یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 16924
تاریخ انتشار: 1401/03/03 03:52

مقایسه کیفیت کولر گازی اجنرال نسبت به گری و ال جی

به طور کلی کولر گازی وظیفه جذب هوای گرم داخل و تامین هوای خنک و مطبوع از طریق تبخیر گاز مبرد به اواپراتور کولر گازی را بر عهده دارد.

به طور کلی کولر گازی وظیفه جذب هوای گرم داخل و تامین هوای خنک و مطبوع از طریق تبخیر گاز مبرد به اواپراتور کولر گازی را بر عهده دارد. برای جذب گرمای هوا کولر گازی اواپراتور از اواپراتور استفاده می‌شود. گاز مبرد توسط یک کمپرسور فشرده می‌شود و مبرد توسط یک کندانسور خارجی خنک می‌شود. مقایسه سه برند‌ه پرطرفدار کولر گازی به شما کمک خواهد کرد تا با آگاهی بیشتر نسبت به خرید گولر گازی مورد ظر خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله همراه باشید.

گولر گازی اجنرال

این برند بهترین کولر گازی تولید شده توسط فوجیتسو جنرال لیمیتد ژاپن است. آنها محبوب ترین برند در بین کشورهای شرق هستند که در آن آب و هوای سختی را تجربه می کنند. بنابراین کولر گازی O General  به گونه ای طراحی شده است که با آب و هوا بسیار گرم هم عملکرد خوبی داشته باشند. آنها طیف متنوعی از اسپلیت Ac تا کولرهای هوا و غیره دارند. کولرهای گازی جنرال و گری از بهترین‌های موجود در بازار هستند. کولر گازی اجنرال با توجه به سابقه درخشان خود نیازی به توجیه کیفیت کولرهایش ندارد.

هیچکس نمی تواند منکر کیفیت بالای این کولرها شود. برای وارد کردن جریان‌های سرد به محیط اطراف، این خنک کننده‌ها از موتورهای پیستونی و اسکرول عظیم استفاده می‌کنند. البته سیستم‌های تولید سرما و گرما این کولرهای گازی به گونه‌ای توسعه یافته‌اند که هم از نظر پرتاب باد و هم از نظر خروجی سرما و گرما کارآمد هستند. آخرین ویژگی‌های کولر گازی اجنرال شامل موارد زیر است:

  • گرم و سرد
  • حسگر انسانی
  • فناوری V-PAM
  • مبدل حرارتی چند مسیره با چگالی بالا
  • داشتن فیلتر خوشبو کننده یون های منفی هوا

این تهویه مطبوع همچنین از گازهای مبرد R22 و R410a استفاده می‌کند که پرمصرف ترین گازهای مبرد برای تهویه مطبوع هستند. کولرهای گازی اجنرال ساخت تایلند هستند، اما قطعات آن‌ها به ویژه موتورهای آن‌ها ساخت ژاپن، زادگاه این برند معروف است. قطعات این کولرهای گازی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخته و پردازش می‌شوند و همین امر باعث شده است تا این کولرها بسیار شناخته شده باشند. اگرچه این نوع کولر گازی سری اینورتر ندارد، اما به دلیل کیفیت منحصر به فرد خود در مقایسه با سایر برندهای کولر گازی رتبه اول رقابت را دارد و از این رو قیمت بیشتری نسبت به سایر کولر‌های گازی دارد.

یکی دیگر از جنبه های کلیدی کولر گازی اجنرال، استحکام عالی قطعات و صدای کم موتور آنها است. همچنین شایان ذکر است که کولرهای گازی اجنرال از مقاومت بالایی در دماهای گرمسیری و مرطوب برخوردار هستند که آنها را به بهترین گزینه در مناطق استوایی تبدیل می کند.

کولر گازی گری

کولر گازی گری یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین برندهای کولر گازی ساخت چین می باشد. اگرچه کیفیت آنها از کولرهای گازی استاندارد پایین‌تر است، اما این به معنای پایین بودن کیفیت آنها نیست. این کولرگازی ها نسبت به کولرگازی های معمولی کیفیت پایین تری دارند اما در مقایسه با سایر سازندگان کیفیت بسیار بالایی دارند. این کولرها دارای موتورهای اسکرول و چرخشی و همچنین موتورهای پیستونی هستند که از قدرتمندترین موتورهای دنیا هستند. گازهای مبرد R22 و R410a در این کولر گازی ها مشابه گازهای مورد استفاده در کولر گازی عمومی استفاده می شود و به دلیل ساختار منحصر به فرد خود بیشترین بازده را از نظر مصرف انرژی دارند.

