چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
کد خبر: 20848
تاریخ انتشار: 1401/09/15 12:08

خدمات ویژه لوله بازکنی تهران برای مشتریان گرامی

ارگان‌های مختلفی از جمله مدارس بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، دانشگاه، اداره جات و کارخانه ها می‌توانند به صورت آنلاین از طریق این سایت با این مرکز در ارتباط باشند و از نحوه چگونگی کار مطلع شوند.

 

ارگان‌های مختلفی از جمله مدارس بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، دانشگاه، اداره جات و کارخانه ها می‌توانند به صورت آنلاین از طریق این سایت با این مرکز در ارتباط باشند و از نحوه چگونگی کار مطلع شوند. این مرکز توانایی ارائه خدمات مختلفی را دارد که جوابگوی نیاز همه مشتریان می‌باشد. اعم از لوله بازکنی، حفر چاه، نصب انواع توالت‌های عمومی، فرنگی و ایرانی که می‌تواند به صورت تخصصی با استفاده از کارشناسان این حوضه با هزینه‌های مناسبی انجام دهد. همچنین آمادگی عقد قرارداد با ارگان‌های متعدد را نیز دارا می باشد.

 

لوله بازکنی تهران در تلاش است، تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد. در ادامه به آنها اشاره شده است:

سرویس کردن توالت فرنگی، سنتی و ایرانی

حفر چاه فاضلاب و آب

رفع انسداد لوله های فاضلاب در پشت بام و پارکینگ 

رفع انسداد لوله های فاضلاب از جنس چدن

رفع انسداد لوله فاضلاب، سینک ظرفشویی و روشویی

رفع انسداد لوله های توالت فرنگی، سنتی و ایرانی

رفع انسداد چاه حمام و آشپزخانه

از بین بردن بوی نامطبوع و بد از محیط ساختمان

تشخیص لوله های آسیب دیده و ترکیدگی توسط لوله بازکنی تهران

خارج کردن مواد زائد، اشیاء، وسایل قیمتی از جمله؛ تلفن همراه، انگشتر، ساعت و... از چاه فاضلاب

لوله بازکنی

ساعت کاری لوله بازکنی تهران ایران تخلیه چگونه است؟

انسداد لوله فاضلاب و چاه زمان نمی شناسد، ممکن است در هر ساعت از شبانه روز رخ دهد. اگر شما عزیزان ساکن تهران هستید سریعا با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید و از آن ها تقاضا کنید برای رفع گرفتگی لوله نیرو اعزام کنند. این شرکت متخصصانی که نزدیک به محل گرفتگی هستند، را انتخاب می کند که در عرض ۱۰ دقیقه خود را مکان می رسانند و بدون سر صدا، ایجاد مزاحمت و معطلی وقت لوله را پاکسازی کرده سپس تحویل مشتری می دهد.

 

قیمت لوله بازکنی چگونه میشود؟

 

نرخ خدمات لوله بازکنی همانند دیگر مناطق تهران است؛ که بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. در بیشتر موارد گرفتگی لوله با فنر برقی رفع می شود، و اما اگر درون لوله موادی مانند سیمان و بتن پر شده باشد، در این صورت باید از فنر مته دار استفاده کرد که البته قیمت هر کدام متفاوت است.

عواملی که باعث افزایش قیمت لوله بازکنی می شود.

همان طور که گفته شد؛ هزینه لوله بازکنی در تمام منطقه های تهران یکسان می باشد. اما دلایلی وجود دارد که باعث بالا رفتن هزینه لوله بازکنی می شود که به شرح زیر است؛

نوع انسداد لوله فاضلاب 

میزان پیج و خم لوله فاضلاب

متراژ فنری که برای باز کردن لوله فاضلاب و چاه استفاده می شود.

نوع فنری که برای رفع گرفتگی لوله مورد استفاده قرار می گیرد.

 روش های باز کردن لوله فاضلاب

 

 لوله بازکنی پونک

خدمات لوله بازکنی تهران با قیمت مناسب برای مشتریان

 

شما عزیزان با مراجعه به بهترین لوله بازکنی تهران یکی از خدماتی است که شرکت ایران تخلیه با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد، در ادامه مقاله به بررسی خدمات لوله بازکنی آجودانیه می‌ پردازیم؛

  • رفع انسداد لوله های سیفون توالت فرنگی و ایرانی
  • تشخیص آسیب دیدگی و ترکیدگی لوله توسط لوله بازکنی ایران تخلیه
  • خارج کردن اشیاء قیمتی همچون تلفن همراه، ساعت، انگشتر و... از لوله و چاه فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی
  • از بین بردن بوی نم و رطوبت فاضلاب
  • سرویس کردن توالت فرنگی، سنتی و ایرانی

