیایی از استحکام و مقاومت بی‌نظیری برخوردار است، اما به دلیل داشتن کیفیت عالی قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. علاوه بر این، قیمت این نوع درب‌ها بر اساس دلار و هزینه‌های واردات آن به داخل کشور تعیین می‌شود. با توجه به این موضوع قیمت آن هیچگاه ثابت نبوده و روز به روز افزایش پیدا می‌کند. اگر برای خرید درب ضد سرقت مورد نظر خود محدودیت بودجه دارید، درب ضد سرقت ایتالیایی با وجود کیفیت و مقاومت بالایی که دارد، گزینه مناسبی برای خرید مقرون به صرفه به حساب نمی‌آید.

درب ضد سرقت ترک از کیفیت و مقاومت کمتری نسبت به درب ضد سرقت ایتالیایی برخوردار است، اما همچنان کیفیت آن بسیار بالا بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی داشته و عایق صدا، حرارت و رطوبت است.

درب ضد سرقت چینی به دلیل داشتن کیفیت بسیار پایین‌تر نسبت به سایر رقبا در بازار ایران، انتخاب مناسبی نبوده و پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید این نوع درب ضد سرقت نروید.

درب ضد سرقت ایرانی علاوه بر داشتن ظاهر و کیفیت کاملا مشابه درب‌های ترک، قیمت بسیار معقول و مقرون به صرفه‌ای دارد. به همین دلیل می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید درب ضد سرقت در میان تمامی مدل‌های موجود در بازار ایران باشد. شما با خرید درب ضد سرقت ایرانی، با پرداخت هزینه کمتر، از مقاومت، استحکام و طراحی ظاهری زیبای درب‌های ضد سرقت ترک بهره‌مند می‌شوید.


 

انواع درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟

برای خرید درب ضد سرقت باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. در مراکز فروش معتبر بهترین و قوی‌‌ترین مدلهای درب ورودی ضد سرقت را با خیال راحت از کیفیت و قیمت محصول، می‌توانید خریداری نمایید. اما اگر به فروشگاه‌هایی که به تازگی در سطح شهر تاسیس شدند و اعتبار کافی را ندارند مراجعه نمایید، ممکن است محصولات غیر اصل را با قیمت بالا به شما بفروشند. برای خرید دربهای ضد سرقت اصل و استعلام قیمت درب ضد سرقت روی لینک کلیک کنید و یا با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

تمامی درب‌های ضد سرقتی که در ایران موجود هستند، بر اساس کشور سازنده به 4 نوع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا سازیم.

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ضد سرقت ساخت کشور ایتالیا یکی از بهترین انواع درب ضد سرقت در بازار ایران و اروپا به شمار می‌رود. درب ضد سرقت ایتالیا بر اساس تکنولوژی منحصر به فردی تولید می‌شود که می‌توان گفت نظیر آن در هیچ یک از انواع درب تولید شده در داخل ایران و حتی اروپا وجود ندارد. لولای درب ضد سرقت ایتالیایی در وسط درب و به صورت مخفی قرار داشته و محور آن به صورت چرخش از وسط است.

کیفیت و طراحی ظاهری درب‌های ضد سرقت ساخته شده در کشور ایتالیا تفاوت بسیاری با سایر انواع درب ضد سرقت دارد و وزن آن تقریبا 2 برابر وزن درب‌های ترک است. همین امر نشان‌دهنده میزان استحکام، دوام و مقاومت بسیار زیاد درب ایتالیایی می‌باشد. اما باید توجه داشته باشید که با وجود این میزان از کیفیت، زیبایی و استحکام، قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی نسبت به سایر انواع درب موجود در بازار ایران بسیار زیاد است. زیرا قیمت این درب و هزینه واردات آن به ایران به دلار محاسبه می‌شود.

درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقتی که در کشور ترکیه تولید می‌شوند نیز از کیفیت و استحکام بسیار زیادی برخوردارند. همین امر موجب می‌شود این نوع درب‌ها نیز در بازار ایران از محبوبیت بالایی داشته باشند. تمامی درب‌های ضد سرقت ترکی که در بازار ایران موجود هستند را از کشور ترکیه وارد نمی‌کنند، برخی از آن‌ها در داخل ایران مونتاژ می‌شوند.

برای ساخت درب ضد سرقت ترک از ورق‌ها فلزی با ضخامت بالا استفاده می‌شود به همین دلیل در برابر فشار، ضربه، حرارت و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. قیمت درب‌های ضد سرقت ترک وارداتی نیز در مقایسه با انواع مدل‌های ایرانی و چینی به دلیل داشتن کیفیت و استحکام زیاد، بسیار بالاتر است. مدل‌هایی که در ایران مونتاژ می‌شوند قیمت کمتری نسبت به مدل‌های ترک وارداتی دارند اما همچنان قیمت آن‌ها نسبت به درب ایرانی و چینی بیشتر است.

درب ضد سرقت ترک عایق صدا و حرارت بوده و می‌تواند در برابر حوادثی همچون زلزله و آتش‌سوزی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای ساخت این درب از اسکلت فلزی قوی با دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد استفاده می‌شود که ضخامت آن 1.5 میلی‌متر است.

درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقتی که در داخل کشور تولید می‌شوند، برخلاف باور عموم، از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار بوده و قابل مقایسه با انواع مدل‌های ترک هستند. درب ضد سرقت ایرانی کیفیت بهتر و بالاتری نسبت به انواع درب ضد سرقت چینی داشته و در مقابل می‌توانند با درب‌های ضد سرقت ترک از نظر رقابت نمایند. بزرگترین مزیت درب ضد سرقت ایرانی نسبت به انواع درب ضد سرقت ترک و ایتالیایی قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تر آن است. همین امر موجب می‌شود که در میان تمامی محصولات موجود، درب ضد سرقت ایرانی محبوبیت بسیار زیادی در داخل کشور بدست آورد. طراحی ظاهری درب‌های ضد سرقت ایرانی کاملا مشابه درب‌های ضد سرقت ترک است که باعث می‌شود رقیب بزرگی برای انواع درب ضد سرقت ترک باشد.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی کیفیت بسیار پایین‌تری در مقایسه با مدل‌های ایرانی دارند و در هنگام ساخت آن، از ورق‌های فولادی در لایه میانی آن استفاده نشده است. همین امر موجب می‌شود استحکام و مقاومت این درب در برابر انواع فشار و ضربه کمتر از سایر انواع درب ضد سرقت باشد. قیمت این نوع درب ضد سرقت به دلیل داشتن کیفیت پایین‌تر، در مقایسه با درب‌های ضد سرقت ایرانی، ترک و ایتالیایی کمتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48r8rn