برخلاف کولرهای گازی استاندارد، این کولرها با انواع اینورتر نیز عرضه می شوند که طیف وسیع تری از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. کولرهای گازی اینورتر با مصرف انرژی کمتری نسبت به کولرهای معمولی 50 تا 70 درصد کمتر برق مصرف می کنند و در نتیجه طرفداران زیادی در ایران و جهان دارند. مشخصات کولر گازی  Greeعبارت اند از:

  • مصرف انرژی کم
  • صدا کم حین کارکرد
  • قدرت باد بسیار قوی
  • طراحی که هم منحصر به فرد و هم زیباست.
  • موجود بودن انواع مدل های مختلف پنجره، دیوار و ایستاده
  • قطعات و کمپرسور ساخت چین

کولر گازی ال جی

ال جی یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیاست. تمامی محصولات ال جی به صورت استاندارد و کاملا مهندسی شده طراحی و تولید می‌شوند. توانایی تکنولوژی JETCOOL یکی از مهمترین جنبه‌های این کولر گازی است. شما می‌توانید از این ویژگی برای گردش هوای کاملا خنک در سراسر فضا استفاده کنید. کولر گازی ال جی از دیرباز جزو بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود بوده است.

کولرهای گازی ال جی با اینورتر و بدون اینورتر و همچنین موتورهای دوار در دسترس هستند. برد اینورتر توسط نسخه‌های اینورتر ال‌جی تولید می‌شود و مونتاژ آن‌ها به کشورهای دیگر، به‌ویژه چین، برون‌سپاری می‌شود. کولرهای گازی آمپری که علاوه بر کیفیت عالی، دارای عملکرد آمپر کنترلی نیز می باشند، دلیل دیگری بر قیمت نسبتا بالای این اقلام است. این عملکرد اجازه می‌دهد تا قدرت فعلی تهویه مطبوع در چندین سطح متمایز مدیریت شود، که به ویژه در شرایط و مناطقی که برق در آن نوسان می‌کند مفید است. به این ترتیب، زمانی که برق محلی ضعیف است، ممکن است از کمترین درجه شدت جریان استفاده کنند.

مصرف کنندگان نه تنها به دنبال ویژگی‌های بیشتر هستند، بلکه محصولی را می‌خواهند که سال‌ها دوام بیاورد. کولر گازی ال جی در تمام این سال ها از نظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش جزو بهترین‌ها بوده است.

سوالات متداول

  1. چگونه یک برند کولر گازی را انتخاب کنم؟
  2. تصمیم گیری در مورد ویژگی هایی که می خواهید اولین قدم در انتخاب کولر کازی است.
  3. در انتخاب برند کولر گازی چه ویژگی هایی باید مورد توجه قرار گیرد؟
  4. ویژگی هایی همچون: مصرف انرژی، کنترل ریموت، گارانتی تولید کننده و خدمات پس از فروش حائز اهمیت است.
  5. کولر گازی اجنرال و ال جی در کدام کشور تولید می‌شوند؟
  6. کولر گازی اجنرال در تایلند و ال جی در کره جنوبی ساخته می‌شوند.
  7. مهم‌ترین ویژگی کولر گازی اجنرال در مقایسه با سایر برندها چیست؟
  8. کولر گازی اجنرال بیشتر با قدرت سرمایشی و مصرف انرژی بهینه خود شناخته شده است.

در این مقاله سه برند اجنرال، گری و ال جی مورد بررسی قرار گرفت. در مورد طرفیت هم باید گفت که هنگام تصمیم گیری در مورد ظرفیت باید به چندین نکته مهم توجه شود: نوع محیط، کاربری (مسکونی، تجاری)، ترافیک، نور و آب و هوا، تعداد گرمایش دستگاه های موجود در محیط، تعداد افراد در محیط و عوامل مختلف دیگر، همگی در تعیین ظرفیت خنک‌کننده کولر گازی مورد نیاز شما نقش دارند. در نهایت انتخاب یک بند کولر گازی با توجه به ویژگی های مورد نیاز انجام می‌شود که این مقاله در مقایسه سه برند محبوب کولر گازی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

منبع مقاله:

فروشگاه کولر گازی بانه انتخاب (https://banehentekhab.com/)

فروشگاه کولر گازی تاپ فروش (https://topfroosh.com/product/air-treatment/?orderby=menu_order)


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45az8d