 

روش های مختلف لوله بازکنی تهران تضمینی

 

روش های گوناگونی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که هریک بر اساس نوع گرفتگی قابل استفاده است. برای آن که بدانید لوله بر اثر چه چیزی گرفته شده است؟ نیاز به یک متخصص ماهر و با تجربه دارید، که به محض حضور در محل آجودانیه باید بداند این نوع گرفتگی به چه دستگاه و با چه روشی قابل حل است. در این بخش به معرفی انواع لوله بازکنی تهران می ‌پردازیم؛

 

دستگاه پمپ تراکم هوا: یکی از دستگاه های قدرتمند شرکت ایران تخلیه دستگاه تراکم هوا است. این دستگاه در سایز و اندازه های مختلف در لوله بازکنی وجود دارد که بر اساس نوع گرفتگی متفاوت است. دستگاه پمپ تراکم هوا معمولا در شرایط سخت مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که اگر گرفتگی در پیج و خم های لوله اتفاق افتاده باشد، این دستگاه کاربرد دارد. از دیگر کاربرد های این دستگاه می توان به رفع انسداد توالت فرنگی، لوله فاضلاب روشویی، آشپزخانه، حمام و.... اشاره کرد. نحوه کار با دستگاه لوله بازکنی تهران، به این صورت است، که هوا درون مخزن جمع می شود و عقربه ای که روی این دستگاه وجود دارد نشان دهنده میزان فشار درون مخزن است، و با کشیدن اهرم دستی هوا با قدرت بالا وارد لوله شده و این کار باعث باز شدن لوله فاضلاب می شود. 

 

دستگاه فنر: این دستگاه فنری به اندازه ۳ تا ۱۰‌متر دارد، که به وسیله یک موتور به حرکت در می آید، که در لوله بازکنی آجودانیه موجود است. سرویس کاران برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب یکی از سری های فنر را به موتور که همان دریل است متصل کرده و طرف دیگر فنر را درون لوله قرار می دهند و با روشن کردن موتور این فنر شروع به چرخیدن می کند تا به نقطه گرفتگی برسد سپس با فشاری که وارد می کند انسداد لوله رفع می شود. این کار کاملا تخصصی است و بهتر است به یکی از نیروی با تجربه شرکت ایران تخلیه بسپارید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.

 

شیوه خدمات رسانی تخلیه چاه لوله بازکنی پونک

یکی دیگر از مسائلی که باید در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم تخلیه چاه لوله بازکنی پونک شرکت ایران تخلیه است. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که نیاز به تخلیه چاه خانه داشته باشید. چاه فاضلاب در مواردی نیاز به تخلیه دارد اما این تخلیه باید به صورت اصولی و درستی انجام شود، زیرا ممکن است بر اثر ناآگاهی ریزش کند و صدمات زیادی به افراد وارد شود یا خسارات مالی جبران ناپذیری ایجاد شود. اگر قسمتی از چاه فاضلاب ریزش کرده باشد قبل از تخلیه باید به صورت کاملاً تخصصی بررسی شود.

 اگر چاه ریزشی دارد آن را تعمیر نمود، متاسفانه در برخی از مواقع شاهد این موضوع هستیم که استفاده از وسایل نامناسب در تخلیه چاه خسارت‌هایی را به بار آورده ممکن است، به دیواره چاه آسیب وارد شود و به یکباره ریزش کند. می‌توان جلوی همه این خسارات را گرفت و با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند از آنها برای تخلیه چاه تقاضای کمک نمود. به اصولی ترین روش ممکن تخلیه چاه را انجام می دهند. در تخلیه چاه نیاز به تانکر، پمپ تخلیه‌، مکنده و لجن کش نیاز است. کارگر ماهر با استفاده از این وسیله‌ها چاه را تخلیه می‌کند لجن کشی را انجام می‌دهد و در نهایت به شستشوی کانال یا مسیر فاضلاب می‌پردازد. تخلیه چاه هر سه سال یکبار لازم است.

 لوله بازکنی تهران

سفارش کار به مجموعه لوله بازکنی ایران تخلیه

لوله بازکنی پونک و دیگر خدمات شرکت ایران تخلیه هم یکی از شعبه های خوب شرکت irantakhlieh.com است که به صورت تخصصی در این منطقه مشغول به خدمات رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. 

 

برچسب ها : لوله بازکنی,لوله بازکنی تهران,لوله بازکنی در تهران,لوله بازکنی پونک


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45axd9